.[ ČeskéHry.cz ].
Webová hra WMW

 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Mobilní hry, Flashové hry, Webové hry, ...
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
par



Založen: 20. 11. 2007
Příspěvky: 6
Bydliště: Liberec

PříspěvekZaslal: 21. leden 2009, 17:05:15    Předmět: Webová hra WMW Odpovědět s citátem

Zdravím,
chtěl bych představit svou hru WMW. Asi nemá cenu vkládat screenshoty, design hry je patrný z její první stránky http://wmw.wmwgame.net/index.php?category=welcome&item=registration. Pro nedostatek lidí jsem jej dělal já a podle toho to vypadá. I když to určitě mohlo dopadnout hůře.

Hra se odehrává v 15 století v prostředí námořního obchodu. Ve hře vytváříte flotily a obchodujete se zbožím. Jde o tahovou strategii a lodě po odmáčknutí dalšího kola odeplují nějakou vzdálenost dle jejích rychlosti. Obchoduje se, nakládá a staví mimo tahy. Flotily lze postavit v loděnici a flexibilně navolit jejich vlastnosti. Tím lze dosáhnout jejich nosnosti a bojových vlastností. Flotila může být kdykoliv během plavby přepadena a uloupeno jí určité množství nákladu.

Hru jsem dělal sám asi tak půl roku čistého času během posledních 2 let. Hlavní díl práce mě zabrali střety a vývoj cen městech. Vývoj cen ve městech by měl být závislý na obchodu a měl by se dynamicky měnit v čase. Stejně tak by se s postupujícím výzkumem měla měnit i vhodnost určitých typů lodí. Na začátku hry by měla mít výhodu galera a s tím jak se vyvine oplachtění a děla budou výhodnější galeony. Tím by se mělo dosáhnout určité složitosti hry a to včetně její válečné části.

Ted je hra ve fázi alfa testování. Tak 14 dní budu hledat chyby a poté zkusím během několika krátkých věků doladit důraz na jednotlivé části hry. K tomu hledám lidi ochotné mi pomoci s testováním. Potom se rozhodnu co dál. Jakékoliv postřehy ze hry, nápady na její vylepšení jsou vítány.

Pavel Richter
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
ondy1985



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 361

PříspěvekZaslal: 21. leden 2009, 20:55:19    Předmět: Odpovědět s citátem

Trochu mi vadi ze sa flotily nepresuvaju real-time, ale to uz je asi deformacia zTravianu Smile Inak velmi pekna hra.

Neviem ci som to nejak zle pochopil, ale ked mam flotilu s celkovou nosnostou 140 jednotiek (ton?), je spravne, ze mozem nalozit 10 000 jednotiek ryze? Smile
_________________
Whack it! - nová hra pre Android na štýl Whac-a-mole
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
par



Založen: 20. 11. 2007
Příspěvky: 6
Bydliště: Liberec

PříspěvekZaslal: 21. leden 2009, 22:28:40    Předmět: Odpovědět s citátem

ondy1985 napsal:
Trochu mi vadi ze sa flotily nepresuvaju real-time, ale to uz je asi deformacia zTravianu Smile Inak velmi pekna hra.

Neviem ci som to nejak zle pochopil, ale ked mam flotilu s celkovou nosnostou 140 jednotiek (ton?), je spravne, ze mozem nalozit 10 000 jednotiek ryze? Smile


To má být hra na večer, né na celý den.-)

S tou nosností je to složitější a chybí zatím help. Ve flotile lze parametrizovat jednotlivé typy lodí. Jejich rychlost (50-150%) a jejich nosnost (50%-200%). Nosnost pak jde ještě rozdělit na nosnost pro zboží-děla-vojáky. Tím se pak vynásobí defaultní údaje typu lodi. Tak se dojde ke skutečné nosnosti. Hodnoty pro100% jsou finančně nejvýhodnější. Při střetech je pak vydět jen počet lodí a odhad kolik je u jednotlivých typů lodí děl. To by mělo umožnit stavět flotilu za nějakým účelem.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
ondy1985



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 361

PříspěvekZaslal: 28. leden 2009, 13:24:14    Předmět: Odpovědět s citátem

No vidim ze uz si to s tymi nosnostami opravil, ale pred tym som skutocne nakupil bez problemov viac nez bola nosnost flotily...

Ale chcelo by to nosnost osetrit aj na serverovej strane, nie len javascriptom. Takto mi sice JS nedovoli nalozit viac nez je nosnost, ale ked ho vypnem, tak si mozem nalozit kolko chcem...

A bolo by dobre, ze ked sa hrac pokusa nakupit viac tovaru nez si moze dovolit, tak sa mu nakupi maximalne mozne mnozstvo.

EDIT:

moja flotila (nosnost 140)


A naklad (100 000 dreva)


EDIT 2:

A nebolo by odveci mat moznost zmenit smer flotily pocas plavby alebo ju aspon vratit do posledneho navstiveneho pristavu, pretoze som si omylom poslal flotilu do 80 kol vzdialeneho mesta, kde nechcem nic kupit ani predat...

EDIT 3:

A pridaj tam moznost, aby si hrac sam mohol urcit kolko tahov chce vykonat. Klikat 30 krat na to kormidlo nie je prave najlepsia zabava... vykonanie 3 tahov je dost malo ked mi prva flotila dorazi do ciela za 80 kol...
_________________
Whack it! - nová hra pre Android na štýl Whac-a-mole
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
par



Založen: 20. 11. 2007
Příspěvky: 6
Bydliště: Liberec

PříspěvekZaslal: 30. leden 2009, 19:34:37    Předmět: Odpovědět s citátem

Tu nosnost jsem neopravoval, pokud tam byla chyba, tak tam ještě je, jen se neprojevuje vždy a nevím jak jí vyvolat. Díval jsem se a na serveru ta kontrola opravdu není, díky opravím.
Add 2. Vratit flotily by se dalo, možná to omezit na první tři tahy. Popřemýšlím o tom
Add 3. Nevím, tohle hodně zatěžuje server, přepočty po kole nejsou úplně jednoduché a ta hra je dělaná tak, že by se mezi tahama mělo přemýšlet. Moc se mi do toho nechce. Poslat flotilu přes celou mapu je spíš chyba hráče a předěláním z bodu 2. by se zamezilo omylu.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
ondy1985



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 361

PříspěvekZaslal: 30. leden 2009, 19:44:02    Předmět: Odpovědět s citátem

par napsal:
Poslat flotilu přes celou mapu je spíš chyba hráče

Jak to? Ja predsa posielam lode tam, kde najlepsie predam nakupeny tovar... a nikde som nenasiel nejaku mapu, alebo nieco podla coho by som vedel, ako vzdialene su jednotlive mesta. To znamena, ze vzdialenost vidim az ked flotilu poslem.

EDIT:

Javascriptova kontrola nakladu prestane fungovat v momente, ked pri nakupe zbozia do nejakeho pola zadam neciselnu hodnotu, napriklad:



V inpute kde zadavam mnozstvo dreva nemam nic, teda tam mam neciselnu hodnotu. Do ostatnych policok potom mozem zadt co chcem, a kedze celkovy pocet nakupeneho tovaru je neciselna hodnota, tak kontrola nosnosti nefunguje. Je potrebne osetrit to tak, aby sa neciselne hodnoty chovali ako 0.

EDIT2:

Inak by celkom bodlo formatovat nejak rozumne cisla, ked mam napisane niekde ze:

kód:
Hotovost: 3696562541


tak sa blbo zistuje, kolko to vlastne je... takze oddelovat tisice medzerou alebo niecim (myslim ze v CZ a SK sa pre tento ucel pouziva bodka (tecka (.))).
_________________
Whack it! - nová hra pre Android na štýl Whac-a-mole
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
par



Založen: 20. 11. 2007
Příspěvky: 6
Bydliště: Liberec

PříspěvekZaslal: 30. leden 2009, 20:33:55    Předmět: Aha Odpovědět s citátem

Jo tak to musím opravit taky. To NaN už mám v pořadníku protože to blbě vypadá.

Pokud klikneš na město, měl by jsi tam mít i mapu i vzdálenosti mezi městy. Ty to tam nemáš?

Ten formát, už se na to chystám měsíc, ale vždy se najde něco akutního.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
ondy1985



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 361

PříspěvekZaslal: 30. leden 2009, 23:58:53    Předmět: Odpovědět s citátem

a jo, uz tu mapu vidim Smile ja som si totiz nikdy nevsimol to, ze sa meni obsah laveho menu... Embarassed Embarassed
_________________
Whack it! - nová hra pre Android na štýl Whac-a-mole
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Sysmis



Založen: 09. 08. 2008
Příspěvky: 10

PříspěvekZaslal: 26. leden 2010, 16:32:36    Předmět: Odpovědět s citátem

Náhodou jsem zavítal to tohoto topiku a chtěl si hru zkusit a ejhle - doména je zaparkovaná. Co se stalo? Proč hra skončila? Dle popisu a reakcí ostatních nebyla na odpis...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Ladis



Založen: 18. 09. 2007
Příspěvky: 1536
Bydliště: u Prahy

PříspěvekZaslal: 27. leden 2010, 10:05:34    Předmět: Odpovědět s citátem

Každopádně se ti podařilo otevřít rok starý thread Wink (až se divím, že tak dlouho fórum vydrželo)). A k otázce - třeba už je práce na hře nebavila.
_________________
Award-winning game developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
franz



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 1325

PříspěvekZaslal: 27. leden 2010, 12:59:24    Předmět: Odpovědět s citátem

a nebo platit hosting
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Mobilní hry, Flashové hry, Webové hry, ... Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna