Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
MiroJ
Založen: 21. 02. 2008 Příspěvky: 229
|
Zaslal: 3. srpen 2011, 16:27:40 Předmět: Pobrežná stráž |
|
|
Dobry den prajem ,
rad by som vam predstavil jeden rozpracovany projekt . Jeho povodny nazov bol VESSEL OF WRAITHS a bol pripravovany do sutaze BECHEROVKA GAME 2005 . Zial termin odovzdania sa nestihol a rozpracovany projekt zapadol prachom . V tom case som ho tvoril ako jeden z clenov tymu BROTHERHOOD . Bol programovany vo VISUAL BASICu6 + DirectX8 .
Po niekolkych mesiacoch ci rokoch kedy som programovanie takpovediac povesil na klinec som sa rozhodol nieco naprogramovat . Rozhodol som sa oprasit tento projekt .
Je to pisane nanovo (ziadna konverzia verzii) vo VISUAL STUDIO .NET (VB.NET)a DirectX9 a + - podla povodneho konceptu .
O co teda pojde ?
Prostredie : Interier vesmirnej lode . Graficke spracovanie 3D , stvorcekovy dungeon .
Ovladanie : Inspiraciou mi je hra SPACE HULK teda jej ovladanie na tahy a atmosfera.
Princip hry : citovane z DD
V každém levelu se dostat k východu, který nás přenese do dalšího úrovně (nebo jiné lodi při průchodu tunelem (nebo výtahem)) na cestě k záchranným modulům.
Hratelnost: Cestu lodí budou hráči znepříjemňovat samotný tvar palub (bludiště), nepřátelé z kategorie silných mimozemských slintajících oblud, ochranné systémy lodi (považující hráče za vetřelce) a další nepříjemnosti, které vás mohou potkat na vraku vesmírné lodi (zakódované dveře, únik radiace, zatopené podlaží, díry v trupu vedoucí do volného prostoru atd.
Sucastna pouzita grafika je len pracovna , nieco z povodnej verzie a nieco narychlo spravene pre testovacie uceli .
Takze ak ma niekto zaujem , hladam 2D a 3D grafika .
Tu je odkaz na male video , su na nom zachytene rozne akcie ako zbieranie predmetov , utok na nepriatela , reakcia prostredia , pohyb nepriatela , dvere-terminal a teleportacia ... treba to brat z rezervou , chyba tomu este animacia ci graficke prevedenie ...
http://www.youtube.com/watch?v=thG1P8kDOTg
Naposledy upravil MiroJ dne 17. srpen 2011, 16:52:56, celkově upraveno 1 krát |
|
Návrat nahoru |
|
|
VladR
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1322 Bydliště: Greater New York City Area
|
Zaslal: 4. srpen 2011, 14:14:21 Předmět: |
|
|
Cool.
Som rad, ze si sa po 5 rokoch k tomu vratil. Predpokladam, ze si terajsi vyvoj cely cas nenormalne vychutnaval ?
Ktore 3 featury mas momentalne na vrchu ToDo Listu ? |
|
Návrat nahoru |
|
|
MiroJ
Založen: 21. 02. 2008 Příspěvky: 229
|
Zaslal: 4. srpen 2011, 15:08:00 Předmět: |
|
|
Jj , vychutnaval a este vychutnavam , zatial ...
Deti maju prazdniny , odpadli nejake povinnosti a naslo sa aj trosku casu na programovanie .
V prvom rade potrebujem grafika ako sol , nech to dostane nejaky slusnejsi vzhladovy kabat .
Moj ToDo List je povetsine len jednobodovy Momentalne :
1. Zviditelnit graficky funkcie ako prepinanie postav , vyber modu chodza/utok , inventar a este nejake drobnosti .
ale tak
2. Naprogramovat objekt radiacia/plyn , vlozit aj ako graficky prvok + jeho napojenie na uberanie zivota
3.Naviazat pouzivanie predmetov z inventara na prostredie
dalej graficke zalezitosti ako strelba , grafika a tak ... |
|
Návrat nahoru |
|
|
Hunter
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 544
|
Zaslal: 4. srpen 2011, 16:31:54 Předmět: |
|
|
Jé, to pamatuju
Teď už se k tomu nevrátím, ale přeju ti hodně štěstí.
Pro případné zájemce doplním, že je k tomu napsaný design document a jsou i hezké artworky od Ectheliona(ů), podle kterých se to dá vymodelovat.
Kdysi jsme na tom dost pracovali, ale moc to nedotáhli a nebudu skrývat, že to byla i moje vina _________________ Sharing is caring. |
|
Návrat nahoru |
|
|
MiroJ
Založen: 21. 02. 2008 Příspěvky: 229
|
Zaslal: 4. srpen 2011, 16:49:15 Předmět: |
|
|
Ahoj , som rad ze reagujes na toto vlakno . Už chybaju len Ecthelioni . Tymto vas vsetkych zdravim
No , ak sa podary , tak to bude napokon aj dotiahnute do zdarneho konca . |
|
Návrat nahoru |
|
|
franz
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1325
|
Zaslal: 4. srpen 2011, 18:12:48 Předmět: Re: Pobrežná stráž |
|
|
MiroJ napsal: |
Prostredie : Interier vesmirnej lode |
a kde je to pobřeží? |
|
Návrat nahoru |
|
|
MiroJ
Založen: 21. 02. 2008 Příspěvky: 229
|
Zaslal: 4. srpen 2011, 20:59:32 Předmět: |
|
|
bude objasnene neskor |
|
Návrat nahoru |
|
|
MiroJ
Založen: 21. 02. 2008 Příspěvky: 229
|
|
Návrat nahoru |
|
|
MiroJ
Založen: 21. 02. 2008 Příspěvky: 229
|
|
Návrat nahoru |
|
|
VladR
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1322 Bydliště: Greater New York City Area
|
Zaslal: 7. srpen 2011, 16:12:09 Předmět: |
|
|
Pekne. Co pouzivas na AI - A* ? Shadery mas v HLSL ? |
|
Návrat nahoru |
|
|
MiroJ
Založen: 21. 02. 2008 Příspěvky: 229
|
Zaslal: 7. srpen 2011, 19:06:11 Předmět: |
|
|
Ano , vyhladavanie cesty je A* algoritmus(nieje sice moj vlastny , kedysi davno som si upravil nejaky zakladny z tutorialu a viac som sa mu nevenoval) .
Co sa tyka shaderov , tak tie v tom co vidis niesu zapnute , v podstate sa ich pouzivaniu vyhybam , ale mam ich podporovane , staci ich napisat (pisem ich v FXComposer od NVIDIE) , podla potreby nastavit a zapnut . Jo , a je to HLSL ... |
|
Návrat nahoru |
|
|
VladR
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1322 Bydliště: Greater New York City Area
|
Zaslal: 8. srpen 2011, 14:58:11 Předmět: |
|
|
Takze to ta potom od per-pixel normal-mapped looku deli tak zhruba 1 vikend. Skvele. |
|
Návrat nahoru |
|
|
MiroJ
Založen: 21. 02. 2008 Příspěvky: 229
|
Zaslal: 11. srpen 2011, 21:50:01 Předmět: |
|
|
tak trosku neskoro , ale dali sme si z rodinou par dni po slovensku , cca 900km na SKODA Garde ...
VladR napsal: |
Takze to ta potom od per-pixel normal-mapped looku deli tak zhruba 1 vikend. Skvele. |
Najprv davam prioritu hernemu systemu. Chcem aby to bolo hratelne a bolo uz len potrebne vyladit hratelnost . Veci tykajuce sa grafiky budem riesit az ako druhe a to preto ze budem potrebovat externistu na grafiku a budem sa potrebovat trosku zasvetit do shaderov ... |
|
Návrat nahoru |
|
|
MiroJ
Založen: 21. 02. 2008 Příspěvky: 229
|
Zaslal: 17. srpen 2011, 21:18:04 Předmět: |
|
|
Tak , asi by bolo vhodne si napisat novy ToDo list
Vlozil som do hry :
rozdelenie inventaru pre kazdu postavu zvlast
objekt plyn/radiacia , pokial ma hrac u seba masku neubera mu to zivot ,
objekt lekarnicka , lieci postavu do maxima
zbranovy system , noz , pistol , brokovnica , kazda zbran ma inu utocnu hodnotu
objekt zasobnik pre zbrane
este nejake drobnosti
http://www.youtube.com/watch?v=E879jbsiC0o |
|
Návrat nahoru |
|
|
MiroJ
Založen: 21. 02. 2008 Příspěvky: 229
|
Zaslal: 18. srpen 2011, 07:27:28 Předmět: |
|
|
Takze co dalej :
1.navrh testovacieho levlu
2.naprogramovat trigger
a prave mi zacala vadit absencia zvuku v hre ...
3.vlozenie zvukov do hry |
|
Návrat nahoru |
|
|
|