.[ ČeskéHry.cz ].
Problém s texturou (visty)
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
if.then



Založen: 13. 04. 2008
Příspěvky: 579

PříspěvekZaslal: 26. květen 2009, 06:19:36    Předmět: Odpovědět s citátem

1. ano
2. jedina vec - predaval jsem texturu referenci v glGenTextures
3. ne, nekolikrat se to nevola, navic je to lokalni promenna
NoPaste: http://nopaste.ceske-hry.cz/222699 (ty NULL jsem tam přidal)
_________________
For guns and glory, go to www.ceske-hry.cz.
For work and worry, execute VC++.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
JohnyDog



Založen: 17. 08. 2007
Příspěvky: 66

PříspěvekZaslal: 26. květen 2009, 19:31:17    Předmět: Odpovědět s citátem

Pokud program pada na free()/malloc() tak to znamena ze muze byt chyba nekde v predchazejicim kodu, ne nutne v miste volani. Na prvni pohled ten pastnuty kod vypada v poradku takze idealne opastovat zbytek, nebo projet valgrindem.
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
if.then



Založen: 13. 04. 2008
Příspěvky: 579

PříspěvekZaslal: 27. květen 2009, 13:17:56    Předmět: Odpovědět s citátem

Uf.. tak teda kód NeHe 7 lekce - port Dev-c++. http://nopaste.ceske-hry.cz/222702

Jinak je pěkné vidět, že největší "maséři" se od toho obracejí zády Very Happy Aspoň trochu cti jsem zachránil Very Happy
_________________
For guns and glory, go to www.ceske-hry.cz.
For work and worry, execute VC++.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
OndraSej



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 767
Bydliště: Brandýs nad Labem

PříspěvekZaslal: 27. květen 2009, 14:00:42    Předmět: Odpovědět s citátem

Jenom takový hint na možný problém - někdy může být problém, pokud volání malloc a free jsou v různých dll knihovnách/exe souborech (což je, řekl bych, zrovna tvůj případ). Problém je v tom, že za určitých podmínek můžou mít oddělené heapy a tudíž co se v jedné dll alokuje, nejde jinde dealokovat.

Zkus, co se stane, pokud ty free z programu vyhodíš. Ta textura se alokuje podle všeho jenom jednou, takže by to neměla být taková tragedie (ale samozřejmě to je špatně).

Pokud to pak bude fungovat, tak doporučuju zahodit GLaux a najít si na načítání obrázků nějakou jinou knihovnu, která obsahuje i funkce pro uvolňování paměti.
_________________
http://trionteam.net
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Ladis



Založen: 18. 09. 2007
Příspěvky: 1537
Bydliště: u Prahy

PříspěvekZaslal: 27. květen 2009, 14:08:13    Předmět: Odpovědět s citátem

Jo to je docela mozne (alokovani pameti v DLL a pokus o dealokovani v programu). A pokud jde o me, o tohle stary OpenGL (glBegin() apod.) bych se prestal zajimat a v pripade zajmu zustat u OpenGL bych sel do jeho soucasne verze, kde se pouzivaji jine funkce na tyhle veci.
_________________
Award-winning game developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
VladR



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 1322
Bydliště: Greater New York City Area

PříspěvekZaslal: 27. květen 2009, 14:08:15    Předmět: Odpovědět s citátem

if.then : No FUJ - pred chvilou som obedoval - taketo zverstva (portnute z Basicu Smile ) sem pastovat

Ondrasej : to azda glaux nevie uvolnit po sebe pamat ? WTF ?!?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Ladis



Založen: 18. 09. 2007
Příspěvky: 1537
Bydliště: u Prahy

PříspěvekZaslal: 27. květen 2009, 14:10:27    Předmět: Odpovědět s citátem

Je mozne, ze umi. Obecne v pripade alokovani pameti v DLL by tato mela nabizet i funkci pro dealokovani, ale zde v tomto pripade treba if.then nepatral v dokumentaci knihovny a jen tam flakl nejakej free().
_________________
Award-winning game developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
OndraSej



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 767
Bydliště: Brandýs nad Labem

PříspěvekZaslal: 27. květen 2009, 14:13:09    Předmět: Odpovědět s citátem

Ladis> Pokud jde o načítání bitmap, tak to AFAIK není ani v nových verzích OpenGL a musíš to řešit jinak.

VladR> No, tam záleží na té implementaci heapu. Teoreticky, pokud bys používal stejný překladač jako autor GLaux.dll, tak by to mohlo projít přes standardní free. Ale prakticky je to prostě chyba, měla by tam být nějaká funkce pro uvolňování.
_________________
http://trionteam.net
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
nou



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1050

PříspěvekZaslal: 27. květen 2009, 14:52:35    Předmět: Odpovědět s citátem

hlavne by sa mali ludia vykaslat na glaux. je to kniznica fakt vhodna k visual studiu 6. kedy to M$ vydal tusim v 98. ved to je pocitacovy stredovek. odporucam prejst a ucit sa nehe tutorialy z SDL portov. idu bez problemov prelozit aj na Win a to Linux-SDL je naozaj zavadzajuce.
_________________
Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
if.then



Založen: 13. 04. 2008
Příspěvky: 579

PříspěvekZaslal: 27. květen 2009, 16:46:33    Předmět: Odpovědět s citátem

Četli jste předchozí stranu? tam se to řešilo.
2Ladis Smile
Já osobně GLaux nepoužívám, ale zajímalo by mě, zda je opravdu VC++ tak nekompatibilní? Very Happy
_________________
For guns and glory, go to www.ceske-hry.cz.
For work and worry, execute VC++.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
VladR



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 1322
Bydliště: Greater New York City Area

PříspěvekZaslal: 27. květen 2009, 19:15:49    Předmět: Odpovědět s citátem

nou napsal:
hlavne by sa mali ludia vykaslat na glaux. je to kniznica fakt vhodna k visual studiu 6. kedy to M$ vydal tusim v 98. ved to je pocitacovy stredovek.
Co je zle na stredoveku Smile ?
V robote sice robim na VS2008, ale doma na VC6 nedam dopustit Twisted Evil Tak rychle IDE bude vo VS2k8 mozno tak na kompoch o 5-10 rokov.

VC6 je pre mna jeden z najlepsich veci, ktore MS kedy vypustil (prihliadnuc aj na problemy s templates a neprilis silnou konformnostou na standard, +-obcas blby kod).

Ma jedinu vadu - neda sa pouzit na multithreading aplikacie Sad
Inak je to bleskurychla lahodka, ktora mi dnes pripada tak svizna ako kedysi TP6 pod dosom, a to je uz vyse 20 rokov, takze je to jednoznacny achievment zo strany MS. Neverim, ze VS2003/5/8 bude niekedy tak svizne. A ak aj hej, tak uz asi nebudem medzi zivymi, alebo budem kaslat na gamedev Arrow


VC6 proste RULEZ Exclamation
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
Strana 2 z 2

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna