Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Deluxe

Založen: 31. 07. 2007 Příspěvky: 235 Bydliště: Oslavany
|
Zaslal: 28. červenec 2008, 11:17:37 Předmět: |
|
|
Pokud jde o konkrétní použití XNA na nějakou jednoduší hru, asi bych se podival na http://exdream.no-ip.info/blog/PermaLink.aspx?guid=442152d0-a014-47de-b9b1-4e8aed1d9bd3
Původní verzi tohoto "engine" pro MDX sem trochu vylepšil, něco přidal, třeba jsem přepsal particle system určený pro XNA, kde se "fyzika" částic počítala shaderem na GPU a při cca 2500 časticich to v rozlišení 800x600 dělá cca 900 fps na Radeon HD 2900 XT a Athlonu 64 X2 4800+, je pravda že to byla jen prazdná scéna + ty částice, ale myslím že to není špatný. Při prázdný scéně, kde je jen pre-screen sky cube mapping to dělá něco přes 2500 fps. Je jisý že by se to celý dalo udělat líp, byl to můj 1. pokus s MDX. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Augi

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 782 Bydliště: Čerčany
|
Zaslal: 28. červenec 2008, 12:19:50 Předmět: |
|
|
Nějak jsem nepochopil, co máš proti pořád proti XNA. Je to na stejné úrovni abstrakce jako OpenGL a DirectX, takže to studentům dá úplně stejně. A že to možná poběží pomalu na xboxu...to je pro výuku myslím úplně irelevantní. Kdyby to bylo na mě, nechal bych výběr programovacího jazyka a GAPI na studentech - aspoň si budou moci vybrat to, co je jim nejbližší, a budou moci řešit skutečné algoritmické problémy a ne zápasit s novou pro ně neznámou technologií. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Deluxe

Založen: 31. 07. 2007 Příspěvky: 235 Bydliště: Oslavany
|
Zaslal: 28. červenec 2008, 12:56:00 Předmět: |
|
|
Manox: To můžu potvrdit, když sem se pokoušel poprvé něco napsat (nikdo mně to neučil, jsem teprve na SŠ a to se zaměřením na elektroniku) a tak sem nebyl v C++ schopnej napsat vůbec nic. Pak sem se začal učit C# a hned to bylo mnehem lepší. A teď jsem se zase začal vracet k C++ a není to velkej skok oproti C#, jen je to jakoby krok níž. Má to výhody i nevýhody. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Sirall

Založen: 02. 08. 2007 Příspěvky: 68 Bydliště: Praha 4 Nusle
|
Zaslal: 28. červenec 2008, 17:09:26 Předmět: |
|
|
Tak myslím, že vše co jsem zatím o C# a XNA našel je v pohodě, i přes to vše co jsem se před tím dozvěděl.
Nevíte někdo o nějakém dobrém článku, který by dokázal javystu nebo céčkaře, rychle přeučit na C#?
V podstatě aby tam byly jen rozdíly a né všechna omáčka okolo.  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Amorph
Založen: 06. 09. 2007 Příspěvky: 68
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
systemUser
Založen: 24. 07. 2008 Příspěvky: 5
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
Sirall

Založen: 02. 08. 2007 Příspěvky: 68 Bydliště: Praha 4 Nusle
|
Zaslal: 28. červenec 2008, 18:56:56 Předmět: |
|
|
Díky, mrknu na to. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Marek

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1782 Bydliště: Velká Morava
|
Zaslal: 28. červenec 2008, 20:09:40 Předmět: |
|
|
Přijde mi, že ta jeho kniha je moc rozvláčná... _________________ AMD Open Source Graphics Driver Developer |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|