.[ ČeskéHry.cz ].
Budoucnost Ceskych Her a komunity hernich vyvojaru
Jdi na stránku 1, 2, 3, 4  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Popelnice
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Mem



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1959
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: 11. květen 2009, 21:30:28    Předmět: Re: Ódy na Mema Odpovědět s citátem

PanVetvicka napsal:
krásný, nádherný, přitažlivý, fotogenický, uchvacující

Dobře, takže jsi gay, to je nová (i když popravdě nepříliš překvapující) informace, budiž ti přáno. Pokud cítíš potřebu nás oblažit dalšími informacemi nebo máš další dotazy (jak se píše "mně" už sis snad zapamatoval), klidně se optej, kromě výše uvedených ctností jsem i tolerantní k duševně méně obdařeným jedincům, takže máš prostor
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
pcmaster



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1827

PříspěvekZaslal: 11. květen 2009, 21:48:56    Předmět: Odpovědět s citátem

Mem vie delit Panom Vetvickom (cize nulou). A vychadzaju mu quaterniony!
_________________
Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
pcmaster



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1827

PříspěvekZaslal: 11. květen 2009, 21:53:26    Předmět: Odpovědět s citátem

To sme my tu (ze zapytchu Smile) objavili uz velmi davno, nic nove.
Daj este nieco zaujimave.
_________________
Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
pcmaster



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1827

PříspěvekZaslal: 11. květen 2009, 22:23:35    Předmět: Odpovědět s citátem

OndraSej+PcMaster napsal:
23:07:43 ondrasej: njn. ja jsem puvodne chtel splitovat, ale kdyz me nenapadl lepsi nazev threadu nez "dva idioti"... Smile
23:07:53 pcmaster: heheh
23:10:22 ondrasej: asi uz jsem na flamovani moc starej Smile
23:10:33 pcmaster: LOL! a co mem? Very Happy
23:11:35 ondrasej: mem uz je skoro duchodce, ten na to ma narok Wink
23:20:42 pcmaster: senilita? Very Happy
23:20:49 ondrasej: jj
23:21:10 ondrasej: a zklamani zivotem, svetem a tema mladejma hajzlama Smile
23:21:17 pcmaster: hahaha
23:21:23 pcmaster: cize este aj emo? Very Happy
23:22:12 ondrasej: jj Very Happy

_________________
Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
zapytchu



Založen: 08. 08. 2007
Příspěvky: 352
Bydliště: čechy i chacharov

PříspěvekZaslal: 11. květen 2009, 23:53:42    Předmět: Odpovědět s citátem

Proč tu ještě nemám svůj příspěvek v tomhle vlákně? Aha, už jo, výborně!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Flash



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1379
Bydliště: Nigga Land

PříspěvekZaslal: 12. květen 2009, 00:08:02    Předmět: Odpovědět s citátem

Tyve nereste kokotiny. Dyt to ani neni vtipny.

Jo a na flame neni nikdo nikdy starej. Kazdej mate svoje slaby misto a do krve byste se tu vsichni dohadali....

Radsi reste podstatny veci. Treba jak ozivit CH. Uz je nas jen par statecnych co udrzuji posledni plaminky nadeje toho, ze ma smysl CH a celkove komunitu hernich vyvojaru dal udrzovat.

Kdyz se podivam na tu horni pravou listu, tak je mi smutno>
magazin -> davno skoncil, forum -> mrtve, Teamy -> nikdy se poradne nerozjely, Wiki -> prakticky nikdo o ni poradne neni, NoPaste -> WTF?, Inzerce -> ticho po pesine, GDS -> nebude, NeHe -> nevim, to neni primo nas projekt, IRC -> sracky a uz taky dost mrtvo.

Takovejch projektu, takovejch napadu. A je tu pusto prazdno. Na druhou stranu pusto prazdno znamena i zelenou louku na ktere se da opet znova zacit budovat. Ale chce to mladou krev, nebo novy mozky, ktery budou chrlit napady a energii jak a co budovat a realizovat a jak rozsirovat komunitu. Stejne jak my jsme to ze sebe valili pred peti nebo kolika lety.

Takze jak? Facebook? C-H tam samozrejme jsou, ale nikdo se o to nestara. Twitter? To ani nevim jak funguje. Neco uplne noveho? Zalozime nejakou skupinu CH na youtube a budem tam pastovat videa? Nebo nejakej blogovaci system?

Treba nejlepsi svetova WoW guilda Ensidia spustila nedavno svoje nove stranky, ktery hodne pojali ve smyslu blogu a uzivatelskych profilu a ty svoje hrace prinutili udelat si tam profil a psat vlastni blog. Takova dalo by se rict podivna myslenka (do te doby). Hraci WoWka o wowku nepisou (nebo aspon moc nepsali), ti proste pari WoW a na vsechno ostatni serou. Ale tyjo jim se to tam tak rozjelo. Zacali se jim tam registrovat dalsi hraci, zakladat si tam vlastni blogy, vsichni tam pisou jak divi a proste to zije. A to sou proste jenom blbi hraci. Ti prakticky nemaj potrebu o necem psat, sdelovat a vymenovat si informace. K tomu jim staci ta hra.

Naproti tomu herni vyvojari, ti maji imho enormni potrebu se prezentovat. Dokazovat jakej ja sem borec, ze sem nakodil pohybujici se cervenej pixel, na kterym je deset milionu shaderu Smile Pripadne hltat infa jinych vyvojaru jak jejich pohybujici se pixel ma deset milionu jedna shaderu. Tak proc to tu umira a resi se tu kokotiny jako oda na Mema?

Tak nejak predpokladam, kdo na tohle odpovi. A to ve me taky moc nevzbuzuje nadeje na zvrat. Ja bych si pral, aby tu ted odpovedeli lidi, co maji pod svym cislem jednociferny udaj o poctu prispevku, ukazali ze jsou do herniho vyvoje fakt zazrani a ze maji enormni zajem budovat herni komunitu.

Ja verim, ze tu nekde takovi jsou. A pokud ne, tak ceska herni tvorba fakt umrela a my posledni prezivsi nezavisli herni vyvojari jsme tou generaci, s kterou tohle umeni skonci................ Crying or Very sad
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
DespeRadoX



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 520

PříspěvekZaslal: 12. květen 2009, 07:56:27    Předmět: Odpovědět s citátem

2Flash: mas recht....btw ako to je s tou sutazou? stale je to aktualne? vzhladom na vsade pritomnu prebiehajucu krizu by som sa necudoval keby ste to zrusily...stranky games.becherovka.cz su az na menu nefunkcne uz 2-3 mesiace...potichu a nenapadne to zabalily...
_________________
http://www.touchgames.eu/
http://playito.com
TW: @Despo100
Space Merchants Online ...zruseny, pracujem na mobilnej verzii space merchantu
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Luke



Založen: 06. 08. 2007
Příspěvky: 20
Bydliště: Boleradice

PříspěvekZaslal: 12. květen 2009, 08:28:18    Předmět: Odpovědět s citátem

No mě nějak extra na oživení moc věcí nenapadá. Ono s děláním her je to pro free teamy čímdál těžší, hlavně když si kladou vysoké cíle a kódí si téměř univerzální engine, k tomu editor atd...

Na tom jsem si vylámal zuby i já. Chtěl jsem udělat pořádnou hru, scénář a dd má několik desítek stránek, a chtěl jsem vytvořit svůj vlastní engine a k tomu i editor misí a bůhví čeho ještě. Strávil jsem tím, držte se - 5 roků a výsledek nebyl pořád podle našich přání. A když jsme free, těžko se shání kvalitní grafici a programátoři v blízkosti bydliště. Věděl jsem i o free enginech, které byly kvalitně odvedené, ale pořád jsem si říkal, ten náš bude zachvíli hotov. NIKDY! Pořád se tam něco dodělávalo. A před rokem a půl jsem po vzoru The easy co (češi, tvůrci MotorM4X) pošilhával po Ogre3D. Moc jsem tehdy neměl času (dodělávání projektů na zápychy), a ve volných chvílích jsem jej zkoušel vpasovat do mých řešení. Po 3 měsících jsem viděl neskutečné výsledky! Po půl roce vývoje jsem byl tam, kde jsem skončil s mým starým enginem. A celkově ten vývoj šel mnohem rychleji. Máme engine, máme editor a dnes už třetím měsícem děláme na hře, kterou cca za 3 měsíce budeme prezentovat (teď je to přerušený zase kvůli zápychům a zkouškám, tak doufám, že slib dodržím), není to teda to, co jsme chtěli na začátku (to si pořád schováváme).

Chci tim říct, že když se seberou dobří lidi, programátoři nebudou si dokazovat miliony shaderů na červeným pixelu, ale vezmou kvalitní řešení (dnes se to tak dělá téměř všude), tak že to půjde mnohem rychleji, bude tady víc života.

Co chvíla tu čtu, že se sem zaregistroval nějaký člověk z týmu, který si chce vytvořit vše na zelené louce s argumentem, že se to chtějí naučit. To je dobře, ale nemá to téměř žádné výsledky, pokud nejsou nějaký psycho a je jich celá armáda. Vím, že jsou tu lidi, kteří se snaží je od toho odradit, ale tvrdohlavost je tvrdohlavost. Možná že ty blogy by nebyly špatné, sám o blogu uvažuji, kde bych popisoval moje prokousání se k výsledkům pomocí Ogre, ale zase programátoři jsou líní - není čas něco zakládat Very Happy. Možná něco na tom bude, vytvořit tady sekci blogů.

Chodím sem asi od roku 2003 (ještě před všemy pády), a tehdy to tu vážně žilo, pořád se něco řešilo. Mám to tu rád, některý prudily teda nemusím. Po GDS mám absťák, hltat všechny ty zajímavosti - loni jsem sice nebyl, něco už jsem v ten termín měl Crying or Very sad , ale na moje návštěvy vzpomínám rád. Na wikině jsem přidal taky pár věcí o ogre, nevím, jestli to tam ještě je.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky MSN Messenger
Augi



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 782
Bydliště: Čerčany

PříspěvekZaslal: 12. květen 2009, 08:41:38    Předmět: Odpovědět s citátem

Flash napsal:
IRC -> sracky a uz taky dost mrtvo.
WTF? Na IRC to žije stejně jako před lety, ne-li víc Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Flash



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1379
Bydliště: Nigga Land

PříspěvekZaslal: 12. květen 2009, 08:55:15    Předmět: Odpovědět s citátem

Augi napsal:
Flash napsal:
IRC -> sracky a uz taky dost mrtvo.
WTF? Na IRC to žije stejně jako před lety, ne-li víc Smile


nevim nevim. Poslednich par dnu co jsem se tam pripojoval jsem tam videl cca 10 lidi. Pamatuju doby kdy na IRC bylo "ve spicku" ke triceti lidem. Je fakt, ze tam moc nechodim, ale myslim si, ze novou tvar tam mate jednou za uherskej rok.

Chapu, ze pro tehle par stabilnich lidi co tam jste je to super. Vedete tam svoje pivni kecy a pohodicka, ale tohle k posunu nepovede asi Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
posila



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 201

PříspěvekZaslal: 12. květen 2009, 09:53:32    Předmět: Odpovědět s citátem

Komunita herních vývojářů není mrtvá... jenom nechodí sem. Chodí na velkejchytrak.cz a tam bych řekl, že to opravdu žije (ikdyž to tam moc nesleduju ... což bych možná mohl, místo chození na facebook). Chodí tam ale lidi, co opravdu produkují nějaké hry, takže je dělají většinou v nějakém GameMakeru či jemu podobném softwaru ... prostě jsou to hry, které když někdo prezentuje tady, tak se mu většinou nedostane konstruktivní kritiky, ale urážek za to, že použil takový a makový font, nebo jenom kvůli tomu, že je to v gamemakeru. Takže sem nakonec chodí jen céčkaři, co píšou vlastní enginy, a přestane je to bavit dřív, než stihnout vytvořit hru.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
MD



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 437
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 12. květen 2009, 10:02:45    Předmět: Odpovědět s citátem

Ok, tak novych gamesek uz zdaleka tolik neni. Pro mladou krev je to asi priliz slozity nebo se zasekne v GM.. Ale je to opravdu dnes slozitejsi, nez to bylo kdysi? Precijenom to, ze dnes existuji ruzne herni enginy, frameworky, je spise plus, ne? Napriklad ve wme udelam gamesku celkem rychle, ne? Naucit se XNA, pokud od toho nechci nic hightech, je taky celkem jednoduche. V prehistorii jsem si vse musel udelat sam, musel jsem se naucit jak udelat hardwarovy scrolling, o tom, ze bych sel do 3D se mi ani nesnilo (nebo spis pouze snilo Wink )... taky to nebylo jen tak.

Hlavni problem je asi v tom, ze chybi motivace. Tehdy to bylo daleko vic cool, tehdy se dalo uvazovat, ze ve 3 lidech vytvorim gamesku, ktera se priblizi AAA hre. Tehdy jsem si mohl rict, ze tahle AAA hra se mi fakt libi, ale ja ji zvladnu naprogramovat taky a lip!

Dalsim problemem bude prilisna svoboda, dnes je mozne realizovat temer cokoli. Je tezke se v tom orientovat a vsechno obsahnout. Jednak se v tom da lehce ztratit a jednak ty moznosti lakaji ke vzniku megalomanskych nedokoncitelnych projektu.

Dnes to chce trpelivost, pockat si, az se objevi vyvojar, ktery bude ochoten pouzivat uz hotove nastroje a misto megalomanskych predstav dohnat AAA hry, zkusi naprogramovat neco sveho, jednoducheho, originalniho a nezavisleho. Uvedomi si, ze jde vlastne o umeleckou tvorbu, ze muze to, co se byrokraticka komercni studia nikdy neodvazi zkusit Wink

A ted proc si nemyslim, ze forum je mrtve: Je to proto, ze zde stale zustala pekna spousta velmi zkusenych lidi, kteri zvladnou poradit temer s jakymkoli problemem.
_________________
- play with objects - www.krkal.org -
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
franz



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 1325

PříspěvekZaslal: 12. květen 2009, 10:20:17    Předmět: Odpovědět s citátem

posila> Tak jestli je libo zde mít denně novou prezentaci nějaké nové hry na úrovni VCH (tzn. - video neuakazující hru, wallpaper, odkaz na web tvůrců, rozhovor s tvůrci, screenshot v painbrushi a hlášku "revoluční příběh zatím prozrazovat nebudeme"), tak to bych raději ponechal současný stav (tzn. půl roku ticho a pak nějaka logická hra od Lubiiiho, kterou nikdo neokomentuje) Very Happy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
MD



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 437
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 12. květen 2009, 10:29:36    Předmět: Odpovědět s citátem

Posila: to, ze se tady smejeme projektum v GM uz davno neni pravda. Kdyz uz se tu neco pomluvi, tak si to onen "projekt" proste zaslouzi a je to dobre. (treba nedavno Hostagerovo veledilo Wink Tam teda byly i osobni urazky, jenze pan H si o to dost koledoval.)

Asi je pravda ze tu neni velke nadseni z podprumernych nedodelatelnych projektu. Na Chytrakovi mozna maji vetsi pochopeni, ale taky nejsou tolerantni ke vsemu Wink Pro srovnani kouknete na http://www.forum.velkejchytrak.cz/viewtopic.php?f=21&t=17637 vs http://www.ceske-hry.cz/forum/viewtopic.php?t=1426

Jinak velkej chytrak vylozene pocita se zacatecniky a je tak nejak zacatecnik-friendly. Co jsem tam ted koukal, tak je tam spousta rad, jak to delat a jak ne. Take tam maj hned 3 sekce projektu rozdelene podle miry dokonceni hry. Coz je neco, cim by se mohli CH inspirovat. Mixovat v projektech hotove hry a hry vecne ve vyvoji mi neprijde uplne OK.
_________________
- play with objects - www.krkal.org -
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
OndraSej



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 767
Bydliště: Brandýs nad Labem

PříspěvekZaslal: 12. květen 2009, 11:23:34    Předmět: Odpovědět s citátem

Flash> Ano, na IRC to zije. Ne, hry se tam neresi.

posila> souhlas. Jedna vec je vzajemne poplacavani po zadech nad, druha je okamzite vyprudit kazdeho, kdo sem prijde, evidentne zacina a posle "exkluzivni" informace o hre hnusnym fontem pres amaterske obrazky.

MD> Tu demotivaci bych nehledal ani tak ve svobode, jako spis v tom, ze driv (pred 10-15) lety clovek skutecne mohl na koleni (resp. na kolenech maleho tymu) udelat prodejnou hru srovnatelnou s profi produkci. Udelat dnes na koleni neco srovnatelneho s produkci EA, Ubisoftu nebo podobnych prakticky nejde. A indie hry bud nejsou tak lakave nebo tak zname.

Zkuseni lide co poradi tu urcite jsou, ale chybi tu ty dotazy. Mozna proto se dost lidi misto na radeni preorientovala na prudeni.

Rozdeleni projektu na dokoncene a ve vyvoji by asi pomoct mohlo, i kdyz nevim, jestli to naplnime. Nicmene neco jako "showcase" by se urcite hodilo. A ban do pro notoricke prudice do projektove sekce by taky mohl pomoct tomu, ze lidi zacnou vnimat CH jako pratelskou komunitu Smile
_________________
http://trionteam.net
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Popelnice Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku 1, 2, 3, 4  Další
Strana 1 z 4

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna