Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
par
Založen: 20. 11. 2007 Příspěvky: 6 Bydliště: Liberec
|
Zaslal: 21. leden 2009, 17:05:15 Předmět: Webová hra WMW |
|
|
Zdravím,
chtěl bych představit svou hru WMW. Asi nemá cenu vkládat screenshoty, design hry je patrný z její první stránky http://wmw.wmwgame.net/index.php?category=welcome&item=registration. Pro nedostatek lidí jsem jej dělal já a podle toho to vypadá. I když to určitě mohlo dopadnout hůře.
Hra se odehrává v 15 století v prostředí námořního obchodu. Ve hře vytváříte flotily a obchodujete se zbožím. Jde o tahovou strategii a lodě po odmáčknutí dalšího kola odeplují nějakou vzdálenost dle jejích rychlosti. Obchoduje se, nakládá a staví mimo tahy. Flotily lze postavit v loděnici a flexibilně navolit jejich vlastnosti. Tím lze dosáhnout jejich nosnosti a bojových vlastností. Flotila může být kdykoliv během plavby přepadena a uloupeno jí určité množství nákladu.
Hru jsem dělal sám asi tak půl roku čistého času během posledních 2 let. Hlavní díl práce mě zabrali střety a vývoj cen městech. Vývoj cen ve městech by měl být závislý na obchodu a měl by se dynamicky měnit v čase. Stejně tak by se s postupujícím výzkumem měla měnit i vhodnost určitých typů lodí. Na začátku hry by měla mít výhodu galera a s tím jak se vyvine oplachtění a děla budou výhodnější galeony. Tím by se mělo dosáhnout určité složitosti hry a to včetně její válečné části.
Ted je hra ve fázi alfa testování. Tak 14 dní budu hledat chyby a poté zkusím během několika krátkých věků doladit důraz na jednotlivé části hry. K tomu hledám lidi ochotné mi pomoci s testováním. Potom se rozhodnu co dál. Jakékoliv postřehy ze hry, nápady na její vylepšení jsou vítány.
Pavel Richter |
|
Návrat nahoru |
|
|
ondy1985
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 361
|
Zaslal: 21. leden 2009, 20:55:19 Předmět: |
|
|
Trochu mi vadi ze sa flotily nepresuvaju real-time, ale to uz je asi deformacia zTravianu Inak velmi pekna hra.
Neviem ci som to nejak zle pochopil, ale ked mam flotilu s celkovou nosnostou 140 jednotiek (ton?), je spravne, ze mozem nalozit 10 000 jednotiek ryze? _________________ Whack it! - nová hra pre Android na štýl Whac-a-mole |
|
Návrat nahoru |
|
|
par
Založen: 20. 11. 2007 Příspěvky: 6 Bydliště: Liberec
|
Zaslal: 21. leden 2009, 22:28:40 Předmět: |
|
|
ondy1985 napsal: |
Trochu mi vadi ze sa flotily nepresuvaju real-time, ale to uz je asi deformacia zTravianu Inak velmi pekna hra.
Neviem ci som to nejak zle pochopil, ale ked mam flotilu s celkovou nosnostou 140 jednotiek (ton?), je spravne, ze mozem nalozit 10 000 jednotiek ryze? |
To má být hra na večer, né na celý den.-)
S tou nosností je to složitější a chybí zatím help. Ve flotile lze parametrizovat jednotlivé typy lodí. Jejich rychlost (50-150%) a jejich nosnost (50%-200%). Nosnost pak jde ještě rozdělit na nosnost pro zboží-děla-vojáky. Tím se pak vynásobí defaultní údaje typu lodi. Tak se dojde ke skutečné nosnosti. Hodnoty pro100% jsou finančně nejvýhodnější. Při střetech je pak vydět jen počet lodí a odhad kolik je u jednotlivých typů lodí děl. To by mělo umožnit stavět flotilu za nějakým účelem. |
|
Návrat nahoru |
|
|
ondy1985
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 361
|
Zaslal: 28. leden 2009, 13:24:14 Předmět: |
|
|
No vidim ze uz si to s tymi nosnostami opravil, ale pred tym som skutocne nakupil bez problemov viac nez bola nosnost flotily...
Ale chcelo by to nosnost osetrit aj na serverovej strane, nie len javascriptom. Takto mi sice JS nedovoli nalozit viac nez je nosnost, ale ked ho vypnem, tak si mozem nalozit kolko chcem...
A bolo by dobre, ze ked sa hrac pokusa nakupit viac tovaru nez si moze dovolit, tak sa mu nakupi maximalne mozne mnozstvo.
EDIT:
moja flotila (nosnost 140)
A naklad (100 000 dreva)
EDIT 2:
A nebolo by odveci mat moznost zmenit smer flotily pocas plavby alebo ju aspon vratit do posledneho navstiveneho pristavu, pretoze som si omylom poslal flotilu do 80 kol vzdialeneho mesta, kde nechcem nic kupit ani predat...
EDIT 3:
A pridaj tam moznost, aby si hrac sam mohol urcit kolko tahov chce vykonat. Klikat 30 krat na to kormidlo nie je prave najlepsia zabava... vykonanie 3 tahov je dost malo ked mi prva flotila dorazi do ciela za 80 kol... _________________ Whack it! - nová hra pre Android na štýl Whac-a-mole |
|
Návrat nahoru |
|
|
par
Založen: 20. 11. 2007 Příspěvky: 6 Bydliště: Liberec
|
Zaslal: 30. leden 2009, 19:34:37 Předmět: |
|
|
Tu nosnost jsem neopravoval, pokud tam byla chyba, tak tam ještě je, jen se neprojevuje vždy a nevím jak jí vyvolat. Díval jsem se a na serveru ta kontrola opravdu není, díky opravím.
Add 2. Vratit flotily by se dalo, možná to omezit na první tři tahy. Popřemýšlím o tom
Add 3. Nevím, tohle hodně zatěžuje server, přepočty po kole nejsou úplně jednoduché a ta hra je dělaná tak, že by se mezi tahama mělo přemýšlet. Moc se mi do toho nechce. Poslat flotilu přes celou mapu je spíš chyba hráče a předěláním z bodu 2. by se zamezilo omylu. |
|
Návrat nahoru |
|
|
ondy1985
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 361
|
Zaslal: 30. leden 2009, 19:44:02 Předmět: |
|
|
par napsal: |
Poslat flotilu přes celou mapu je spíš chyba hráče |
Jak to? Ja predsa posielam lode tam, kde najlepsie predam nakupeny tovar... a nikde som nenasiel nejaku mapu, alebo nieco podla coho by som vedel, ako vzdialene su jednotlive mesta. To znamena, ze vzdialenost vidim az ked flotilu poslem.
EDIT:
Javascriptova kontrola nakladu prestane fungovat v momente, ked pri nakupe zbozia do nejakeho pola zadam neciselnu hodnotu, napriklad:
V inpute kde zadavam mnozstvo dreva nemam nic, teda tam mam neciselnu hodnotu. Do ostatnych policok potom mozem zadt co chcem, a kedze celkovy pocet nakupeneho tovaru je neciselna hodnota, tak kontrola nosnosti nefunguje. Je potrebne osetrit to tak, aby sa neciselne hodnoty chovali ako 0.
EDIT2:
Inak by celkom bodlo formatovat nejak rozumne cisla, ked mam napisane niekde ze:
kód: |
Hotovost: 3696562541 |
tak sa blbo zistuje, kolko to vlastne je... takze oddelovat tisice medzerou alebo niecim (myslim ze v CZ a SK sa pre tento ucel pouziva bodka (tecka (.))). _________________ Whack it! - nová hra pre Android na štýl Whac-a-mole |
|
Návrat nahoru |
|
|
par
Založen: 20. 11. 2007 Příspěvky: 6 Bydliště: Liberec
|
Zaslal: 30. leden 2009, 20:33:55 Předmět: Aha |
|
|
Jo tak to musím opravit taky. To NaN už mám v pořadníku protože to blbě vypadá.
Pokud klikneš na město, měl by jsi tam mít i mapu i vzdálenosti mezi městy. Ty to tam nemáš?
Ten formát, už se na to chystám měsíc, ale vždy se najde něco akutního. |
|
Návrat nahoru |
|
|
ondy1985
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 361
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Sysmis
Založen: 09. 08. 2008 Příspěvky: 10
|
Zaslal: 26. leden 2010, 16:32:36 Předmět: |
|
|
Náhodou jsem zavítal to tohoto topiku a chtěl si hru zkusit a ejhle - doména je zaparkovaná. Co se stalo? Proč hra skončila? Dle popisu a reakcí ostatních nebyla na odpis... |
|
Návrat nahoru |
|
|
Ladis
Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 1536 Bydliště: u Prahy
|
Zaslal: 27. leden 2010, 10:05:34 Předmět: |
|
|
Každopádně se ti podařilo otevřít rok starý thread (až se divím, že tak dlouho fórum vydrželo)). A k otázce - třeba už je práce na hře nebavila. _________________ Award-winning game developer |
|
Návrat nahoru |
|
|
franz
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1325
|
Zaslal: 27. leden 2010, 12:59:24 Předmět: |
|
|
a nebo platit hosting |
|
Návrat nahoru |
|
|
|