.[ ČeskéHry.cz ].
C#+XNA vs. zbytek sveta - aneb jak to vidite Vy?

 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Deluxe



Založen: 31. 07. 2007
Příspěvky: 235
Bydliště: Oslavany

PříspěvekZaslal: 28. červenec 2008, 11:17:37    Předmět: Odpovědět s citátem

Pokud jde o konkrétní použití XNA na nějakou jednoduší hru, asi bych se podival na http://exdream.no-ip.info/blog/PermaLink.aspx?guid=442152d0-a014-47de-b9b1-4e8aed1d9bd3
Původní verzi tohoto "engine" pro MDX sem trochu vylepšil, něco přidal, třeba jsem přepsal particle system určený pro XNA, kde se "fyzika" částic počítala shaderem na GPU a při cca 2500 časticich to v rozlišení 800x600 dělá cca 900 fps na Radeon HD 2900 XT a Athlonu 64 X2 4800+, je pravda že to byla jen prazdná scéna + ty částice, ale myslím že to není špatný. Při prázdný scéně, kde je jen pre-screen sky cube mapping to dělá něco přes 2500 fps. Je jisý že by se to celý dalo udělat líp, byl to můj 1. pokus s MDX.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Augi



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 782
Bydliště: Čerčany

PříspěvekZaslal: 28. červenec 2008, 12:19:50    Předmět: Odpovědět s citátem

Nějak jsem nepochopil, co máš proti pořád proti XNA. Je to na stejné úrovni abstrakce jako OpenGL a DirectX, takže to studentům dá úplně stejně. A že to možná poběží pomalu na xboxu...to je pro výuku myslím úplně irelevantní. Kdyby to bylo na mě, nechal bych výběr programovacího jazyka a GAPI na studentech - aspoň si budou moci vybrat to, co je jim nejbližší, a budou moci řešit skutečné algoritmické problémy a ne zápasit s novou pro ně neznámou technologií.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Deluxe



Založen: 31. 07. 2007
Příspěvky: 235
Bydliště: Oslavany

PříspěvekZaslal: 28. červenec 2008, 12:56:00    Předmět: Odpovědět s citátem

Manox: To můžu potvrdit, když sem se pokoušel poprvé něco napsat (nikdo mně to neučil, jsem teprve na SŠ a to se zaměřením na elektroniku) a tak sem nebyl v C++ schopnej napsat vůbec nic. Pak sem se začal učit C# a hned to bylo mnehem lepší. A teď jsem se zase začal vracet k C++ a není to velkej skok oproti C#, jen je to jakoby krok níž. Má to výhody i nevýhody.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Sirall



Založen: 02. 08. 2007
Příspěvky: 68
Bydliště: Praha 4 Nusle

PříspěvekZaslal: 28. červenec 2008, 17:09:26    Předmět: Odpovědět s citátem

Tak myslím, že vše co jsem zatím o C# a XNA našel je v pohodě, i přes to vše co jsem se před tím dozvěděl.

Nevíte někdo o nějakém dobrém článku, který by dokázal javystu nebo céčkaře, rychle přeučit na C#?
V podstatě aby tam byly jen rozdíly a né všechna omáčka okolo. Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Amorph



Založen: 06. 09. 2007
Příspěvky: 68

PříspěvekZaslal: 28. červenec 2008, 17:25:10    Předmět: Odpovědět s citátem

http://msdn.microsoft.com/en-us/library/ms228602(VS.80).aspx
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
systemUser



Založen: 24. 07. 2008
Příspěvky: 5

PříspěvekZaslal: 28. červenec 2008, 18:51:54    Předmět: Odpovědět s citátem

Pro céčkaře:
http://www.charlespetzold.com/dotnet/index.html
Knížka v PDF zdarma od Charlese Petzolda
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Sirall



Založen: 02. 08. 2007
Příspěvky: 68
Bydliště: Praha 4 Nusle

PříspěvekZaslal: 28. červenec 2008, 18:56:56    Předmět: Odpovědět s citátem

Díky, mrknu na to.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Marek



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1782
Bydliště: Velká Morava

PříspěvekZaslal: 28. červenec 2008, 20:09:40    Předmět: Odpovědět s citátem

systemUser napsal:
Pro céčkaře:
http://www.charlespetzold.com/dotnet/index.html
Knížka v PDF zdarma od Charlese Petzolda

Přijde mi, že ta jeho kniha je moc rozvláčná...
_________________
AMD Open Source Graphics Driver Developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna