.[ ČeskéHry.cz ].
Rozne zobrazenie sceny na roznych pocitacov

 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
andy



Založen: 20. 09. 2007
Příspěvky: 54

PříspěvekZaslal: 18. prosinec 2009, 15:21:16    Předmět: Rozne zobrazenie sceny na roznych pocitacov Odpovědět s citátem

Zdravym

takze mam takyto problem, robil som hru pod OGL.. na mojom pc sa to vykreslovalo dobre.. akonahle som to skusil na inych pc tak to vyzera nasledovne.. pozrite obrazky z roznych pc...

moj dobry: http://uploading.sk/informace/obrazek/vrzdpaq/chess-good.png

pc1 zly: http://uploading.sk/informace/obrazek/6emoew1/chess-pc1.jpg

pc2 zly: http://imgupload.sk/images/moq0c4e2ait76rq6lkhx.jpg

Na vsetkych pc bezi w7.. Kde by asi tak mohol byt problem? Dakujem za vase odpovede..
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Deluxe



Založen: 31. 07. 2007
Příspěvky: 235
Bydliště: Oslavany

PříspěvekZaslal: 18. prosinec 2009, 15:34:02    Předmět: Odpovědět s citátem

Asi by bylo dobry napsat jaky jsou na vsech 3 pc graficky karty a jaky verze ovladacu. Taky jestli pouzivas shadery. Pokud je to bez shaderu, tak mne to prijde jako problem se Z-Bufferem... ale to jen hadam.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
andy



Založen: 20. 09. 2007
Příspěvky: 54

PříspěvekZaslal: 18. prosinec 2009, 15:56:21    Předmět: Odpovědět s citátem

Moj NB dobre zobrazenie: grafika: Geforce 8400M G v8.16.11.8681

Zle vykreslenie:

NB - integrovana Intel GMA 4500 v8.15.10.1872
PC - ATI Radeon X300/X550/X1050 v8.56.1.15

No tak shadery nepouzivam.. a keby bol problem so Z-buffrom tak preco na mojom to zobrazi dobre a na inych pc zle?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Lando



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 33
Bydliště: Cestice

PříspěvekZaslal: 18. prosinec 2009, 16:29:37    Předmět: Odpovědět s citátem

Tipoval bych nulovani Z-Bufferu. Hejbe se nejak ten obrazek(kamera...)?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
JohnyDog



Založen: 17. 08. 2007
Příspěvky: 66

PříspěvekZaslal: 18. prosinec 2009, 16:39:49    Předmět: Odpovědět s citátem

Taky bych to tipoval na problem s depth bufferem. Dalsi moznosti je spatne generovani mipmap.

andy napsal:
Moj NB dobre zobrazenie: grafika: Geforce 8400M G v8.16.11.8681

Zle vykreslenie:

NB - integrovana Intel GMA 4500 v8.15.10.1872
PC - ATI Radeon X300/X550/X1050 v8.56.1.15

No tak shadery nepouzivam.. a keby bol problem so Z-buffrom tak preco na mojom to zobrazi dobre a na inych pc zle?


Nvidiacke ovladace zamaskuji *spousty* chyb, jak v programu tak v shaderech. Z osobni zkusenosti doporucuju vyvijet OpenGL kod na ATI pokud mozno Smile
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Marek



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1782
Bydliště: Velká Morava

PříspěvekZaslal: 18. prosinec 2009, 23:36:22    Předmět: Odpovědět s citátem

Nastav 24 bit zbuffer.
Nastav přední a zadní ořezávací rovinu co nejblíže k sobě.
_________________
AMD Open Source Graphics Driver Developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
andy



Založen: 20. 09. 2007
Příspěvky: 54

PříspěvekZaslal: 20. prosinec 2009, 14:59:53    Předmět: Odpovědět s citátem

Eosie napsal:
Nastav 24 bit zbuffer.
Nastav přední a zadní ořezávací rovinu co nejblíže k sobě.


Ako nastavím zbuffer na 24b ??
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
nou



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1047

PříspěvekZaslal: 20. prosinec 2009, 15:18:01    Předmět: Odpovědět s citátem

co pouzivas na inicializaciu OpenGL okna? ak WinAPI tak musis nastavit pixel format na 24 ak SDL tak je SDL_GL_SetAttribute( SDL_GL_DEPTH_SIZE, 24 );
_________________
Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
andy



Založen: 20. 09. 2007
Příspěvky: 54

PříspěvekZaslal: 20. prosinec 2009, 17:23:58    Předmět: Odpovědět s citátem

jo.. nastavenie 24b buffra pomohlo.. len trosku FPS sa znizilo.. Ale to snad prezijem.. Smile dakujem..
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
nou



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1047

PříspěvekZaslal: 20. prosinec 2009, 17:36:11    Předmět: Odpovědět s citátem

inak takato scena by ale mala byt zobrazitelna aj v 16bit. nemas blizku orezavaciu rovinu extremne blizko? ake mas vlastne hodnoty.
_________________
Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
andy



Založen: 20. 09. 2007
Příspěvky: 54

PříspěvekZaslal: 20. prosinec 2009, 18:29:12    Předmět: Odpovědět s citátem

bliska je 0.1f
daleka je 1000.0f
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
SUK



Založen: 14. 11. 2007
Příspěvky: 93
Bydliště: /dev/null

PříspěvekZaslal: 20. prosinec 2009, 20:24:08    Předmět: Odpovědět s citátem

to je podle me docela dost - jak velka je ta sachovnice?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky Yahoo Messenger MSN Messenger
nou



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1047

PříspěvekZaslal: 20. prosinec 2009, 21:13:27    Předmět: Odpovědět s citátem

je to dost. hlavne ide o ich pomer. v opengl manualovych strankach je ze log2(far/near) bitov je stratenych. pre 0.1 1000 to vychadza 13 aj nieco takze zostavaju necele tri bity co je strasne malo.uz pre 24 bitovy buffer je myslim pomer 10000 maximum aby to nerobilo problemy.
_________________
Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna