.[ ČeskéHry.cz ].
identifier not found

 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
kECUB



Založen: 14. 09. 2007
Příspěvky: 16

PříspěvekZaslal: 29. únor 2008, 13:47:41    Předmět: identifier not found Odpovědět s citátem

Dělám ve VC2008 a když zkompiluju projekt u několika f-cí mi hází: identifier not found. Hlavičkové soubory mám takto:
kód:

#include <iostream>
#include <string>
#include <cstring>
#include <cassert>
#include <stdio.h>
#include <SDL.h>
#include <SDL_opengl.h>

Takže by to mělo být v pohodě. Prohledal jsem hlavičkové soubory a našel jsem všechny f-ce které mi nechtěj šlapat pěkně po kupě v SDL_opengl.h
kód:

#ifdef GL_GLEXT_PROTOTYPES
GLAPI void APIENTRY glGenQueries (GLsizei, GLuint *);
GLAPI void APIENTRY glDeleteQueries (GLsizei, const GLuint *);
GLAPI GLboolean APIENTRY glIsQuery (GLuint);
GLAPI void APIENTRY glBeginQuery (GLenum, GLuint);
GLAPI void APIENTRY glEndQuery (GLenum);
GLAPI void APIENTRY glGetQueryiv (GLenum, GLenum, GLint *);
GLAPI void APIENTRY glGetQueryObjectiv (GLuint, GLenum, GLint *);
GLAPI void APIENTRY glGetQueryObjectuiv (GLuint, GLenum, GLuint *);
GLAPI void APIENTRY glBindBuffer (GLenum, GLuint);
GLAPI void APIENTRY glDeleteBuffers (GLsizei, const GLuint *);
GLAPI void APIENTRY glGenBuffers (GLsizei, GLuint *);
GLAPI GLboolean APIENTRY glIsBuffer (GLuint);
GLAPI void APIENTRY glBufferData (GLenum, GLsizeiptr, const GLvoid *, GLenum);
GLAPI void APIENTRY glBufferSubData (GLenum, GLintptr, GLsizeiptr, const GLvoid *);
GLAPI void APIENTRY glGetBufferSubData (GLenum, GLintptr, GLsizeiptr, GLvoid *);
GLAPI GLvoid* APIENTRY glMapBuffer (GLenum, GLenum);
GLAPI GLboolean APIENTRY glUnmapBuffer (GLenum);
GLAPI void APIENTRY glGetBufferParameteriv (GLenum, GLenum, GLint *);
GLAPI void APIENTRY glGetBufferPointerv (GLenum, GLenum, GLvoid* *);
#endif /* GL_GLEXT_PROTOTYPES */


Co s tím? Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Quiark



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 816
Bydliště: Chlívek 401

PříspěvekZaslal: 29. únor 2008, 14:30:53    Předmět: Odpovědět s citátem

A máš definováno #ifdef GL_GLEXT_PROTOTYPES? Možná blbá otázka, ale víc toho z poskytnutých informací nevymyslím.
_________________
Mám strach
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
kECUB



Založen: 14. 09. 2007
Příspěvky: 16

PříspěvekZaslal: 29. únor 2008, 15:29:53    Předmět: Odpovědět s citátem

Blbá odpověď ale nemám Very Happy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna