Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Játro.m
Založen: 01. 02. 2010 Příspěvky: 230
|
Zaslal: 26. únor 2010, 16:54:58 Předmět: Vertex Buffer Object |
|
|
Zdarec,
rozbehavam VBO a potreboval bych par rad. Modely se mi podari nacist do pameti GK v poradku ale jakmile je vice objektu, tak se mi vykresli jenom jeden z tech objektu. Musim mit pro kazdy objekt v modelu bindnuty novy buffer? U Vertex Arrays jsem zacyklil vykresleni podle poctu objektu ale tady moc nevim.
http://nopaste.ceske-hry.cz/222911
Z google jsem nedostal to co jsem chtel. Tak prosim o radu  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
nou

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1050
|
Zaslal: 26. únor 2010, 17:51:10 Předmět: |
|
|
no ako pozeram tak tam bindujes stale ten isty objekt. a to aj pri nacitavani takze si prepises jeden objekt druhym. ak ich nechces mat viac tak si jednotlive casti spoj do jedneho pola a potom nahraj. _________________ Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Játro.m
Založen: 01. 02. 2010 Příspěvky: 230
|
Zaslal: 26. únor 2010, 18:11:58 Předmět: |
|
|
nou: no to by slo ale potom mi nepujde na ty objekty dat vice jak jedna textura. Takze musim pro kazdej objekt bindnout novej buffer |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Játro.m
Založen: 01. 02. 2010 Příspěvky: 230
|
Zaslal: 26. únor 2010, 18:31:23 Předmět: |
|
|
rozhodil jsem to na pole, fixnulo to problem. Diky
Neuveritelne jak to muze zrychlit render o +100fps |
|
Návrat nahoru |
|
 |
nou

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1050
|
Zaslal: 26. únor 2010, 19:01:10 Předmět: |
|
|
co zrychlit. prerobenie z vertex array na vbo? to hej. a viac textur sa da dosiahnut aj s jednym bufferom. ale to niekedy inokedy. hlavne ze ti to funguje. _________________ Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Játro.m
Založen: 01. 02. 2010 Příspěvky: 230
|
Zaslal: 26. únor 2010, 19:19:15 Předmět: |
|
|
nou: jiste, hele muzes to jenom strucne nacnout jak na vic textur v jednom poli? ted jak to mam tak to neni moc efektivni. Pri vic jak 20 objektech mi ten for solidne srazi fps. Pokud je to pres shadery, tak ani nezacinej nemam na ne naladu  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna