Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
OGI
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 323
|
Zaslal: 19. listopad 2008, 14:19:54 Předmět: |
|
|
panove sakrys preci to nevzdate, nevim jaky jiny projekt mate na mysli, ale pokud to neni opravdu ohromna bomba tak by bylo hrozna skoda kvuli tomu pozastavit vyvoj teto hry, jak se s necim prestane uz se k tomu hrozne spatne vraci... _________________ ******************************************
Don't just create another game, try to tell a story. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Vionsoft.Ondrash
Založen: 23. 08. 2007 Příspěvky: 261 Bydliště: Beskydy a Archamonský svět
|
Zaslal: 19. listopad 2008, 14:48:44 Předmět: |
|
|
Chlopi, díky moc VŠEM za optimistickou podporu !!
Když chválí i takoví jako Eosie nebo Augi, to už je co říct... ale abyste vespolek nepřechválili
Nicméně nepodléhejme panice ! Je to skutečně jenom krátka pauza, kvůli skutečně kritické časové tísni... třeba grafik nespí a dál tvoří, "odpočinek" se týká pouze jádra hry, tedy mě osobně. Chápu, že hodně projektů na pauzách zamrzne, ale to určitě není tento případ !
Na druhou stranu je třeba trochu zvolnit, ať se některé věci uleží, vize hry se díky novým úspěchům v enginu může trošku změnit (samozřejmě lepším směrem )
Projekt který (mimo i jiné okolnosti) zdržuje bude brzy taky zveřejněn zde na serveru.
PS: třeba časem jednou dojde i na shadery _________________ vionsoft.ondrash http://www.archamon.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
Augi
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 782 Bydliště: Čerčany
|
Zaslal: 19. listopad 2008, 15:00:48 Předmět: |
|
|
Vionsoft.Ondrash napsal: |
PS: třeba časem jednou dojde i na shadery |
Hlavně bych je tam nezačal montovat teď - určitě by to přineslo rozkopání částí enginu a další zdržení. Raději bych nejprve dokončil hru a pak třeba vydal verzi 1.1, kde už budou shadery |
|
Návrat nahoru |
|
|
Marek
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1782 Bydliště: Velká Morava
|
Zaslal: 19. listopad 2008, 17:32:19 Předmět: |
|
|
Tak tak, shadery mi tam teď přijdou zbytečný. Rendering přes fixní pipeline vypadá, že je docela stabilizovanej a když máte dobrej content, není třeba nic dohánět složitějšíma algoritmama na GPU. Prostě to nic užitečnýho už nepřinese. _________________ AMD Open Source Graphics Driver Developer |
|
Návrat nahoru |
|
|
Vionsoft.Ondrash
Založen: 23. 08. 2007 Příspěvky: 261 Bydliště: Beskydy a Archamonský svět
|
Zaslal: 19. listopad 2008, 21:47:19 Předmět: |
|
|
nu, tež jsem psal časem. Taky nemám potřebu je tam rvát za každou cenu, ale hodily by se aspoň na vodu... jinak souhlas: teďka se s tím nikdo párat nebude, pokud to bude stát za to, přijde určitě spousta upgradů a nakonec i nějaká nová grafika
však v popisu projektu máme napsáno, že nebažíme po dnešní grafice.
(i tak se mi zdá ten engine už celkem pomalý) _________________ vionsoft.ondrash http://www.archamon.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
franz
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1325
|
Zaslal: 19. listopad 2008, 22:22:46 Předmět: |
|
|
vodu nech takhle, je správně oldskůlová a tedy se hodí ke zbytku grafiky |
|
Návrat nahoru |
|
|
Vionsoft.Ondrash
Založen: 23. 08. 2007 Příspěvky: 261 Bydliště: Beskydy a Archamonský svět
|
Zaslal: 20. listopad 2008, 09:23:41 Předmět: |
|
|
2 franz:
dobrá, právě jsem byl definitivně přesvědčen o zachování tohoto skoro-retro stylu
_________________ vionsoft.ondrash http://www.archamon.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
Vionsoft.Ondrash
Založen: 23. 08. 2007 Příspěvky: 261 Bydliště: Beskydy a Archamonský svět
|
Zaslal: 30. březen 2009, 21:41:57 Předmět: |
|
|
Zdravím všechny,
oficiálně tedy informuju o spuštění prací na Archamonu (zatím stále zdaleka nezrozené legendě ), v úvodním příspěvku jsou nějaké screenshotové aktualizace.
Pauza myslím prospěla: jednak odpočinek byl třeba, přibyly nové nápady a hra bude koncipována trošku jinak (tahová strategie typu Settlers však platí) ale půjdeme trochu více vlastní cestou.
Demo odhaduju tak na jaro 2010 tak snad se všichni dočkáme. _________________ vionsoft.ondrash http://www.archamon.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
Vionsoft.Ondrash
Založen: 23. 08. 2007 Příspěvky: 261 Bydliště: Beskydy a Archamonský svět
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Mem
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1959 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 2. prosinec 2009, 13:41:03 Předmět: |
|
|
Vypadá to opravdu moc pěkně, ta 3D grafika je i celkem dostačující (i když samozřejmě nějaké drobnosti jako stíny i pod postavičkami by to ještě chtělo), jsem zvědav na finální dílo _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Vionsoft.Ondrash
Založen: 23. 08. 2007 Příspěvky: 261 Bydliště: Beskydy a Archamonský svět
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Ladis
Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 1536 Bydliště: u Prahy
|
Zaslal: 31. leden 2010, 03:04:58 Předmět: |
|
|
Ad Fb, teď po hromadné úpravě nastavení práv už vaši zeď (a další části profilu) můžou číst všichni. Ad fps, záleží na postupu vykreslování a detailnosti prostředí (třeba jedna má stará hra kvůli zastaralému způsobu vykreslování beží cca 30 fps na současné jedné z nejvýkonějších mobilních GeForce stejně jako tehdy na GF 2 MX ). _________________ Award-winning game developer |
|
Návrat nahoru |
|
|
Vionsoft.Ondrash
Založen: 23. 08. 2007 Příspěvky: 261 Bydliště: Beskydy a Archamonský svět
|
Zaslal: 3. únor 2010, 09:57:56 Předmět: |
|
|
1/ inu v používání FB jsem těžký greenhorn
2/ postup vykreslování používám pořád stejný (ikdyž určitě bude ještě velký prostor pro optimalizace) ale mám spíše dojem že to dělá množství objektů a běh prostředí hry (AI, šípy, atd.) _________________ vionsoft.ondrash http://www.archamon.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
Fila
Založen: 31. 07. 2007 Příspěvky: 853
|
Zaslal: 3. únor 2010, 10:39:12 Předmět: |
|
|
Vionsoft.Ondrash napsal: |
ale mám spíše dojem že to dělá množství objektů a běh prostředí hry (AI, šípy, atd.) |
Tak kasli na dojmy a pouzij profiler . |
|
Návrat nahoru |
|
|
Ladis
Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 1536 Bydliště: u Prahy
|
Zaslal: 3. únor 2010, 11:00:27 Předmět: |
|
|
Jo, stačí třeba předpokládané části hry jednotlivě vypínat. _________________ Award-winning game developer |
|
Návrat nahoru |
|
|
|