Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
vassa
Založen: 15. 08. 2007 Příspěvky: 7 Bydliště: Kolín
|
Zaslal: 15. srpen 2007, 07:59:37 Předmět: Problém s geometry instancingem u NVIDII |
|
|
Cau, mam takovej problém, dělám na projektíku pro vykreslování modelů proteinů a zjišťování kolizí při pohybu jednoho proteinu uvnitř jiného.
Abych co nejvíce využil grafické karty s různými shader modely rozhodl jsem se imlementovat Shader model 1 až 3. A právě s trojkou mám problém.
Udělal jsem geometry instancing v Direct3D 9 ,tak že v jednom streamu (0) posilam na kartu Vertex Buffer s jednou koulí (trojúhelníková síť) a ve druhém (1) posílám pozice koulí v prostoru a v vertex shaderu provedu příslušné operace. Problém je že na ATI kartách mi Shader Model 3 chodí ale na NVIDIích už ne. Vyleze z toho změť trojúhelníků nepřipomínající koule.
Neví náhodou někdo v čem by mohl být zakopaný pes? Stačí kapku nasměrovat !
Dík |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna