Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
andy
Založen: 20. 09. 2007 Příspěvky: 54
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Deluxe
Založen: 31. 07. 2007 Příspěvky: 235 Bydliště: Oslavany
|
Zaslal: 18. prosinec 2009, 15:34:02 Předmět: |
|
|
Asi by bylo dobry napsat jaky jsou na vsech 3 pc graficky karty a jaky verze ovladacu. Taky jestli pouzivas shadery. Pokud je to bez shaderu, tak mne to prijde jako problem se Z-Bufferem... ale to jen hadam. |
|
Návrat nahoru |
|
|
andy
Založen: 20. 09. 2007 Příspěvky: 54
|
Zaslal: 18. prosinec 2009, 15:56:21 Předmět: |
|
|
Moj NB dobre zobrazenie: grafika: Geforce 8400M G v8.16.11.8681
Zle vykreslenie:
NB - integrovana Intel GMA 4500 v8.15.10.1872
PC - ATI Radeon X300/X550/X1050 v8.56.1.15
No tak shadery nepouzivam.. a keby bol problem so Z-buffrom tak preco na mojom to zobrazi dobre a na inych pc zle? |
|
Návrat nahoru |
|
|
Lando
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 33 Bydliště: Cestice
|
Zaslal: 18. prosinec 2009, 16:29:37 Předmět: |
|
|
Tipoval bych nulovani Z-Bufferu. Hejbe se nejak ten obrazek(kamera...)? |
|
Návrat nahoru |
|
|
JohnyDog
Založen: 17. 08. 2007 Příspěvky: 66
|
Zaslal: 18. prosinec 2009, 16:39:49 Předmět: |
|
|
Taky bych to tipoval na problem s depth bufferem. Dalsi moznosti je spatne generovani mipmap.
andy napsal: |
Moj NB dobre zobrazenie: grafika: Geforce 8400M G v8.16.11.8681
Zle vykreslenie:
NB - integrovana Intel GMA 4500 v8.15.10.1872
PC - ATI Radeon X300/X550/X1050 v8.56.1.15
No tak shadery nepouzivam.. a keby bol problem so Z-buffrom tak preco na mojom to zobrazi dobre a na inych pc zle? |
Nvidiacke ovladace zamaskuji *spousty* chyb, jak v programu tak v shaderech. Z osobni zkusenosti doporucuju vyvijet OpenGL kod na ATI pokud mozno _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Marek
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1782 Bydliště: Velká Morava
|
Zaslal: 18. prosinec 2009, 23:36:22 Předmět: |
|
|
Nastav 24 bit zbuffer.
Nastav přední a zadní ořezávací rovinu co nejblíže k sobě. _________________ AMD Open Source Graphics Driver Developer |
|
Návrat nahoru |
|
|
andy
Založen: 20. 09. 2007 Příspěvky: 54
|
Zaslal: 20. prosinec 2009, 14:59:53 Předmět: |
|
|
Eosie napsal: |
Nastav 24 bit zbuffer.
Nastav přední a zadní ořezávací rovinu co nejblíže k sobě. |
Ako nastavím zbuffer na 24b ?? |
|
Návrat nahoru |
|
|
nou
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1047
|
Zaslal: 20. prosinec 2009, 15:18:01 Předmět: |
|
|
co pouzivas na inicializaciu OpenGL okna? ak WinAPI tak musis nastavit pixel format na 24 ak SDL tak je SDL_GL_SetAttribute( SDL_GL_DEPTH_SIZE, 24 ); _________________ Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú. |
|
Návrat nahoru |
|
|
andy
Založen: 20. 09. 2007 Příspěvky: 54
|
Zaslal: 20. prosinec 2009, 17:23:58 Předmět: |
|
|
jo.. nastavenie 24b buffra pomohlo.. len trosku FPS sa znizilo.. Ale to snad prezijem.. dakujem.. |
|
Návrat nahoru |
|
|
nou
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1047
|
Zaslal: 20. prosinec 2009, 17:36:11 Předmět: |
|
|
inak takato scena by ale mala byt zobrazitelna aj v 16bit. nemas blizku orezavaciu rovinu extremne blizko? ake mas vlastne hodnoty. _________________ Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú. |
|
Návrat nahoru |
|
|
andy
Založen: 20. 09. 2007 Příspěvky: 54
|
Zaslal: 20. prosinec 2009, 18:29:12 Předmět: |
|
|
bliska je 0.1f
daleka je 1000.0f |
|
Návrat nahoru |
|
|
SUK
Založen: 14. 11. 2007 Příspěvky: 93 Bydliště: /dev/null
|
Zaslal: 20. prosinec 2009, 20:24:08 Předmět: |
|
|
to je podle me docela dost - jak velka je ta sachovnice? |
|
Návrat nahoru |
|
|
nou
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1047
|
Zaslal: 20. prosinec 2009, 21:13:27 Předmět: |
|
|
je to dost. hlavne ide o ich pomer. v opengl manualovych strankach je ze log2(far/near) bitov je stratenych. pre 0.1 1000 to vychadza 13 aj nieco takze zostavaju necele tri bity co je strasne malo.uz pre 24 bitovy buffer je myslim pomer 10000 maximum aby to nerobilo problemy. _________________ Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú. |
|
Návrat nahoru |
|
|
|