.[ ČeskéHry.cz ].
Pixel Master
Jdi na stránku 1, 2  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Hry pro PC, konzole, ...
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
bedikk



Založen: 18. 03. 2008
Příspěvky: 28
Bydliště: Liberec

PříspěvekZaslal: 29. srpen 2008, 11:53:00    Předmět: Pixel Master Odpovědět s citátem

Dnes vám konečně mohu představit projet Pixel Master, který vyvíjí Darkmoon soft. Celá hra/program je dělaná v Delphi.


O co se tedy jedná?
V této hře máte k dispozici suroviny, které pomicí myši umisťujete do místnosti. Mezi surovinami vznikají reakce, zajímavé efekty atd. Nejjednoduší příklad, pomocí zdi si uděláte misku, do ní nalijete olej a ten pomocí ohně zapálíte. Nebo můžete olej namíchat s jinou surovinou, tím efekt zlepšit, nebo celkově změnit chování reakce. Je to jen na vaší fantazii, zkoušejte, kombinujte, vytvářejte řetězce ... HRAJTE SI!

Mnoho lidí si možná řekne, že to už tu bylo .. například Pyro Sand Game. Všechny tyto hry v prohlížeči můžete hrát pouze s připojením k internetu a navíc jsou mnohem náročnější a podle mého i méně přehledné. Ve hře také naleznete 3Easter Eggy, které se netýkají surovin, nýbrž tlačítek a interfacu.

Jak se to hraje?
K hraní této vám styčí myš. Vyberete si surovinu (po najetí se ukáže popis) a klepnutím jí umístíte do místnosti. Pokud klepnete pravým tlačítkem, tak vytvoříte 'vytvářeč' této suroviny a z tohoto místa se bude daná sujrovin a neustále vytvářet. Za to levým tlačítkem tvoříte surovinu pouze po dobu stisknutého tlačítka.

Neméně důležitým prvkem jsou ovladače velikosti v horní části obrazovky. V tomto menu si můžete zvolit velikost vytvářené suroviny. V podstatě je to počet jednotek vytvořený za jeden klik, kdy na každý pixel přijde jedna jednotka.

Screeny
Zde je pár ukázek, jak hra může vypadat.




Gameplay video
http://www.youtube.com/v/ZlvCbjgy-Yc

A kde to stáhnout? stáhnout?
http://www.darkmoon-soft.cz/storage/pixel_master.zip
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Mem



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1959
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: 29. srpen 2008, 12:22:20    Předmět: Odpovědět s citátem

Je to docela zajímavé, jako prvotní nápad se mi to líbí, nebylo by od věci zkusit navrhnout pár levelů (na začátku s omezenými prostředky a definovaným cílem, případně i time limitem)

Chtělo by to ale vylepšit i samotné kreslení, stejně jako v grafických editorech kreslit čáru mezi posledními 2 souřadnicemi a ne jen na místě, kde je zrovna kurzor.
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Matasx



Založen: 17. 08. 2008
Příspěvky: 258

PříspěvekZaslal: 29. srpen 2008, 13:45:50    Předmět: Odpovědět s citátem

Je to dobrý, vyrobil sem semtex, ale nevim jak Very Happy možná by se hodila nějaká tabulka reakcí... je to chaos

A zajímalo by mě, proč se zkondenzovaná voda opět nemůže vypařit?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Mem



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1959
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: 29. srpen 2008, 17:27:57    Předmět: Odpovědět s citátem

Matasx napsal:
A zajímalo by mě, proč se zkondenzovaná voda opět nemůže vypařit?

Pozor, voda bych tomu neříkal, nefunguje třeba udržování hladiny, když máš dvě spojené nádoby apod. Ale stejně kdyby se v tom navrhlo pár levelů tak by to mohlo zabavit, viz incredible machines
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Matasx



Založen: 17. 08. 2008
Příspěvky: 258

PříspěvekZaslal: 29. srpen 2008, 18:22:31    Předmět: Odpovědět s citátem

Aby se v tom dali udělat nějaký levely, tak by ty zákonitosti museli bejt trošku funkčnější a logičtěší... nechpá přoč rostlina při řůstu zapaluje rašelinu a proč rašelina dělá z rostliny rašelinu... je tam spousta nesmyslů a na žádny easter egg sem nepřišel.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Johny_G



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 50

PříspěvekZaslal: 29. srpen 2008, 19:35:29    Předmět: Odpovědět s citátem

Tak něco ode mě Smile

Čára by měla být spojitá, a okno větší. Silně bych uvítal maximalizaci Smile. Jinak já tyhle hry fakt můžu. Falling Sand jsem dával x hodin Smile).
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Matasx



Založen: 17. 08. 2008
Příspěvky: 258

PříspěvekZaslal: 30. srpen 2008, 09:28:28    Předmět: Odpovědět s citátem

Ještě jedna věc by nebyla od věci, aby výbuchy probíhali směrem ven a brali ohled na stěny... zkrátka aby to neprošlo za pancír a beton aby to odbourávalo postupně. A ohňostroj by mohl bejt jenom efekt, nemusí to hned fšechno ničit jako dynamit.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
zapytchu



Založen: 08. 08. 2007
Příspěvky: 352
Bydliště: čechy i chacharov

PříspěvekZaslal: 30. srpen 2008, 19:02:52    Předmět: Odpovědět s citátem

Pridavam se k postrehum zde uvedenym a pridavam, ze se mi to libi Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Marek



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1782
Bydliště: Velká Morava

PříspěvekZaslal: 31. srpen 2008, 01:21:11    Předmět: Odpovědět s citátem

Chtělo by to nějaký mise, úkoly...

nechat hráče, ať si kliká jen tak, nemusí být úplně ideální.
_________________
AMD Open Source Graphics Driver Developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
nobody



Založen: 19. 05. 2008
Příspěvky: 12

PříspěvekZaslal: 31. srpen 2008, 10:11:06    Předmět: Odpovědět s citátem

je to celkom fajn... ale ako hovoria ostatni, tak by to chcelo niake uohy a tak... Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
SUK



Založen: 14. 11. 2007
Příspěvky: 93
Bydliště: /dev/null

PříspěvekZaslal: 1. září 2008, 12:49:57    Předmět: Odpovědět s citátem

udelej ukoly - s tim ze treba nektery suroviny budu mit omezeny mnozstvi...

dale k programu a GUI - coz takhle oznacit co je prave vybrane?

jinak kdyz to ukoncuju tak mi to spadne (vylitne nejaky debugovaci okno Visual Studia) - by se hodilo opravit...

jinak rozhodne zajimavy:)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky Yahoo Messenger MSN Messenger
franz



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 1325

PříspěvekZaslal: 1. září 2008, 13:12:41    Předmět: Odpovědět s citátem

je to zajímavé, vyrobil jsem virus (nevím jak) a taky se dostal na 1 FPS Smile
souhlasím s tím, že v reakcích je chaos, zejména když se zkouší všechno se vším, především by mnohdy měly vznikat směsi místo toho, aby jedna věc požírala druhou
též mi to při ukončení hodí nějakou exception
levely by to chtělo, protože jinak po vyzkoušení rozličných kombinacích putuje hra po pár minutách směr koš Wink
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
zapytchu



Založen: 08. 08. 2007
Příspěvky: 352
Bydliště: čechy i chacharov

PříspěvekZaslal: 1. září 2008, 13:16:35    Předmět: Odpovědět s citátem

Mno je to paradni Smile

Nejlepsi je dat kapat vodu, bliko pod to dat horet ohynek (vse pres prave tlacitko) a do nadoby pod tim dat travu (ktera roste ve vode). A dostanete se k zajimavemu kolobehu, kdy tecevoda, co se meni v kytku, tu pak spali ohynek, a zase tece voda a zase trava/kytka... a tak do nekonecna Smile A do toho jeste prsi z kondenzovane vody.

A hrat to na tablet PC je taky pecka.

Jinak k samotnemu kodu mam dotaz - tyhle pixelovy pristupy ke kresleni jste delali pres... ? Pres DelphiX asi tezko, jak se jmenuje knihovnana rychle ovladani pixelu, co asi pouzivate ? Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
franz



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 1325

PříspěvekZaslal: 1. září 2008, 13:57:20    Předmět: Odpovědět s citátem

turbopixel? mně to přijde pomalé
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Marek



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1782
Bydliště: Velká Morava

PříspěvekZaslal: 1. září 2008, 14:15:21    Předmět: Odpovědět s citátem

Nechápu, proč voda neprojde přes kyslík.
_________________
AMD Open Source Graphics Driver Developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Hry pro PC, konzole, ... Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku 1, 2  Další
Strana 1 z 2

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna