.[ ČeskéHry.cz ].
prevod int na const char
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> C / C++
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
ladik-BigBoss



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 162

PříspěvekZaslal: 20. červenec 2008, 21:42:22    Předmět: Odpovědět s citátem

[ot]a furt se hada...[/ot]

pokud nekdo napise "prevody mi nikdy moc nesli" tak mu nezacnu cpat jednorazovy kod pro jednociferna cisla. pak zkusi stejne resit dvojciferna a dostava se hodne do problemu...[/code]
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
AdamHlavatovic



Založen: 18. 12. 2007
Příspěvky: 12

PříspěvekZaslal: 20. červenec 2008, 21:53:07    Předmět: Odpovědět s citátem

ok, tak potom sa ospravedlnujem a poskitujem znovupouzitelny kod:

kód:
template<typename str_type, typename num_type>
str_type foo(const str_type & s, const num_type & num)
{
   basic_ostringstream<str_type::value_type> ostr;
   ostr << s << num;
   return ostr.str();
}


ale stale plati, ze pre danny problem je riesenie

kód:
for (int i = 0; i < 10; ++i)
{
   str[11] = '0' + i;
   ...
}


lepsie.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
rezna



Založen: 27. 07. 2007
Příspěvky: 2156

PříspěvekZaslal: 21. červenec 2008, 07:25:58    Předmět: Odpovědět s citátem

ja se musim smat - dany je problem je hlavne spatne zapsany v XML - protoze pouzivat tagy jako RateOfFireX je blbost - mnohem lepsi je pouzit zaobalujici RateOfFires a mit ho plny tagu RateOfFire - uz jsem to tu napsal jednou nekde vyse. Pak neni problem resit picoviny jako konkatenaci stringu a cisla - pouze sectu vsechny subtagy tagu RateOfFires a pricitam si jednak k nejakymu pocitadlu

problem je ze lide tu se neumi zeptat - a vy neumite videt jejich problem. to ze otazka zni jak pridam k retezci cislo, neznamena ze mu na ni odpovim kdyz vidim jakou blbost dela.

samozrejme by bylo mnohem lepsi se zeptat ze potrebuji secist X xml tagu a jak to nejlepe udelat kdyz vim ze jsou to vsech rate-of-fire informace.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Ladis



Založen: 18. 09. 2007
Příspěvky: 1537
Bydliště: u Prahy

PříspěvekZaslal: 22. červenec 2008, 07:50:58    Předmět: Odpovědět s citátem

Taky muze pouzit rozliseni pres atribut elementu:

<RateOfFire id="1">...</RateOfFire>
<RateOfFire id="2">...</RateOfFire>
<RateOfFire id="3">...</RateOfFire>

Jinak u puvodni verze <RateOfFire1>, <RateOfFire2>, ... mi neni jasne, jak by chtel autor udelat XSD, podle ktereho XML validovat Wink.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
wozembouch



Založen: 03. 09. 2007
Příspěvky: 31

PříspěvekZaslal: 22. červenec 2008, 11:13:25    Předmět: Odpovědět s citátem

Reseni by Rezna potazmo Ladis se mi libi nejvic. Ovsem i zadupavane reseni

kód:
for (int i = 0; i < 10; ++i)
{
   str[11] = '0' + i;
   ...
}


... ma neco do sebe. Presneji kdyz se podivate co vypadne z kompilatoru. Treba v Delphi na "vypocet" staci 3 instrukce a pokud bych si jeste dovolil pozmenit meze cyklu tak jen 1 instrukce. Ale to jsme trosku jinde, rozhodne to neni vhodne reseni a uz vubec ne pro zacatecnika
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Quiark



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 816
Bydliště: Chlívek 401

PříspěvekZaslal: 22. červenec 2008, 11:41:29    Předmět: Odpovědět s citátem

Ono ale čtení XML a počítání, kolik to vygeneruje instrukcí je docela zvláštní až protichůdná kombinace Smile
_________________
Mám strach
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
wozembouch



Založen: 03. 09. 2007
Příspěvky: 31

PříspěvekZaslal: 22. červenec 2008, 12:34:44    Předmět: Odpovědět s citátem

Quiark napsal:
Ono ale čtení XML a počítání, kolik to vygeneruje instrukcí je docela zvláštní až protichůdná kombinace Smile


Souhlasim Smile ale nikdy neni spatne vedet co se deje pod povrchem.

... jsem "odkojen" assemblerem, takze mam tendence k takovym kacirskym uvaham
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> C / C++ Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3
Strana 3 z 3

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna