.[ ČeskéHry.cz ].
Správa scény

 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
perry



Založen: 28. 07. 2009
Příspěvky: 879

PříspěvekZaslal: 21. červen 2010, 16:39:25    Předmět: Správa scény Odpovědět s citátem

Po dlouhé době se zase obracím s dotazem na místní komunitu Smile
Ve světě pro jedno vykreslení scény potřebuji volat render na různé typy (objekty, částice, terén, voda, mlha atd). Je ideální nápad obalit tyto objekty dalším objektem ? Protože jinak např. pro render vody, stínů atd. musím předávat plno objektů.

Něco jako
kód:
Obal
{
  Terrain terrain;
  Water water;
  Sky sky;
  Particles particle;
  ...
 
  public void RenderTerrain()
  {
     ..set-up shader
     terrain.Render();
  }
  public void RenderWater();
  ...

}


a pak uvnitř kódu volám pouze ty obalovací metody. A když renderuji např. u vody mapy reflexe, tak dělaám jenom
CreateWaterMap(obal) místo CreateWtarMap(terrain, objects, particles, sky...)

Má to nějaké nevýhody / výhody ? Popř. je to úplně mimo Smile


Naposledy upravil perry dne 21. červen 2010, 18:38:40, celkově upraveno 1 krát
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
frca



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1561

PříspěvekZaslal: 21. červen 2010, 17:48:38    Předmět: Odpovědět s citátem

Pokud chceš ušetřit parametry (kvůli rychlosti? Imho to nemá takový dopad), tak si vytvoř objekt, který bude obsahovat ukazatele na všechny ostatní potřebné objekty, a předej ten. Toto tě nebude nijak svazovat, protože obalující objekt nebude obsažené objekty vlastnit (tudíž ani uvolňovat v destruktoru apod.).
_________________
www.FRANTICWARE.com
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
gindar



Založen: 05. 10. 2007
Příspěvky: 86

PříspěvekZaslal: 21. červen 2010, 18:19:07    Předmět: Odpovědět s citátem

[GN]Opravdu je to zpráva scény?[/GN]
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
perry



Založen: 28. 07. 2009
Příspěvky: 879

PříspěvekZaslal: 21. červen 2010, 18:38:24    Předmět: Odpovědět s citátem

Frca
Jo.. to je to jak jsem to udělal teď
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
frca



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1561

PříspěvekZaslal: 21. červen 2010, 19:20:29    Předmět: Odpovědět s citátem

Aha, teď se dívám, že je to nejspíš Java. Tam je to IMHO úplně jedno, jak to té fci předáš.
_________________
www.FRANTICWARE.com
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna