Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Maxicek
Založen: 28. 12. 2009 Příspěvky: 10
|
Zaslal: 28. prosinec 2009, 14:17:58 Předmět: Rebelie-2D RPG |
|
|
Zdravím, dovolte abych vám představil můj projekt-Rebelii.
Jde o RPG hru tvořenou v programu RPG Maker XP.
Nejdříve začnu stručným příběhem, který ovšme bude ve hře hrát menší roli: Je válka království proti rebelům. Farmář Leon se jednou vrací domů na farmu, kde žije se svou dívkou Amy. Ale místo Amy na farmě nalézá mrtvoly, oheň a rytíře. Zjistil že Amy byla nejspíše unesena, takže se rozhodl že se přidá do armády aby ji mohl zachránit.
Naleznete zde rozhodnutí, které ovlivní později hru (například jako v planescape torment, samozřejmě ne až tak propracované).
Naleznete zde řeč díky které můžete vyřešit některé úkoly, nebo tím zíksat různé bonusy. Díle zde naleznete reputaci a hodnosti. Reputace je to, jak jste známí v armádě a ve světě. Ovlivní to možnost získání některých úkolů.
Hodnost udává jak vysoko jste postavený v armádě. Opět to ovlivňuje získání některých úkolů a jejich řešení.
Hra je linearní, funguje to tak, že splníte jeden úkol a dostanete se zpět do pevnosti a tam získáte další úkol. Pro vyvážení se jednou za čas podíváte do města, kde budou různé nepovinné úkoly.
Co se týče soubojů, tak se jedná o tahový systém.
Objeví se ve hře systém práce (kovařina), který ještě není hotový ale pracuje se na něm. Je velmi podobný tomu jaký byl ve Fable 2-inspirace.
Hra už má hotové demo, které najdete tady: http://www.edisk.cz/stahni/78811/Rebelie.exe_21.55MB.html
http://www.dll-files.com/dllindex/rgss102e.zip?0VIgOFXEdU
toto je DLL soubor nutný pro spuštění hry, nahrát do složky se hrou. Díky za upozornění, příští demo bude soubor už obsahovat.
Pokud by mi někdo chtěl pomoci tak hledám někoho na korekci textů.
Přikládám pár screenshotů+obrázek jak bude fungovat systém práce (kovařiny)
Title screen
Bojový systém
Před pevnůstkou
Takhle bude fungovat systém práce (kovařiny)
Ze hry mám hotovo asi tak 30%. Grafika je většinou standartní RPG Maker XP RTP, popřípadě nalezena na internetu a něco málo upravil Lubo586 a ještě míň jsem si upravil já.
Poděkování:
Grim za rady, úpravu grafiky, testování a systém práce
Sorc za rady a testování
Michalc za testování
Seven73352 za testování a korekci textů
Undertaker za testování
Lubo 586 za charsety
(tito lidé budou na konci v kreditech)
Naposledy upravil Maxicek dne 22. leden 2010, 16:32:56, celkově upraveno 1 krát |
|
Návrat nahoru |
|
|
Maxicek
Založen: 28. 12. 2009 Příspěvky: 10
|
Zaslal: 10. leden 2010, 16:07:43 Předmět: |
|
|
Omlouvám se za DP.
Začlenil jsem do hry několik novinek. Tou první je systém ŽOLDu. Funguje tak že jednou za 4 minuty obdržíte žold (tedy peníze). Kolik, to bude záležet na tom, jakou máte hodnost. Také už nebudete dostávat peníze z úkolů na ruku, ale budete si pro ně muset dojít ke správci armádní pokladny.
Druhou novinkou je systém času a střídání dne/noci. Jedna herní hodina=asi 12 skutečných minut. Bude poznat rozdíl když je například 13:00 a 20:00. Pokud půjdete v pevnosti spát, čas se posune o 4 hodiny dopředu. Níže jsou dva nové screenshoty, rozdíl mezi dnem a večerem.
UPDATE
Jestli to někoho zajímá (nebojte, vím že nikoho ) tak snad do 10ti dnů vydám aktualizované demo které bude obsahovat další úkol (hlavní) a jeden úkol vedlejší, ale hlavně se v něm objeví systém střídání dne a noci, systém žoldu a kovařina.
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Zeus
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 9
|
Zaslal: 22. leden 2010, 01:03:35 Předmět: |
|
|
RGSS102E.dll sa nepodarilo najist....
tak toto mi vyhodilo...
mam win 7... |
|
Návrat nahoru |
|
|
Aldor
Založen: 06. 09. 2008 Příspěvky: 24
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Ladis
Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 1536 Bydliště: u Prahy
|
Zaslal: 22. leden 2010, 13:10:55 Předmět: |
|
|
Neřeší to příčinu problému . Podle Googlu patří RGSS102E.dll k RPG Makeru XP, takže autor hry jaksi opomněl distribuovat nutné podpůrné soubory se svou hrou. U testovací verze by stačilo uvést, kde to stáhnou, u vydané verze hry je ale má zahrnout do instalačního balíku hry (většina uživatelů nemá RPG Maker XP nainstalovaný a nehodlá kvůli hře googlit nějaká DLLka). _________________ Award-winning game developer |
|
Návrat nahoru |
|
|
Aldor
Založen: 06. 09. 2008 Příspěvky: 24
|
Zaslal: 22. leden 2010, 13:35:42 Předmět: |
|
|
Tak to chybějící DLLko je samozřejmě chyba autora, ale mně spíš přišlo, že Zeus by si to rád zahrál a neví jak to fixnout. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Maxicek
Založen: 28. 12. 2009 Příspěvky: 10
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Maxicek
Založen: 28. 12. 2009 Příspěvky: 10
|
Zaslal: 21. únor 2010, 01:12:44 Předmět: |
|
|
Už je to přes měsíc, so jsem slíbil demo. Měl jsem KOPR (kurevský odpor k práci) a navíc jsem pomáhal mému kamarádovi s projektem, takže skutek utek. Nicméně, začal jsem napilno pracovat a pod mýma rukama se začíná rodit CBS (Custom Battle System), tedy můj vlastní bojový systém. Je v něm několik změn oproti standartnímu bojovému systému. Ten první a asi největší je, že bitvy se odehrávají přímo na mapě a jsou real-time. Žádné další obrazovky a souboje na tahy, vše hezky na mapě. V tomto bojovém systému je několik zbraní-meč, dýka, kopí, sekera a palcát. Každá zbrań má jiné poškození, ale hlavně se každá hodí na jiný druh nepřítele. Takže pokud potkáte rytíře na koni, tak mu pořádně zavaříte kopím, ale s dýkou moc neuspějete. Když budete bojovat proti těžce obrněnému vojákovi, tak nejspíše oceníte palcát, který dokáže poničit jeho brnění a pořádně mu zaškodit. Na slabší vojáky se zase bude hodit bojová sekera, jelikož se jí špatně vykryjí. Také se objeví pár kouzel. Léčící a útočené. Léčící, překvapivě, dokáže vyléčit hráče a útočené zavaří nepříteli. Kouzel bude také více (alespoň 4-2 léčící a 2 útočné). No, nevím co bych k tomu ještě napsal. Přikládám dva obrázky.
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Maxicek
Založen: 28. 12. 2009 Příspěvky: 10
|
Zaslal: 17. červenec 2010, 09:11:22 Předmět: |
|
|
Zdravím, opět se po delší době ozývám. Omlouvám se ze tripple post, ale bojím se, že pokud bych použil EDIT, tak by si nikdo příspěvku nevšiml.
Chci jen oznámit, že projekt stále žije, ovšem o prázdniny na něm pracovat nejspíše nebudu. Přikládám 5 screenshotů, i když jsou trošku starší.
Souboj:
Kovařina:
U vůdce rebelů, zabít nebo ušetřit:
Vybírání žoldu:
Čas:
Ještě malá poznámka k souboji: bojový systém bude pozměněn, nebo vytvořím úplně nový, důvod je, že když běží hodně systémů najednou, tak hra laguje. Další možostí je při soubojích vypnout systémy jako střídání dne a noci nebo žold. Ještě uvidím, jak se s tím poperu. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Vivi
Založen: 24. 04. 2010 Příspěvky: 16 Bydliště: Opatovice nad Labem
|
Zaslal: 17. červenec 2010, 13:55:55 Předmět: |
|
|
Takže Rebelie žije? V tom případě ji běž obnovit na Heaven. Ne všichni mají svůj profil tady. _________________ Můžete mě najít jinak pod jménem CzechRPGManiak.
Pracuju v RPG Makeru a snažím se naučit v nějakem 3D Game enginu.
Nejsem žádný profesionál tak to tak berte.
Děkuju |
|
Návrat nahoru |
|
|
Rebel
Založen: 10. 05. 2009 Příspěvky: 134
|
Zaslal: 10. srpen 2010, 19:22:42 Předmět: |
|
|
Já myslel, že nežije. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Vivi
Založen: 24. 04. 2010 Příspěvky: 16 Bydliště: Opatovice nad Labem
|
Zaslal: 11. srpen 2010, 14:58:45 Předmět: |
|
|
Na prázdniny ne. Ptal jsem se Maxe na skypu, ale po prázdninách na tom bude pracovat. (takže rebelie spí) _________________ Můžete mě najít jinak pod jménem CzechRPGManiak.
Pracuju v RPG Makeru a snažím se naučit v nějakem 3D Game enginu.
Nejsem žádný profesionál tak to tak berte.
Děkuju |
|
Návrat nahoru |
|
|
|