.[ ČeskéHry.cz ].
Vlastní 3D engine
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
nou



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1050

PříspěvekZaslal: 5. listopad 2008, 16:12:14    Předmět: Odpovědět s citátem

http://hornad.fei.tuke.sk/predmety/pg/
_________________
Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Khaj



Založen: 16. 01. 2008
Příspěvky: 49

PříspěvekZaslal: 14. listopad 2008, 16:53:40    Předmět: Odpovědět s citátem

Při úvodních zmínkách o driverech mě napadla otázka ... je možné komunikovat rovnou s driverem bez potřeby handrkovat se s OpenGL nebo DX?
Anebo je to tak, že funkce driverů znají jen výrobci a Microsofti?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
nou



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1050

PříspěvekZaslal: 14. listopad 2008, 18:03:19    Předmět: Odpovědět s citátem

myslim ze to znamena napisat si ten ovladac sam. mam totiz taky pocit ze implementaciu OGL a DX sa dodava s ovladacmi. a ked by aj boli nejake API na priame ovladanie karty bude to asi u kazdeho vyrobcu a aj karty ine.
_________________
Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Marek



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1782
Bydliště: Velká Morava

PříspěvekZaslal: 14. listopad 2008, 18:28:02    Předmět: Odpovědět s citátem

OpenGL přece je komunikace rovnou s driverem, většina funkcí získaných pomocí wglGetProcAddress jsou už funkce uvnitř driveru. Jinak funkce uvnitř driverů nezná ani MS, to znají jen výrobci a nechávají si to pro sebe, hlavně nVidia odmítá cokoliv zvěřejňovat a dává pár nástrojů, jak přistupovat k driveru: OpenGL, DirectX, CUDA, NVAPI.
_________________
AMD Open Source Graphics Driver Developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Marek



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1782
Bydliště: Velká Morava

PříspěvekZaslal: 14. listopad 2008, 18:40:38    Předmět: Odpovědět s citátem

Jenom tak bokem pro přehled.
Základní dokumentace k mému GPU
Dokumentace pro práci s 3D
Ke každé generaci GPU to je jinak. Hodně štěští při programování vlastního ovladače. HF
_________________
AMD Open Source Graphics Driver Developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Jelzin



Založen: 06. 08. 2007
Příspěvky: 46
Bydliště: Broumov <=> Pardubice

PříspěvekZaslal: 14. listopad 2008, 22:14:59    Předmět: Odpovědět s citátem

Quiark napsal:
V té Moderní počítačové grafice by to mohlo být. Jinak přeju dobrou zábavu, třeba takový DDA algoritmus pro kružnice nebo různé ořezávání jsou docela chuťovky.


off topic ... ale nic snazsiho nez DDA snad uz ani neni, nejhustejsi je na tom asi ta zkratka Wink Zajimavejsi je Bressenhamuv alg. , kdyz uz ...
_________________
==============
www.nextcorp.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
pcmaster



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1827

PříspěvekZaslal: 14. listopad 2008, 22:20:20    Předmět: Odpovědět s citátem

Hehe, je to pravda, ono to DDA nie je zase az take maso. Kazdopadne kazdemu si aspon Bresenhama odporucam nakodit, clovek ma potom dobry pocit :-]
_________________
Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Quiark



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 816
Bydliště: Chlívek 401

PříspěvekZaslal: 14. listopad 2008, 23:43:00    Předmět: Odpovědět s citátem

No chuťovka se z toho stane když to přednášející neumí vysvětlit a na slidech má jen pár nepovedených vzorečků. A myslel jsem takové ty optimalizované DDA, třeba ten, jak se kreslí kružnice jen pomocí porovnání, přičítání 2 a 4, tam mi dalo docela zabrat pochopit to odvození ze základní verze. A už jsem to zapomněl.
_________________
Mám strach
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
Strana 2 z 2

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna