.[ ČeskéHry.cz ].
Archamon - středověká budovatelská realtime strategie
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 22, 23, 24  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Hry pro PC, konzole, ...
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
OGI



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 323

PříspěvekZaslal: 19. listopad 2008, 14:19:54    Předmět: Odpovědět s citátem

panove sakrys preci to nevzdate, nevim jaky jiny projekt mate na mysli, ale pokud to neni opravdu ohromna bomba tak by bylo hrozna skoda kvuli tomu pozastavit vyvoj teto hry, jak se s necim prestane uz se k tomu hrozne spatne vraci...
_________________
******************************************
Don't just create another game, try to tell a story.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Vionsoft.Ondrash



Založen: 23. 08. 2007
Příspěvky: 261
Bydliště: Beskydy a Archamonský svět

PříspěvekZaslal: 19. listopad 2008, 14:48:44    Předmět: Odpovědět s citátem

Chlopi, díky moc VŠEM za optimistickou podporu !!

Když chválí i takoví jako Eosie nebo Augi, to už je co říct... Shocked ale abyste vespolek nepřechválili Smile

Nicméně nepodléhejme panice ! Je to skutečně jenom krátka pauza, kvůli skutečně kritické časové tísni... třeba grafik nespí a dál tvoří, "odpočinek" se týká pouze jádra hry, tedy mě osobně. Chápu, že hodně projektů na pauzách zamrzne, ale to určitě není tento případ !

Na druhou stranu je třeba trochu zvolnit, ať se některé věci uleží, vize hry se díky novým úspěchům v enginu může trošku změnit (samozřejmě lepším směrem Smile )

Projekt který (mimo i jiné okolnosti) zdržuje bude brzy taky zveřejněn zde na serveru. Wink

PS: třeba časem jednou dojde i na shadery Laughing
_________________
vionsoft.ondrash http://www.archamon.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Augi



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 782
Bydliště: Čerčany

PříspěvekZaslal: 19. listopad 2008, 15:00:48    Předmět: Odpovědět s citátem

Vionsoft.Ondrash napsal:
PS: třeba časem jednou dojde i na shadery Laughing
Hlavně bych je tam nezačal montovat teď - určitě by to přineslo rozkopání částí enginu a další zdržení. Raději bych nejprve dokončil hru a pak třeba vydal verzi 1.1, kde už budou shadery Wink
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Marek



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1782
Bydliště: Velká Morava

PříspěvekZaslal: 19. listopad 2008, 17:32:19    Předmět: Odpovědět s citátem

Tak tak, shadery mi tam teď přijdou zbytečný. Rendering přes fixní pipeline vypadá, že je docela stabilizovanej a když máte dobrej content, není třeba nic dohánět složitějšíma algoritmama na GPU. Prostě to nic užitečnýho už nepřinese.
_________________
AMD Open Source Graphics Driver Developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Vionsoft.Ondrash



Založen: 23. 08. 2007
Příspěvky: 261
Bydliště: Beskydy a Archamonský svět

PříspěvekZaslal: 19. listopad 2008, 21:47:19    Předmět: Odpovědět s citátem

nu, tež jsem psal časem. Taky nemám potřebu je tam rvát za každou cenu, ale hodily by se aspoň na vodu... jinak souhlas: teďka se s tím nikdo párat nebude, pokud to bude stát za to, přijde určitě spousta upgradů a nakonec i nějaká nová grafika Smile

však v popisu projektu máme napsáno, že nebažíme po dnešní grafice.

(i tak se mi zdá ten engine už celkem pomalý)
_________________
vionsoft.ondrash http://www.archamon.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
franz



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 1325

PříspěvekZaslal: 19. listopad 2008, 22:22:46    Předmět: Odpovědět s citátem

vodu nech takhle, je správně oldskůlová a tedy se hodí ke zbytku grafiky Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Vionsoft.Ondrash



Založen: 23. 08. 2007
Příspěvky: 261
Bydliště: Beskydy a Archamonský svět

PříspěvekZaslal: 20. listopad 2008, 09:23:41    Předmět: Odpovědět s citátem

2 franz:
dobrá, právě jsem byl definitivně přesvědčen o zachování tohoto skoro-retro stylu

Smile
_________________
vionsoft.ondrash http://www.archamon.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Vionsoft.Ondrash



Založen: 23. 08. 2007
Příspěvky: 261
Bydliště: Beskydy a Archamonský svět

PříspěvekZaslal: 30. březen 2009, 21:41:57    Předmět: Odpovědět s citátem

Zdravím všechny,

oficiálně tedy informuju o spuštění prací na Archamonu (zatím stále zdaleka nezrozené legendě Very Happy ), v úvodním příspěvku jsou nějaké screenshotové aktualizace.

Pauza myslím prospěla: jednak odpočinek byl třeba, přibyly nové nápady a hra bude koncipována trošku jinak (tahová strategie typu Settlers však platí) ale půjdeme trochu více vlastní cestou.

Demo odhaduju tak na jaro 2010 Smile tak snad se všichni dočkáme.
_________________
vionsoft.ondrash http://www.archamon.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Vionsoft.Ondrash



Založen: 23. 08. 2007
Příspěvky: 261
Bydliště: Beskydy a Archamonský svět

PříspěvekZaslal: 2. prosinec 2009, 13:28:43    Předmět: Aktuality z Archamonu Odpovědět s citátem

Takže po dlouhé a perné práci zdravím,

jenom úvodem - tahovce chyběla trochu šťáva, takže jsem to předělal na realtimovku...

aktulality jsou v úvodním příspěvku,

nové video ze hry je zde:
http://www.youtube.com/watch?v=u6T_0OpmShU&feature=player_embedded
_________________
vionsoft.ondrash http://www.archamon.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Mem



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1959
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: 2. prosinec 2009, 13:41:03    Předmět: Odpovědět s citátem

Vypadá to opravdu moc pěkně, ta 3D grafika je i celkem dostačující (i když samozřejmě nějaké drobnosti jako stíny i pod postavičkami by to ještě chtělo), jsem zvědav na finální dílo Smile
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Vionsoft.Ondrash



Založen: 23. 08. 2007
Příspěvky: 261
Bydliště: Beskydy a Archamonský svět

PříspěvekZaslal: 31. leden 2010, 00:57:11    Předmět: Odpovědět s citátem

zdravím ...

práce pomalu pokračují - ikdyž bude Archamon hlavně hospodářská hra, dotkli jsme se i válečnického tématu... třeba tady barbaři (tolik jich ale v reálně hře najednoiu nebude) chtějí kořist !


nové video ze hry:
http://www.youtube.com/watch?v=fIyJwjGpYUU&feature=player_embedded

a nějaké další obrázky:
http://www.archamon-world.com/archamon/cz/clanek.aspx?clanek=archa_gallery

kdo chce a má účet na facebooku, může se stát fanouškem (zatím to není moc aktualizované ale to jenom proto, že není pro koho Wink )
http://www.facebook.com/pages/Archamon/235688864164

to Mem: díky, za kladnou reakci, stíny pod lidičkama už jsou Wink

PS: koukám teď na ty screeny a mám neodbytný pocitt že fps nějak klesá
_________________
vionsoft.ondrash http://www.archamon.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Ladis



Založen: 18. 09. 2007
Příspěvky: 1536
Bydliště: u Prahy

PříspěvekZaslal: 31. leden 2010, 03:04:58    Předmět: Odpovědět s citátem

Ad Fb, teď po hromadné úpravě nastavení práv už vaši zeď (a další části profilu) můžou číst všichni. Ad fps, záleží na postupu vykreslování a detailnosti prostředí (třeba jedna má stará hra kvůli zastaralému způsobu vykreslování beží cca 30 fps na současné jedné z nejvýkonějších mobilních GeForce stejně jako tehdy na GF 2 MX Smile).
_________________
Award-winning game developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Vionsoft.Ondrash



Založen: 23. 08. 2007
Příspěvky: 261
Bydliště: Beskydy a Archamonský svět

PříspěvekZaslal: 3. únor 2010, 09:57:56    Předmět: Odpovědět s citátem

1/ inu v používání FB jsem těžký greenhorn Smile

2/ postup vykreslování používám pořád stejný (ikdyž určitě bude ještě velký prostor pro optimalizace) ale mám spíše dojem že to dělá množství objektů a běh prostředí hry (AI, šípy, atd.)
_________________
vionsoft.ondrash http://www.archamon.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Fila



Založen: 31. 07. 2007
Příspěvky: 853

PříspěvekZaslal: 3. únor 2010, 10:39:12    Předmět: Odpovědět s citátem

Vionsoft.Ondrash napsal:
ale mám spíše dojem že to dělá množství objektů a běh prostředí hry (AI, šípy, atd.)

Tak kasli na dojmy a pouzij profiler Smile.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Ladis



Založen: 18. 09. 2007
Příspěvky: 1536
Bydliště: u Prahy

PříspěvekZaslal: 3. únor 2010, 11:00:27    Předmět: Odpovědět s citátem

Jo, stačí třeba předpokládané části hry jednotlivě vypínat.
_________________
Award-winning game developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Hry pro PC, konzole, ... Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 22, 23, 24  Další
Strana 4 z 24

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna