Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
samboush

Založen: 06. 08. 2010 Příspěvky: 9
|
Zaslal: 6. srpen 2010, 12:01:21 Předmět: Refusion Game RTS/FPS |
|
|
Zdravim vsechny.
Chtel bych zdejsi vyvojarskou komunitu seznamit s progresem vyvoje hry Refusion.
Informace o tom co to je, respective co by to melo byt, je na strankach http://www.refusion-game.com/
Na update public webu neni cas, tzn. udelame ho, az se dodela DX11 render a veci co jsou, se spoji dohromady tak, jak maji byt ..
Jinak progres je asi takovejhle:
Render9(Ted se dela 11): 80%
Fyzika: 70%
Gpu Fyzika: 50%
AI: 60%
Sit : 40%
Generatory map : 75%
Gameplay : 30%
Grafika : 40%
GameObjects : 55%
UI : 20%
Developer UI : 45%
Obrazky jsou z verze leden 2010
Pokud nekoho budou zajimat videa z vyvoje, jsou tady: Refusion dev storage videos
Jsou tam ukazky z ruznych testu datoveho modelu (Ai , Fyz) Animace a lednova verze Renderu.
Hotove to neni jeste zdaleka, tzn. tak to i berte:)..
Prosim a budu vdecny za jakekoli nazory na tento "megalomansky" projekt.
Diky Samboush _________________ stale vpred
-------------
http://www.refusion-game.com/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
kidd.sadam
Založen: 11. 06. 2009 Příspěvky: 18
|
Zaslal: 6. srpen 2010, 13:49:27 Předmět: |
|
|
Musim teda říct, že už asi rok i více sleduju tenhle projekt, takže sem rád za každou novou informaci (na stránkách se toho moc nového neděje, což k pochopitelnému nedostatku času docela chápu) a přeji hodně sil a chuti do zdárného dokončení..
Co se týče obrázků, vypadají dost dobře..
A nemáte teď přímou konkurenci od BI studia, která vyvíjí hru "Gaea mission", což má být taky jakási FPS + RTS ? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
am!go

Založen: 19. 08. 2007 Příspěvky: 61 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 6. srpen 2010, 15:05:42 Předmět: |
|
|
Tak to vypadá hodně dobře, ani si snad nechci představovat, kolik je za tim práce.
Co bych vám hlavně popřál je, abyste neztroskotali na tom, že budete v jednom kuse vylepšovat technologie a na samotnou hru se vpodstatě nedostane. Opravdu potřebujete například ten DX11 renderer? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
samboush

Založen: 06. 08. 2010 Příspěvky: 9
|
Zaslal: 6. srpen 2010, 15:08:35 Předmět: |
|
|
kidd.sadam napsal: |
Musim teda říct, že už asi rok i více sleduju tenhle projekt, takže sem rád za každou novou informaci (na stránkách se toho moc nového neděje, což k pochopitelnému nedostatku času docela chápu) a přeji hodně sil a chuti do zdárného dokončení..
Co se týče obrázků, vypadají dost dobře..
A nemáte teď přímou konkurenci od BI studia, která vyvíjí hru "Gaea mission", což má být taky jakási FPS + RTS ? |
Zdravím, jsem rád, že se o to zajímáte a doufám, že Vám to i vydrží
Jo, víme, že se něco takového dělá a konkurence je vždy dobrá motivace pro vývoj. _________________ stale vpred
-------------
http://www.refusion-game.com/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
samboush

Založen: 06. 08. 2010 Příspěvky: 9
|
Zaslal: 6. srpen 2010, 15:15:53 Předmět: |
|
|
am!go napsal: |
Tak to vypadá hodně dobře, ani si snad nechci představovat, kolik je za tim práce.
Co bych vám hlavně popřál je, abyste neztroskotali na tom, že budete v jednom kuse vylepšovat technologie a na samotnou hru se vpodstatě nedostane. Opravdu potřebujete například ten DX11 renderer? |
Hodně, opravdu hodně, ale víme, že to ještě není tam kde to má být a právě proto potřebujeme ten DX11 render, protože ten nám umožní mít tam to co je pro hru podstatné. Vezte, že gameplay je pro nás úplně na tom prvním místě, ale bez vhodného technologického backgroundu se nám to nepodaří udělat přesně tak jak chceme. Prostě aby to bavilo. _________________ stale vpred
-------------
http://www.refusion-game.com/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Deluxe

Založen: 31. 07. 2007 Příspěvky: 235 Bydliště: Oslavany
|
Zaslal: 6. srpen 2010, 15:50:48 Předmět: |
|
|
No, pokud bude DX 11 jedinej renderer, tak si nemyslim, ze by to byl dobrej napad. Nemyslite ze DX 11 jeste neni dostatecne rozsirenej? http://store.steampowered.com/hwsurvey/
Je pravda ze vam vyvoj jeste nejakej cas urcite zabere, tak to treba bude lepsi. A taky zalezi co vsechno z DX 11 pouzijete... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
samboush

Založen: 06. 08. 2010 Příspěvky: 9
|
Zaslal: 6. srpen 2010, 16:14:57 Předmět: |
|
|
Deluxe napsal: |
No, pokud bude DX 11 jedinej renderer, tak si nemyslim, ze by to byl dobrej napad. Nemyslite ze DX 11 jeste neni dostatecne rozsirenej? http://store.steampowered.com/hwsurvey/
Je pravda ze vam vyvoj jeste nejakej cas urcite zabere, tak to treba bude lepsi. A taky zalezi co vsechno z DX 11 pouzijete... |
Je to přesně, jak říkáte. Ještě "chvilku" nám to potrvá a chceme, aby engine měl nějakou solidní životnost. DX11 přinesl mnoho nového, efektivního a myslíme si, že to je budoucnost. Hlavně paralelismus. Tzn, poroste počet CPU i početních jednotek v GPU, což vyžaduje patřičnou architekturu engine. Tímto směrem jdeme a chceme v tom pokračovat. Doufáme, že do zdárného konce:). _________________ stale vpred
-------------
http://www.refusion-game.com/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
eX1

Založen: 11. 04. 2010 Příspěvky: 132 Bydliště: Přerov
|
Zaslal: 7. srpen 2010, 13:01:04 Předmět: |
|
|
Myslím si, že tato hra až výjde nebude s hratelností na tom špatně. Jak už tady píše víc lidí musíte to udělat do konce. DX 11 doporučuju udělat. Přeji hodně štěstí. _________________ Žiju pro grafiku a animace... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
pcmaster

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1827
|
Zaslal: 7. srpen 2010, 14:32:11 Předmět: |
|
|
Strictly confidental All bugs are known and will not be in release version
Inak drzim palce, velmi pekne. V poslednej scene z toho obrovskeho videa som nevidel nijake tiene (stiny). Celkom peknu mate vegetaciu -- o tej by ste mohli pokecat viac (napriklad odkazy na pouzite papery).
Kolko ludi na tom pracuje? Ako velmi intenzivne? V com robite meshe a ich animacie? Co fyzika? Co vykreslovanie sveta? Co multiplayer? Napiste viac nez "%" co aj tak nie je relevantne, lebo ako hovori stare prislovie, poslednych 10% zaberie 95% casu
Btw, video vo fullHD a h264 nie je celkom rozumny napad, este ani v dnesnej dobe Naopak DX11 je, vzhladom na blizku buducnost. _________________ Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
samboush

Založen: 06. 08. 2010 Příspěvky: 9
|
Zaslal: 7. srpen 2010, 15:25:52 Předmět: |
|
|
eX1 napsal: |
Myslím si, že tato hra až výjde nebude s hratelností na tom špatně. Jak už tady píše víc lidí musíte to udělat do konce. DX 11 doporučuju udělat. Přeji hodně štěstí. |
Stím dx11 si to myslíme taky. V otázce hratelnosti se postupum FPS/RTS věnujeme prakticky 5 let. A myslíme si , že to bude dobře fungovat. Až to doděláme  _________________ stale vpred
-------------
http://www.refusion-game.com/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
samboush

Založen: 06. 08. 2010 Příspěvky: 9
|
Zaslal: 7. srpen 2010, 17:07:54 Předmět: |
|
|
pcmaster napsal: |
Strictly confidental All bugs are known and will not be in release version  |
No to je jen interní motivační video co dělal kolega , aby bylo co ukázat v kostce, když někdo přijde na čumendu:).
pcmaster napsal: |
Inak drzim palce, velmi pekne. V poslednej scene z toho obrovskeho videa som nevidel nijake tiene (stiny). Celkom peknu mate vegetaciu -- o tej by ste mohli pokecat viac (napriklad odkazy na pouzite papery). |
No klasický stíny tam jsou(je to vidět na některejch starších screenshotech na public WWW ), jenže v těch našich rozměrech je to nepoužitelný. Společně s DX11 tam budou i finální stíny.
Tento projekt vznikl od "create new file" po dlouhém analyzování možností již fungujících technologií v době kdy se začínalo. A tak je to se vším i s vegetací. Mapy jsou o rozměrech 40x40km a při potřebě FPS detailů a zachování nějakého rozumného objemu dat na mapu, to prostě chtělo i jiný přístup.
Bohužel teď není čas na vytváření technickejch dokumentů, ale až bude, určitě je vytvoříme.
pcmaster napsal: |
Kolko ludi na tom pracuje? Ako velmi intenzivne? V com robite meshe a ich animacie? Co fyzika? Co vykreslovanie sveta? Co multiplayer? Napiste viac nez "%" co aj tak nie je relevantne, lebo ako hovori stare prislovie, poslednych 10% zaberie 95% casu
|
No na double full time po celou dobu na tom pracujeme dva a podle peněz si najímáme nebo zaměstnáváme lidi na hlavně grafický obsah - modely, textury, animace a kreslíře na artdesign.
Software - klasika to v čem lidi umí děkat Photoshop, Maya,Max
Nejdříve se vytvořil pro naše potřeby datový model a nad ním běží úplně vše . Fyzika, rendery, ai i multiplayer.
Těch posledních 10% bude šílenejch, ale tím , že se engine používá k plnění obsahu , se hodně věcí odladí přímo za chodu.
pcmaster napsal: |
Btw, video vo fullHD a h264 nie je celkom rozumny napad, este ani v dnesnej dobe Naopak DX11 je, vzhladom na blizku buducnost. |
Videa ve FullHD si točíme kvůli testům(je na tom vidět nejvíce chyb) a DX11 je náš aktuální cíl. _________________ stale vpred
-------------
http://www.refusion-game.com/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
falcon
Založen: 26. 07. 2008 Příspěvky: 97
|
Zaslal: 11. srpen 2010, 12:03:34 Předmět: |
|
|
samboush napsal: |
No na double full time po celou dobu na tom pracujeme dva a podle peněz si najímáme nebo zaměstnáváme lidi na hlavně grafický obsah
|
Nechci být moc zvědavej, ale docela by mě zajímalo, kde na to berete peníze? Na vašich stránkách sem nenašel žádnou starší hru nebo nějaký jiný projekt než Resufion. Dělat ve dvou lidech na fulltime si vezme ročně hezkých pár set tisíc a to nepočítám případné freelancery. _________________ Running Pillow |
|
Návrat nahoru |
|
 |
samboush

Založen: 06. 08. 2010 Příspěvky: 9
|
Zaslal: 17. srpen 2010, 18:34:41 Předmět: |
|
|
falcon napsal: |
samboush napsal: |
No na double full time po celou dobu na tom pracujeme dva a podle peněz si najímáme nebo zaměstnáváme lidi na hlavně grafický obsah
|
Nechci být moc zvědavej, ale docela by mě zajímalo, kde na to berete peníze? Na vašich stránkách sem nenašel žádnou starší hru nebo nějaký jiný projekt než Resufion. Dělat ve dvou lidech na fulltime si vezme ročně hezkých pár set tisíc a to nepočítám případné freelancery. |
Do této fáze byl projekt financován hlavně přáteli a rodinou a zejména taky vlastním nadšením. Teď jsme updatli naše stránky a je tam nově i donate a tak nás můžete podpořit. Předem díky.  _________________ stale vpred
-------------
http://www.refusion-game.com/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|