.[ ČeskéHry.cz ].
3D API / 3D Enginy
Moderátor: Moderators Team

Uživatelé prohlížející toto fórum: nikdo není přítomen
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10, 11, 12  Další
odeslat nové téma
 Témata   Odpovědi   Autor   Shlédnuto   Poslední příspěvek 
Žádné nové příspěvky Oznámení: 3D API / 3D Enginy na Wiki
0 OndraSej 8983 16. leden 2008, 00:41:44
OndraSej Zobrazit poslední příspěvek
Žádné nové příspěvky Skinned modely
12 tomkis 5219 24. leden 2012, 13:51:18
]semo[ Zobrazit poslední příspěvek
Žádné nové příspěvky GLSL - Barevný klíč?
8 Crypton 6997 2. leden 2012, 13:01:25
Marek Zobrazit poslední příspěvek
Žádné nové příspěvky GL - Pár otázek ke PBO
2 Crypton 1888 1. leden 2012, 06:57:36
Crypton Zobrazit poslední příspěvek
Žádné nové příspěvky OGL: Problém s framebuffery?
8 Crypton 4088 31. prosinec 2011, 11:50:19
Marek Zobrazit poslední příspěvek
Žádné nové příspěvky xna 4 multiplayer pár otázek
4 jtomes123 3153 30. prosinec 2011, 11:28:18
jtomes123 Zobrazit poslední příspěvek
Žádné nové příspěvky Normály Face + Vertex
6 Redby 3555 28. prosinec 2011, 21:38:53
Redby Zobrazit poslední příspěvek
Žádné nové příspěvky OpenGL a průchod terénem (glTranslatef() nebo gluLookAt())?
[ Jdi na stránkuJdi na stránku: 1, 2 ]
19 Redby 10558 24. prosinec 2011, 10:32:22
johnnash Zobrazit poslední příspěvek
Žádné nové příspěvky Billboarding
2 hand 3055 20. prosinec 2011, 16:57:32
hand Zobrazit poslední příspěvek
Žádné nové příspěvky Hvezdy na nebi
2 hand 2223 20. prosinec 2011, 12:40:58
hand Zobrazit poslední příspěvek
Žádné nové příspěvky Deferred rendering, obloha a zrcadlo
12 perry 6580 17. prosinec 2011, 17:12:59
perry Zobrazit poslední příspěvek
Žádné nové příspěvky XNA - vykreslení modelu s různými texturami.
4 michaldawn 4899 15. prosinec 2011, 19:13:21
cooty125 Zobrazit poslední příspěvek
Žádné nové příspěvky Princip - Dual Marching Cubes
0 Gorja 3693 25. listopad 2011, 15:08:03
Gorja Zobrazit poslední příspěvek
Žádné nové příspěvky Získání pozice kamery z modelview matice
4 Poky 3667 7. listopad 2011, 12:14:13
Poky Zobrazit poslední příspěvek
Žádné nové příspěvky OGL: Texture name/id -> Texture target?
10 Crypton 3904 7. listopad 2011, 01:58:11
Ladis Zobrazit poslední příspěvek
Žádné nové příspěvky Ako začať programovať hry
[ Jdi na stránkuJdi na stránku: 1, 2 ]
26 Paragon 11076 5. listopad 2011, 19:29:35
if.then Zobrazit poslední příspěvek
Žádné nové příspěvky aktualizace RenderTarget xna
1 pepekpepek 2078 5. listopad 2011, 14:55:26
pepekpepek Zobrazit poslední příspěvek
Žádné nové příspěvky GLX vs WGL - Tvorba kontextu
13 Crypton 4849 1. listopad 2011, 19:49:34
Marek Zobrazit poslední příspěvek
Žádné nové příspěvky CSG knihovna
1 yaqwsx 1682 31. říjen 2011, 12:25:29
quas4 Zobrazit poslední příspěvek
Žádné nové příspěvky Skeletální animace+VBO+GLSL
[ Jdi na stránkuJdi na stránku: 1, 2, 3 ]
41 HonzikJ 17845 30. říjen 2011, 17:21:54
if.then Zobrazit poslední příspěvek
Žádné nové příspěvky Hra / engine - obecně
[ Jdi na stránkuJdi na stránku: 1, 2 ]
29 costa 11665 27. říjen 2011, 11:44:40
nou Zobrazit poslední příspěvek
Žádné nové příspěvky Vrstva nad OpenGL
6 frca 2817 26. říjen 2011, 13:41:54
Marek Zobrazit poslední příspěvek
Žádné nové příspěvky [ Hlasování ] Verze OpenGL - opravené hlasování
7 frca 3501 25. říjen 2011, 14:03:09
Marek Zobrazit poslední příspěvek
Žádné nové příspěvky OpenGL 2.1 - velikost texturové paměti
1 frca 2342 5. říjen 2011, 00:24:38
Marek Zobrazit poslední příspěvek
Žádné nové příspěvky xna neviditelne pixely
11 pepekpepek 4873 30. září 2011, 21:06:08
Marek Zobrazit poslední příspěvek
Žádné nové příspěvky Jak pracuje OpenGL
3 Poky 2504 22. září 2011, 20:30:06
nou Zobrazit poslední příspěvek
Žádné nové příspěvky Shadow mapping - again
5 Játro.m 3017 15. září 2011, 21:11:10
VladR Zobrazit poslední příspěvek
Žádné nové příspěvky Lit Particles
[ Jdi na stránkuJdi na stránku: 1, 2 ]
17 pcmaster 7213 14. září 2011, 08:38:08
pcmaster Zobrazit poslední příspěvek
Žádné nové příspěvky texturovani valce v OpenGL
3 KralLam 2623 21. srpen 2011, 14:00:39
KralLam Zobrazit poslední příspěvek
Žádné nové příspěvky Export Skeletal meshes s cinemy 4d do UDk
0 narcista 1568 20. srpen 2011, 18:13:38
narcista Zobrazit poslední příspěvek
Žádné nové příspěvky Vydane OpenGL 4.2
[ Jdi na stránkuJdi na stránku: 1, 2 ]
16 nou 8142 17. srpen 2011, 10:10:57
pcmaster Zobrazit poslední příspěvek
Žádné nové příspěvky [ Hlasování ] Verze OpenGL (pouze s podporou GLSL)
4 frca 2100 26. červenec 2011, 20:09:26
frca Zobrazit poslední příspěvek
Žádné nové příspěvky GLSL Světla - problém
2 Poky 1946 26. červenec 2011, 12:41:58
Poky Zobrazit poslední příspěvek
Žádné nové příspěvky Voda v oceánu, LOD
13 perry 6701 22. červenec 2011, 17:29:40
johnnash Zobrazit poslední příspěvek
Žádné nové příspěvky Rozdílné indexy
3 Poky 2042 13. červenec 2011, 09:10:34
pcmaster Zobrazit poslední příspěvek
Žádné nové příspěvky Řezení objektů
8 Poky 3252 12. červenec 2011, 17:29:59
VladR Zobrazit poslední příspěvek
Žádné nové příspěvky Maximalny pocet textur
4 pcmaster 2521 8. červenec 2011, 10:56:47
Marek Zobrazit poslední příspěvek
Žádné nové příspěvky GL_INVALID_ENUM v SwapBuffers ?
[ Jdi na stránkuJdi na stránku: 1, 2 ]
21 Játro.m 7855 1. červenec 2011, 14:21:23
Marek Zobrazit poslední příspěvek
Žádné nové příspěvky Správa shaderů
1 perry 1556 30. červen 2011, 13:02:05
pcmaster Zobrazit poslední příspěvek
Žádné nové příspěvky Vegetace
[ Jdi na stránkuJdi na stránku: 1, 2 ]
22 tomkis 10802 22. červen 2011, 11:19:58
Vilem Otte Zobrazit poslední příspěvek
Žádné nové příspěvky Spreading (scattering) blur (nielen pre DoF)
1 pcmaster 1608 15. červen 2011, 17:17:09
igor Zobrazit poslední příspěvek
Žádné nové příspěvky DirectX 11
3 perry 1994 13. červen 2011, 17:36:31
pcmaster Zobrazit poslední příspěvek
Žádné nové příspěvky Podivné chování glBindFramebuffer
4 Vilem Otte 2029 12. červen 2011, 00:58:18
Marek Zobrazit poslední příspěvek
Žádné nové příspěvky Globální osvětlení outdoor scény
7 tomkis 3254 7. červen 2011, 21:51:17
Vilem Otte Zobrazit poslední příspěvek
Žádné nové příspěvky GLFW/SDL :: context :: okno
[ Jdi na stránkuJdi na stránku: 1, 2 ]
24 VODA 8240 25. květen 2011, 07:19:33
rezna Zobrazit poslední příspěvek
Žádné nové příspěvky OpenGL: podivné glTexImage2D
6 ]semo[ 2918 24. květen 2011, 01:44:35
Crypton Zobrazit poslední příspěvek
Žádné nové příspěvky Transformace světla v pozadí glLightfv
4 Játro.m 2374 15. květen 2011, 21:21:53
Marek Zobrazit poslední příspěvek
Žádné nové příspěvky Float textury na stařičké GF7150
12 Játro.m 4591 10. květen 2011, 18:45:54
Játro.m Zobrazit poslední příspěvek
Žádné nové příspěvky Světla - model space vs. view space
[ Jdi na stránkuJdi na stránku: 1, 2 ]
28 perry 9690 9. květen 2011, 15:09:01
Marek Zobrazit poslední příspěvek
Žádné nové příspěvky Webcasty a články o vývoji her v XNA
1 tomasslavicek 1950 5. květen 2011, 18:30:21
eX1 Zobrazit poslední příspěvek
Žádné nové příspěvky CryEngine 3 SDK zdrama?
[ Jdi na stránkuJdi na stránku: 1, 2 ]
16 eX1 8202 4. květen 2011, 14:20:33
VladR Zobrazit poslední příspěvek
Zobrazit témata za předchozí:  
odeslat nové téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10, 11, 12  Další
Strana 5 z 12
Přejdi na:  
Nové příspěvky Nové příspěvky    Žádné nové příspěvky Žádné nové příspěvky    Oznámení Oznámení
Nové příspěvky [ oblíbené ] Nové příspěvky [ oblíbené ]    Žádné nové příspěvky [ oblíbené ] Žádné nové příspěvky [ oblíbené ]    Důležité Důležité
Nové příspěvky [ zamknuto ] Nové příspěvky [ zamknuto ]    Žádné nové příspěvky [ zamknuto ] Žádné nové příspěvky [ zamknuto ]
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna