.[ ČeskéHry.cz ].
Pobrežná stráž
Jdi na stránku 1, 2, 3 ... 18, 19, 20  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Inkubátor
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
MiroJ



Založen: 21. 02. 2008
Příspěvky: 229

PříspěvekZaslal: 3. srpen 2011, 16:27:40    Předmět: Pobrežná stráž Odpovědět s citátem

Dobry den prajem ,
rad by som vam predstavil jeden rozpracovany projekt . Jeho povodny nazov bol VESSEL OF WRAITHS a bol pripravovany do sutaze BECHEROVKA GAME 2005 . Zial termin odovzdania sa nestihol a rozpracovany projekt zapadol prachom . V tom case som ho tvoril ako jeden z clenov tymu BROTHERHOOD . Bol programovany vo VISUAL BASICu6 + DirectX8 .

Po niekolkych mesiacoch ci rokoch kedy som programovanie takpovediac povesil na klinec som sa rozhodol nieco naprogramovat . Rozhodol som sa oprasit tento projekt .

Je to pisane nanovo (ziadna konverzia verzii) vo VISUAL STUDIO .NET (VB.NET)a DirectX9 a + - podla povodneho konceptu .

O co teda pojde ?
Prostredie : Interier vesmirnej lode . Graficke spracovanie 3D , stvorcekovy dungeon .

Ovladanie : Inspiraciou mi je hra SPACE HULK teda jej ovladanie na tahy a atmosfera.

Princip hry : citovane z DD
V každém levelu se dostat k východu, který nás přenese do dalšího úrovně (nebo jiné lodi při průchodu tunelem (nebo výtahem)) na cestě k záchranným modulům.
Hratelnost: Cestu lodí budou hráči znepříjemňovat samotný tvar palub (bludiště), nepřátelé z kategorie silných mimozemských slintajících oblud, ochranné systémy lodi (považující hráče za vetřelce) a další nepříjemnosti, které vás mohou potkat na vraku vesmírné lodi (zakódované dveře, únik radiace, zatopené podlaží, díry v trupu vedoucí do volného prostoru atd.

Sucastna pouzita grafika je len pracovna , nieco z povodnej verzie a nieco narychlo spravene pre testovacie uceli .
Takze ak ma niekto zaujem , hladam 2D a 3D grafika .

Tu je odkaz na male video , su na nom zachytene rozne akcie ako zbieranie predmetov , utok na nepriatela , reakcia prostredia , pohyb nepriatela , dvere-terminal a teleportacia ... treba to brat z rezervou , chyba tomu este animacia ci graficke prevedenie ...

http://www.youtube.com/watch?v=thG1P8kDOTg


Naposledy upravil MiroJ dne 17. srpen 2011, 16:52:56, celkově upraveno 1 krát
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
VladR



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 1322
Bydliště: Greater New York City Area

PříspěvekZaslal: 4. srpen 2011, 14:14:21    Předmět: Odpovědět s citátem

Cool.

Som rad, ze si sa po 5 rokoch k tomu vratil. Predpokladam, ze si terajsi vyvoj cely cas nenormalne vychutnaval ?

Ktore 3 featury mas momentalne na vrchu ToDo Listu ?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
MiroJ



Založen: 21. 02. 2008
Příspěvky: 229

PříspěvekZaslal: 4. srpen 2011, 15:08:00    Předmět: Odpovědět s citátem

Jj , vychutnaval a este vychutnavam , zatial ...
Deti maju prazdniny , odpadli nejake povinnosti a naslo sa aj trosku casu na programovanie .

V prvom rade potrebujem grafika ako sol , nech to dostane nejaky slusnejsi vzhladovy kabat .

Moj ToDo List je povetsine len jednobodovy Smile Momentalne :
1. Zviditelnit graficky funkcie ako prepinanie postav , vyber modu chodza/utok , inventar a este nejake drobnosti .

ale tak

2. Naprogramovat objekt radiacia/plyn , vlozit aj ako graficky prvok + jeho napojenie na uberanie zivota

3.Naviazat pouzivanie predmetov z inventara na prostredie

dalej graficke zalezitosti ako strelba , grafika a tak ...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Hunter



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 544

PříspěvekZaslal: 4. srpen 2011, 16:31:54    Předmět: Odpovědět s citátem

Jé, to pamatuju Smile

Teď už se k tomu nevrátím, ale přeju ti hodně štěstí.

Pro případné zájemce doplním, že je k tomu napsaný design document a jsou i hezké artworky od Ectheliona(ů), podle kterých se to dá vymodelovat.
Kdysi jsme na tom dost pracovali, ale moc to nedotáhli a nebudu skrývat, že to byla i moje vina Smile
_________________
Sharing is caring.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
MiroJ



Založen: 21. 02. 2008
Příspěvky: 229

PříspěvekZaslal: 4. srpen 2011, 16:49:15    Předmět: Odpovědět s citátem

Very Happy Ahoj , som rad ze reagujes na toto vlakno . Už chybaju len Ecthelioni . Tymto vas vsetkych zdravim Smile

No , ak sa podary , tak to bude napokon aj dotiahnute do zdarneho konca .
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
franz



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 1325

PříspěvekZaslal: 4. srpen 2011, 18:12:48    Předmět: Re: Pobrežná stráž Odpovědět s citátem

MiroJ napsal:
Prostredie : Interier vesmirnej lode


a kde je to pobřeží? Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
MiroJ



Založen: 21. 02. 2008
Příspěvky: 229

PříspěvekZaslal: 4. srpen 2011, 20:59:32    Předmět: Odpovědět s citátem

bude objasnene neskor Very Happy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
MiroJ



Založen: 21. 02. 2008
Příspěvky: 229

PříspěvekZaslal: 5. srpen 2011, 13:54:39    Předmět: Odpovědět s citátem

Takze , UI navrhnuty a spraveny .
http://www.youtube.com/watch?v=2w-w8_DVw-8

Teraz bude nasledovat invenar a manipulacia s nim.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
MiroJ



Založen: 21. 02. 2008
Příspěvky: 229

PříspěvekZaslal: 7. srpen 2011, 12:11:44    Předmět: Odpovědět s citátem

http://www.youtube.com/watch?v=kdjeQ8td0A8
inventar + branie a pokladanie predmetov
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
VladR



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 1322
Bydliště: Greater New York City Area

PříspěvekZaslal: 7. srpen 2011, 16:12:09    Předmět: Odpovědět s citátem

Pekne. Co pouzivas na AI - A* ? Shadery mas v HLSL ?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
MiroJ



Založen: 21. 02. 2008
Příspěvky: 229

PříspěvekZaslal: 7. srpen 2011, 19:06:11    Předmět: Odpovědět s citátem

Ano , vyhladavanie cesty je A* algoritmus(nieje sice moj vlastny , kedysi davno som si upravil nejaky zakladny z tutorialu a viac som sa mu nevenoval) .

Co sa tyka shaderov , tak tie v tom co vidis niesu zapnute , v podstate sa ich pouzivaniu vyhybam Smile , ale mam ich podporovane , staci ich napisat (pisem ich v FXComposer od NVIDIE) , podla potreby nastavit a zapnut . Jo , a je to HLSL ...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
VladR



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 1322
Bydliště: Greater New York City Area

PříspěvekZaslal: 8. srpen 2011, 14:58:11    Předmět: Odpovědět s citátem

Takze to ta potom od per-pixel normal-mapped looku deli tak zhruba 1 vikend. Skvele.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
MiroJ



Založen: 21. 02. 2008
Příspěvky: 229

PříspěvekZaslal: 11. srpen 2011, 21:50:01    Předmět: Odpovědět s citátem

tak trosku neskoro , ale dali sme si z rodinou par dni po slovensku , cca 900km na SKODA Garde Smile ...

VladR napsal:
Takze to ta potom od per-pixel normal-mapped looku deli tak zhruba 1 vikend. Skvele.


Najprv davam prioritu hernemu systemu. Chcem aby to bolo hratelne a bolo uz len potrebne vyladit hratelnost . Veci tykajuce sa grafiky budem riesit az ako druhe a to preto ze budem potrebovat externistu na grafiku a budem sa potrebovat trosku zasvetit do shaderov ...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
MiroJ



Založen: 21. 02. 2008
Příspěvky: 229

PříspěvekZaslal: 17. srpen 2011, 21:18:04    Předmět: Odpovědět s citátem

Tak , asi by bolo vhodne si napisat novy ToDo list Smile
Vlozil som do hry :
rozdelenie inventaru pre kazdu postavu zvlast
objekt plyn/radiacia , pokial ma hrac u seba masku neubera mu to zivot ,
objekt lekarnicka , lieci postavu do maxima
zbranovy system , noz , pistol , brokovnica , kazda zbran ma inu utocnu hodnotu
objekt zasobnik pre zbrane
este nejake drobnosti

http://www.youtube.com/watch?v=E879jbsiC0o
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
MiroJ



Založen: 21. 02. 2008
Příspěvky: 229

PříspěvekZaslal: 18. srpen 2011, 07:27:28    Předmět: Odpovědět s citátem

Takze co dalej :
1.navrh testovacieho levlu
2.naprogramovat trigger

a prave mi zacala vadit absencia zvuku v hre ...

3.vlozenie zvukov do hry
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Inkubátor Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku 1, 2, 3 ... 18, 19, 20  Další
Strana 1 z 20

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna