.[ ČeskéHry.cz ].
Refusion Game RTS/FPS

 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Hry pro PC, konzole, ...
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
samboush



Založen: 06. 08. 2010
Příspěvky: 9

PříspěvekZaslal: 6. srpen 2010, 12:01:21    Předmět: Refusion Game RTS/FPS Odpovědět s citátem

Zdravim vsechny.
Chtel bych zdejsi vyvojarskou komunitu seznamit s progresem vyvoje hry Refusion.
Informace o tom co to je, respective co by to melo byt, je na strankach http://www.refusion-game.com/

Na update public webu neni cas, tzn. udelame ho, az se dodela DX11 render a veci co jsou, se spoji dohromady tak, jak maji byt Smile..
Jinak progres je asi takovejhle:
Render9(Ted se dela 11): 80%
Fyzika: 70%
Gpu Fyzika: 50%
AI: 60%
Sit : 40%
Generatory map : 75%
Gameplay : 30%
Grafika : 40%
GameObjects : 55%
UI : 20%
Developer UI : 45%

Obrazky jsou z verze leden 2010





Pokud nekoho budou zajimat videa z vyvoje, jsou tady: Refusion dev storage videos
Jsou tam ukazky z ruznych testu datoveho modelu (Ai , Fyz) Animace a lednova verze Renderu.
Hotove to neni jeste zdaleka, tzn. tak to i berte:)..
Prosim Smile a budu vdecny za jakekoli nazory na tento "megalomansky" projekt.

Diky Samboush
_________________
stale vpred
-------------
http://www.refusion-game.com/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
kidd.sadam



Založen: 11. 06. 2009
Příspěvky: 18

PříspěvekZaslal: 6. srpen 2010, 13:49:27    Předmět: Odpovědět s citátem

Musim teda říct, že už asi rok i více sleduju tenhle projekt, takže sem rád za každou novou informaci (na stránkách se toho moc nového neděje, což k pochopitelnému nedostatku času docela chápu) a přeji hodně sil a chuti do zdárného dokončení..
Co se týče obrázků, vypadají dost dobře..

A nemáte teď přímou konkurenci od BI studia, která vyvíjí hru "Gaea mission", což má být taky jakási FPS + RTS ?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
am!go



Založen: 19. 08. 2007
Příspěvky: 61
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 6. srpen 2010, 15:05:42    Předmět: Odpovědět s citátem

Tak to vypadá hodně dobře, ani si snad nechci představovat, kolik je za tim práce.

Co bych vám hlavně popřál je, abyste neztroskotali na tom, že budete v jednom kuse vylepšovat technologie a na samotnou hru se vpodstatě nedostane. Opravdu potřebujete například ten DX11 renderer?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
samboush



Založen: 06. 08. 2010
Příspěvky: 9

PříspěvekZaslal: 6. srpen 2010, 15:08:35    Předmět: Odpovědět s citátem

kidd.sadam napsal:
Musim teda říct, že už asi rok i více sleduju tenhle projekt, takže sem rád za každou novou informaci (na stránkách se toho moc nového neděje, což k pochopitelnému nedostatku času docela chápu) a přeji hodně sil a chuti do zdárného dokončení..
Co se týče obrázků, vypadají dost dobře..

A nemáte teď přímou konkurenci od BI studia, která vyvíjí hru "Gaea mission", což má být taky jakási FPS + RTS ?


Zdravím, jsem rád, že se o to zajímáte a doufám, že Vám to i vydrží Very Happy

Jo, víme, že se něco takového dělá a konkurence je vždy dobrá motivace pro vývoj.
_________________
stale vpred
-------------
http://www.refusion-game.com/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
samboush



Založen: 06. 08. 2010
Příspěvky: 9

PříspěvekZaslal: 6. srpen 2010, 15:15:53    Předmět: Odpovědět s citátem

am!go napsal:
Tak to vypadá hodně dobře, ani si snad nechci představovat, kolik je za tim práce.

Co bych vám hlavně popřál je, abyste neztroskotali na tom, že budete v jednom kuse vylepšovat technologie a na samotnou hru se vpodstatě nedostane. Opravdu potřebujete například ten DX11 renderer?


Hodně, opravdu hodně, ale víme, že to ještě není tam kde to má být a právě proto potřebujeme ten DX11 render, protože ten nám umožní mít tam to co je pro hru podstatné. Vezte, že gameplay je pro nás úplně na tom prvním místě, ale bez vhodného technologického backgroundu se nám to nepodaří udělat přesně tak jak chceme. Prostě aby to bavilo.
_________________
stale vpred
-------------
http://www.refusion-game.com/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Deluxe



Založen: 31. 07. 2007
Příspěvky: 235
Bydliště: Oslavany

PříspěvekZaslal: 6. srpen 2010, 15:50:48    Předmět: Odpovědět s citátem

No, pokud bude DX 11 jedinej renderer, tak si nemyslim, ze by to byl dobrej napad. Nemyslite ze DX 11 jeste neni dostatecne rozsirenej? http://store.steampowered.com/hwsurvey/
Je pravda ze vam vyvoj jeste nejakej cas urcite zabere, tak to treba bude lepsi. A taky zalezi co vsechno z DX 11 pouzijete...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
samboush



Založen: 06. 08. 2010
Příspěvky: 9

PříspěvekZaslal: 6. srpen 2010, 16:14:57    Předmět: Odpovědět s citátem

Deluxe napsal:
No, pokud bude DX 11 jedinej renderer, tak si nemyslim, ze by to byl dobrej napad. Nemyslite ze DX 11 jeste neni dostatecne rozsirenej? http://store.steampowered.com/hwsurvey/
Je pravda ze vam vyvoj jeste nejakej cas urcite zabere, tak to treba bude lepsi. A taky zalezi co vsechno z DX 11 pouzijete...


Je to přesně, jak říkáte. Ještě "chvilku" nám to potrvá a chceme, aby engine měl nějakou solidní životnost. DX11 přinesl mnoho nového, efektivního a myslíme si, že to je budoucnost. Hlavně paralelismus. Tzn, poroste počet CPU i početních jednotek v GPU, což vyžaduje patřičnou architekturu engine. Tímto směrem jdeme a chceme v tom pokračovat. Doufáme, že do zdárného konce:).
_________________
stale vpred
-------------
http://www.refusion-game.com/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
eX1



Založen: 11. 04. 2010
Příspěvky: 132
Bydliště: Přerov

PříspěvekZaslal: 7. srpen 2010, 13:01:04    Předmět: Odpovědět s citátem

Myslím si, že tato hra až výjde nebude s hratelností na tom špatně. Jak už tady píše víc lidí musíte to udělat do konce. DX 11 doporučuju udělat. Přeji hodně štěstí.
_________________
Žiju pro grafiku a animace...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
pcmaster



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1827

PříspěvekZaslal: 7. srpen 2010, 14:32:11    Předmět: Odpovědět s citátem

Strictly confidental Very Happy All bugs are known and will not be in release version Very Happy

Inak drzim palce, velmi pekne. V poslednej scene z toho obrovskeho videa som nevidel nijake tiene (stiny). Celkom peknu mate vegetaciu -- o tej by ste mohli pokecat viac (napriklad odkazy na pouzite papery).

Kolko ludi na tom pracuje? Ako velmi intenzivne? V com robite meshe a ich animacie? Co fyzika? Co vykreslovanie sveta? Co multiplayer? Napiste viac nez "%" co aj tak nie je relevantne, lebo ako hovori stare prislovie, poslednych 10% zaberie 95% casu Smile

Btw, video vo fullHD a h264 nie je celkom rozumny napad, este ani v dnesnej dobe Smile Naopak DX11 je, vzhladom na blizku buducnost.
_________________
Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
samboush



Založen: 06. 08. 2010
Příspěvky: 9

PříspěvekZaslal: 7. srpen 2010, 15:25:52    Předmět: Odpovědět s citátem

eX1 napsal:
Myslím si, že tato hra až výjde nebude s hratelností na tom špatně. Jak už tady píše víc lidí musíte to udělat do konce. DX 11 doporučuju udělat. Přeji hodně štěstí.

Stím dx11 si to myslíme taky. V otázce hratelnosti se postupum FPS/RTS věnujeme prakticky 5 let. A myslíme si , že to bude dobře fungovat. Až to doděláme Smile
_________________
stale vpred
-------------
http://www.refusion-game.com/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
samboush



Založen: 06. 08. 2010
Příspěvky: 9

PříspěvekZaslal: 7. srpen 2010, 17:07:54    Předmět: Odpovědět s citátem

pcmaster napsal:
Strictly confidental Very Happy All bugs are known and will not be in release version Very Happy

No to je jen interní motivační video co dělal kolega , aby bylo co ukázat v kostce, když někdo přijde na čumendu:).
pcmaster napsal:

Inak drzim palce, velmi pekne. V poslednej scene z toho obrovskeho videa som nevidel nijake tiene (stiny). Celkom peknu mate vegetaciu -- o tej by ste mohli pokecat viac (napriklad odkazy na pouzite papery).

No klasický stíny tam jsou(je to vidět na některejch starších screenshotech na public WWW ), jenže v těch našich rozměrech je to nepoužitelný. Společně s DX11 tam budou i finální stíny.
Tento projekt vznikl od "create new file" po dlouhém analyzování možností již fungujících technologií v době kdy se začínalo. A tak je to se vším i s vegetací. Mapy jsou o rozměrech 40x40km a při potřebě FPS detailů a zachování nějakého rozumného objemu dat na mapu, to prostě chtělo i jiný přístup.
Bohužel teď není čas na vytváření technickejch dokumentů, ale až bude, určitě je vytvoříme.

pcmaster napsal:

Kolko ludi na tom pracuje? Ako velmi intenzivne? V com robite meshe a ich animacie? Co fyzika? Co vykreslovanie sveta? Co multiplayer? Napiste viac nez "%" co aj tak nie je relevantne, lebo ako hovori stare prislovie, poslednych 10% zaberie 95% casu Smile

No na double Smile full time po celou dobu na tom pracujeme dva a podle peněz si najímáme nebo zaměstnáváme lidi na hlavně grafický obsah - modely, textury, animace a kreslíře na artdesign.
Software - klasika to v čem lidi umí děkat Photoshop, Maya,Max
Nejdříve se vytvořil pro naše potřeby datový model a nad ním běží úplně vše . Fyzika, rendery, ai i multiplayer.
Těch posledních 10% bude šílenejch, ale tím , že se engine používá k plnění obsahu , se hodně věcí odladí přímo za chodu.
pcmaster napsal:

Btw, video vo fullHD a h264 nie je celkom rozumny napad, este ani v dnesnej dobe Smile Naopak DX11 je, vzhladom na blizku buducnost.

Videa ve FullHD si točíme kvůli testům(je na tom vidět nejvíce chyb) a DX11 je náš aktuální cíl.
_________________
stale vpred
-------------
http://www.refusion-game.com/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
falcon



Založen: 26. 07. 2008
Příspěvky: 97

PříspěvekZaslal: 11. srpen 2010, 12:03:34    Předmět: Odpovědět s citátem

samboush napsal:

No na double Smile full time po celou dobu na tom pracujeme dva a podle peněz si najímáme nebo zaměstnáváme lidi na hlavně grafický obsah


Nechci být moc zvědavej, ale docela by mě zajímalo, kde na to berete peníze? Na vašich stránkách sem nenašel žádnou starší hru nebo nějaký jiný projekt než Resufion. Dělat ve dvou lidech na fulltime si vezme ročně hezkých pár set tisíc a to nepočítám případné freelancery.
_________________
Running Pillow
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
samboush



Založen: 06. 08. 2010
Příspěvky: 9

PříspěvekZaslal: 17. srpen 2010, 18:34:41    Předmět: Odpovědět s citátem

falcon napsal:
samboush napsal:

No na double Smile full time po celou dobu na tom pracujeme dva a podle peněz si najímáme nebo zaměstnáváme lidi na hlavně grafický obsah


Nechci být moc zvědavej, ale docela by mě zajímalo, kde na to berete peníze? Na vašich stránkách sem nenašel žádnou starší hru nebo nějaký jiný projekt než Resufion. Dělat ve dvou lidech na fulltime si vezme ročně hezkých pár set tisíc a to nepočítám případné freelancery.


Do této fáze byl projekt financován hlavně přáteli a rodinou a zejména taky vlastním nadšením. Teď jsme updatli naše stránky a je tam nově i donate a tak nás můžete podpořit. Předem díky. Very Happy
_________________
stale vpred
-------------
http://www.refusion-game.com/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Hry pro PC, konzole, ... Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna