.[ ČeskéHry.cz ].
SDL/OpenGL - změna barev při texturování

 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> C / C++
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
frantta



Založen: 03. 12. 2009
Příspěvky: 11

PříspěvekZaslal: 3. prosinec 2009, 15:23:45    Předmět: SDL/OpenGL - změna barev při texturování Odpovědět s citátem

Při načtení textury se mě změní barvy původních oběktů (bez textur) ve scéně. Barvy ztmavnou, modrá zčerná... (Světla nemám povolená, tam chyba nebude...)
čím to může být?
Děkuji
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
nou



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1047

PříspěvekZaslal: 3. prosinec 2009, 15:36:13    Předmět: Odpovědět s citátem

a ked kreslis netexturovane objekty mas zakazany texturing?
_________________
Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
stephe



Založen: 20. 06. 2009
Příspěvky: 4
Bydliště: Zlín

PříspěvekZaslal: 3. prosinec 2009, 15:38:50    Předmět: Odpovědět s citátem

SDL nacita nektere obrazky jako BGR, tak staci bud pri nacitani prehodit kanaly nebo pri vytvareni textury nastavit, aby se vytvorila BGR... zjistit se to da pokud se Bshift ve strukture format u surfacu rovna 0.

Btw snad to tak je, uz si to tolik nepamatuju

EDIT: sry jsem to jen prolitl ocima a jinak pochopil
_________________
Atheron MMORPG ...snaha o vytvoreni mmorpg ,)


Naposledy upravil stephe dne 3. prosinec 2009, 17:13:40, celkově upraveno 1 krát
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
frantta



Založen: 03. 12. 2009
Příspěvky: 11

PříspěvekZaslal: 3. prosinec 2009, 16:01:41    Předmět: Odpovědět s citátem

Asi hloupý dotaz, ale jak zakážu texturing?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
johnnash



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 80

PříspěvekZaslal: 3. prosinec 2009, 16:21:00    Předmět: Odpovědět s citátem

glDisable(GL_TEXTURE2D)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
frantta



Založen: 03. 12. 2009
Příspěvky: 11

PříspěvekZaslal: 3. prosinec 2009, 16:26:07    Předmět: Odpovědět s citátem

Děkuji, problém vyřešen, měl sem totiž pořád zaplé textury - glBindTexture(GL_TEXTURE_2D, texture);
stačilo to zakázat pomocí
glBindTexture(GL_TEXTURE_2D,NULL);
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
nou



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1047

PříspěvekZaslal: 3. prosinec 2009, 17:08:32    Předmět: Odpovědět s citátem

ked uz tak glBindTexture(GL_TEXTURE_2D, 0); pre buducnost v opengl existuje kopec bindovani a vetsinou znamena bindnutie 0 priradenie vychodzej hodnoty. inak odporucam naozaj vypinat texturovanie cez glDisable()
_________________
Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> C / C++ Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna