Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
if.then
Založen: 13. 04. 2008 Příspěvky: 579
|
Zaslal: 26. květen 2009, 06:19:36 Předmět: |
|
|
1. ano
2. jedina vec - predaval jsem texturu referenci v glGenTextures
3. ne, nekolikrat se to nevola, navic je to lokalni promenna
NoPaste: http://nopaste.ceske-hry.cz/222699 (ty NULL jsem tam přidal) _________________ For guns and glory, go to www.ceske-hry.cz.
For work and worry, execute VC++. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
JohnyDog

Založen: 17. 08. 2007 Příspěvky: 66
|
Zaslal: 26. květen 2009, 19:31:17 Předmět: |
|
|
Pokud program pada na free()/malloc() tak to znamena ze muze byt chyba nekde v predchazejicim kodu, ne nutne v miste volani. Na prvni pohled ten pastnuty kod vypada v poradku takze idealne opastovat zbytek, nebo projet valgrindem. _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
if.then
Založen: 13. 04. 2008 Příspěvky: 579
|
Zaslal: 27. květen 2009, 13:17:56 Předmět: |
|
|
Uf.. tak teda kód NeHe 7 lekce - port Dev-c++. http://nopaste.ceske-hry.cz/222702
Jinak je pěkné vidět, že největší "maséři" se od toho obracejí zády Aspoň trochu cti jsem zachránil  _________________ For guns and glory, go to www.ceske-hry.cz.
For work and worry, execute VC++. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
OndraSej

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 767 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
Zaslal: 27. květen 2009, 14:00:42 Předmět: |
|
|
Jenom takový hint na možný problém - někdy může být problém, pokud volání malloc a free jsou v různých dll knihovnách/exe souborech (což je, řekl bych, zrovna tvůj případ). Problém je v tom, že za určitých podmínek můžou mít oddělené heapy a tudíž co se v jedné dll alokuje, nejde jinde dealokovat.
Zkus, co se stane, pokud ty free z programu vyhodíš. Ta textura se alokuje podle všeho jenom jednou, takže by to neměla být taková tragedie (ale samozřejmě to je špatně).
Pokud to pak bude fungovat, tak doporučuju zahodit GLaux a najít si na načítání obrázků nějakou jinou knihovnu, která obsahuje i funkce pro uvolňování paměti. _________________ http://trionteam.net |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Ladis

Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 1537 Bydliště: u Prahy
|
Zaslal: 27. květen 2009, 14:08:13 Předmět: |
|
|
Jo to je docela mozne (alokovani pameti v DLL a pokus o dealokovani v programu). A pokud jde o me, o tohle stary OpenGL (glBegin() apod.) bych se prestal zajimat a v pripade zajmu zustat u OpenGL bych sel do jeho soucasne verze, kde se pouzivaji jine funkce na tyhle veci. _________________ Award-winning game developer |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VladR
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1322 Bydliště: Greater New York City Area
|
Zaslal: 27. květen 2009, 14:08:15 Předmět: |
|
|
if.then : No FUJ - pred chvilou som obedoval - taketo zverstva (portnute z Basicu ) sem pastovat
Ondrasej : to azda glaux nevie uvolnit po sebe pamat ? WTF ?!? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Ladis

Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 1537 Bydliště: u Prahy
|
Zaslal: 27. květen 2009, 14:10:27 Předmět: |
|
|
Je mozne, ze umi. Obecne v pripade alokovani pameti v DLL by tato mela nabizet i funkci pro dealokovani, ale zde v tomto pripade treba if.then nepatral v dokumentaci knihovny a jen tam flakl nejakej free(). _________________ Award-winning game developer |
|
Návrat nahoru |
|
 |
OndraSej

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 767 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
Zaslal: 27. květen 2009, 14:13:09 Předmět: |
|
|
Ladis> Pokud jde o načítání bitmap, tak to AFAIK není ani v nových verzích OpenGL a musíš to řešit jinak.
VladR> No, tam záleží na té implementaci heapu. Teoreticky, pokud bys používal stejný překladač jako autor GLaux.dll, tak by to mohlo projít přes standardní free. Ale prakticky je to prostě chyba, měla by tam být nějaká funkce pro uvolňování. _________________ http://trionteam.net |
|
Návrat nahoru |
|
 |
nou

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1050
|
Zaslal: 27. květen 2009, 14:52:35 Předmět: |
|
|
hlavne by sa mali ludia vykaslat na glaux. je to kniznica fakt vhodna k visual studiu 6. kedy to M$ vydal tusim v 98. ved to je pocitacovy stredovek. odporucam prejst a ucit sa nehe tutorialy z SDL portov. idu bez problemov prelozit aj na Win a to Linux-SDL je naozaj zavadzajuce. _________________ Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
if.then
Založen: 13. 04. 2008 Příspěvky: 579
|
Zaslal: 27. květen 2009, 16:46:33 Předmět: |
|
|
Četli jste předchozí stranu? tam se to řešilo.
2Ladis
Já osobně GLaux nepoužívám, ale zajímalo by mě, zda je opravdu VC++ tak nekompatibilní?  _________________ For guns and glory, go to www.ceske-hry.cz.
For work and worry, execute VC++. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VladR
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1322 Bydliště: Greater New York City Area
|
Zaslal: 27. květen 2009, 19:15:49 Předmět: |
|
|
nou napsal: |
hlavne by sa mali ludia vykaslat na glaux. je to kniznica fakt vhodna k visual studiu 6. kedy to M$ vydal tusim v 98. ved to je pocitacovy stredovek. |
Co je zle na stredoveku ?
V robote sice robim na VS2008, ale doma na VC6 nedam dopustit Tak rychle IDE bude vo VS2k8 mozno tak na kompoch o 5-10 rokov.
VC6 je pre mna jeden z najlepsich veci, ktore MS kedy vypustil (prihliadnuc aj na problemy s templates a neprilis silnou konformnostou na standard, +-obcas blby kod).
Ma jedinu vadu - neda sa pouzit na multithreading aplikacie
Inak je to bleskurychla lahodka, ktora mi dnes pripada tak svizna ako kedysi TP6 pod dosom, a to je uz vyse 20 rokov, takze je to jednoznacny achievment zo strany MS. Neverim, ze VS2003/5/8 bude niekedy tak svizne. A ak aj hej, tak uz asi nebudem medzi zivymi, alebo budem kaslat na gamedev
VC6 proste RULEZ  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|