Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
devillante
Založen: 14. 08. 2007 Příspěvky: 164
|
Zaslal: 10. březen 2008, 12:33:13 Předmět: Jednou nohou v pekle |
|
|
Jednou nohou v pekle
Jedná se o komixově laděnou 2D skákačku navazující na tradici vynikajících plošinovek firmy Apogee. Groteskní příběh je situován do Libye roku 2009. Ve hře se hlavní hrdina proběhne 8 levely ve 2 různých prostředích. K dispozici má až 5 různých zbraní (např. pulsní puška z vetřelce) a granáty. Před jeho hlaveň se postupně postaví stovky nepřátel rekrutovaných ze 4 různých obranných složek země. Původní hardcore obtížnost je pro mladé hráče odlehčena možností uložit rozehranou hru. Hra je koncipována tak, aby byla jednoduše modifikovatelná samotnými hráči.
Hra je před dokončením. Vývoje se účastnili Honza Beneš, Honza Binder, Tom Caithaml, Luk Kopenec a Evelína Gabasová.
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Vionsoft.Ondrash
Založen: 23. 08. 2007 Příspěvky: 261 Bydliště: Beskydy a Archamonský svět
|
Zaslal: 12. březen 2008, 11:07:36 Předmět: |
|
|
jestli to bude tak hratelne jako super skakacky od Apogee (treba Comm.Keen, nebo Secret Agent pokud si dobre pamatuju ) bude to super ! hlavne pozor na ovladani, to je klicove
ke grafice: v pozadi na stene by mohly byt okna a dalsi graficke prvky vetsi aby to nepusobilo tak prazdne... barely se mi libi _________________ vionsoft.ondrash http://www.archamon.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
agile
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 257
|
Zaslal: 13. březen 2008, 12:50:35 Předmět: |
|
|
vypada to zajímavě, ale grafika je opravdu slabá a hrozně neosobní |
|
Návrat nahoru |
|
|
michaldawn
Založen: 26. 02. 2008 Příspěvky: 6 Bydliště: Brno
|
Zaslal: 13. březen 2008, 15:00:38 Předmět: |
|
|
nechci tvrdit, ze je grafika super, ale rozhodne nesouhlasim, ze je neosobni. Podle me do ni autor dal urcite neco ze sebe. Minimalne postavicky _________________ Squadra Moravia
http://www.dvorakmichal.eu - osobní stránky |
|
Návrat nahoru |
|
|
OGI
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 323
|
Zaslal: 13. březen 2008, 15:13:19 Předmět: |
|
|
heh kdyz sme u postavicek ten hlavni hrdina ma xicht jak jedna postavicka z family guye _________________ ******************************************
Don't just create another game, try to tell a story. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Hunter
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 544
|
Zaslal: 13. březen 2008, 16:55:11 Předmět: |
|
|
Postavičky vypadají skvělě, UI je taky hezký, prostředí chybí kontrast, je to jakoby pořád barvama se stejnou staurací a světlostí.
OGI> Glenn Quagmire? |
|
Návrat nahoru |
|
|
devillante
Založen: 14. 08. 2007 Příspěvky: 164
|
Zaslal: 13. březen 2008, 17:55:10 Předmět: |
|
|
Neosobní grafika bych já neřekl. Evelína si našla svůj komixový styl, který se nám všem líbil. Co se týče kontrastu a sytosti, máte bohužel pravdu. Chyba je na mé straně. Jako project designer jsem se měl postarat o to, aby to bylo lepší. Dodělávám levely, já osobně dávam dokončení hry tak 14 dní. |
|
Návrat nahoru |
|
|
OGI
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 323
|
Zaslal: 13. březen 2008, 20:25:34 Předmět: |
|
|
hunter: hell yeah _________________ ******************************************
Don't just create another game, try to tell a story. |
|
Návrat nahoru |
|
|
DespeRadoX
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 520
|
Zaslal: 13. březen 2008, 20:48:36 Předmět: |
|
|
2Hunter: naopak kontrast by som neriesil,farebnost a styl grafiky posobi velmi dobre (neviem ako by som to lepsie vyjadril, proste ziadne excesy ze toto tak a toto inac), je iste co vylepsovat , hlavny problem su len tie velke prazdne plochy. Postavicky do tohoto prostredia moc nezapadaju, ale to sa urcite vyriesi . Jedine co mi vyslovene bije do oci je GUI, sice vyzera dobre, ale akosi mi nesedi tou grafikou okolo , na druhu stranu dolezita nakoniec bude hratelnost.
Fandim, vypada to dobre. _________________ http://www.touchgames.eu/
http://playito.com
TW: @Despo100
Space Merchants Online ...zruseny, pracujem na mobilnej verzii space merchantu |
|
Návrat nahoru |
|
|
Mytom
Založen: 08. 02. 2008 Příspěvky: 25
|
Zaslal: 14. březen 2008, 13:19:32 Předmět: |
|
|
Ty první dva obrázky se mi líbí. Jen bych možná šoupnul něco do těch prázdných míst ve "zdi", ale to by ani tak nevadilo. No jen mi trochu vadí ten podzemní bunkr -tipuju. Je na můj vkus laděn až moc do šedé. Jasný ono to tak i v bunkrech vypadá , ale alespoň bych pozměnil ty vojáčky, přijde mi že strašně splívají s okolím a jen jim vykukují ksichtíky . Udělat nějakou bunkr guard . Jinak hlavní postavička vypadá hustě, sice nevim co si vzala, ale určitě to nebylo menší než malé množství
Naposledy upravil Mytom dne 14. březen 2008, 13:24:23, celkově upraveno 1 krát |
|
Návrat nahoru |
|
|
Vozka
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 229
|
Zaslal: 14. březen 2008, 16:02:43 Předmět: |
|
|
Vypadá to pěkně a pokud se vám hratelností podaří přiblížit ke stylu Apogee, bude to určitě super. Dal bych ale bacha na již několikrát zmiňovanou prázdnost prostředí - zrovna hry od apogee totiž vždy vynikaly velmi zaplněným (pro někoho možná) level designem a výraznou grafikou (ono tehdy to vzhledem k počtu barev nešlo o moc jinak, ale nějaký osobitý styl na tom rozhodně znát je).
Zkusíme si menší srovnání podzemní základny:
http://www.mobygames.com/images/shots/original/1054821714-00.gif
http://www.musiczone.cz/temp/3.jpg
Schválně, kdo uhádne co je špatně? (ne, rozlišením to není)
Vaše grafika je hezky jemná, ale ještě jí do dokonalosti kus chybí. Pokud se ale podaří s tím něco udělat, budu se na Jednou nohou v pekle těšit, oldskool plošinovky mě vždycky tak trochu fascinovaly .
EDIT: Obrázek nefungoval, fujki. Jednalo se o screen ze Secret Agenta, linkovaný odsud: http://www.mobygames.com/game/dos/secret-agent |
|
Návrat nahoru |
|
|
franz
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1325
|
Zaslal: 14. březen 2008, 21:32:15 Předmět: |
|
|
Je to dost podobné zaniklé hře KOS: Vzestup Vládce Qrepu a celkově jsou si tyhle "dlaždicové" GM hry všechny dost podobné.. čím to?
Na Apogee hratelnost se těším, avšak zůstávám raději skeptický |
|
Návrat nahoru |
|
|
Mytom
Založen: 08. 02. 2008 Příspěvky: 25
|
Zaslal: 14. březen 2008, 23:10:26 Předmět: |
|
|
No já vlastně při slovu Apogee ani nevim vo co de. Je možný že jsem to hrál jako kluk, kdy mě názvy nezajímaly, ale bojím se, že ne. Asi se budu muset "dovzdělat". |
|
Návrat nahoru |
|
|
devillante
Založen: 14. 08. 2007 Příspěvky: 164
|
Zaslal: 15. březen 2008, 00:20:57 Předmět: |
|
|
V GM to není. Nejsme prasata. Navíc bychom za GM asi nedostali na MFF vůbec kredity. C++ & ClanLib. |
|
Návrat nahoru |
|
|
spark
Založen: 15. 08. 2007 Příspěvky: 83 Bydliště: Brno & Bratislava
|
Zaslal: 15. březen 2008, 02:58:42 Předmět: |
|
|
to Mytom: Apogee sa spaja so starou dobrou klasikou, malokto vsak uz teraz tusi ze stoja napr. aj za Duke Nukemom ci Prey...proste stale ziju Apogee figuroval predtym hlavne ako vydavatel, pokial si dobre pamatam tak Commandera Keena robil Tom Hall z id softu, rovnako oni vydali aj Wolfenstein 3D. Proste kvalitka _________________ AlternativA
Fineway Studios | GDS09 | Game Access |
|
Návrat nahoru |
|
|
|