Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
perry

Založen: 28. 07. 2009 Příspěvky: 879
|
Zaslal: 21. červen 2010, 16:39:25 Předmět: Správa scény |
|
|
Po dlouhé době se zase obracím s dotazem na místní komunitu
Ve světě pro jedno vykreslení scény potřebuji volat render na různé typy (objekty, částice, terén, voda, mlha atd). Je ideální nápad obalit tyto objekty dalším objektem ? Protože jinak např. pro render vody, stínů atd. musím předávat plno objektů.
Něco jako
kód: |
Obal
{
Terrain terrain;
Water water;
Sky sky;
Particles particle;
...
public void RenderTerrain()
{
..set-up shader
terrain.Render();
}
public void RenderWater();
...
} |
a pak uvnitř kódu volám pouze ty obalovací metody. A když renderuji např. u vody mapy reflexe, tak dělaám jenom
CreateWaterMap(obal) místo CreateWtarMap(terrain, objects, particles, sky...)
Má to nějaké nevýhody / výhody ? Popř. je to úplně mimo 
Naposledy upravil perry dne 21. červen 2010, 18:38:40, celkově upraveno 1 krát |
|
Návrat nahoru |
|
 |
frca

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1561
|
Zaslal: 21. červen 2010, 17:48:38 Předmět: |
|
|
Pokud chceš ušetřit parametry (kvůli rychlosti? Imho to nemá takový dopad), tak si vytvoř objekt, který bude obsahovat ukazatele na všechny ostatní potřebné objekty, a předej ten. Toto tě nebude nijak svazovat, protože obalující objekt nebude obsažené objekty vlastnit (tudíž ani uvolňovat v destruktoru apod.). _________________ www.FRANTICWARE.com |
|
Návrat nahoru |
|
 |
gindar

Založen: 05. 10. 2007 Příspěvky: 86
|
Zaslal: 21. červen 2010, 18:19:07 Předmět: |
|
|
[GN]Opravdu je to zpráva scény?[/GN] |
|
Návrat nahoru |
|
 |
perry

Založen: 28. 07. 2009 Příspěvky: 879
|
Zaslal: 21. červen 2010, 18:38:24 Předmět: |
|
|
Frca
Jo.. to je to jak jsem to udělal teď |
|
Návrat nahoru |
|
 |
frca

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1561
|
Zaslal: 21. červen 2010, 19:20:29 Předmět: |
|
|
Aha, teď se dívám, že je to nejspíš Java. Tam je to IMHO úplně jedno, jak to té fci předáš. _________________ www.FRANTICWARE.com |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna