.[ ČeskéHry.cz ].
C# problém s gravitací
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> .NET
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Houp



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 672

PříspěvekZaslal: 10. březen 2012, 19:36:35    Předmět: Odpovědět s citátem

můžeš upřesnit, co znamená "nefunguje to"?
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
satik



Založen: 06. 05. 2010
Příspěvky: 161
Bydliště: Krkonose

PříspěvekZaslal: 10. březen 2012, 23:14:24    Předmět: Odpovědět s citátem

ahoj, mas tam tu logiku nejak podivne, kdyztak mi napis na icq/ na mail a poradim ti tam, bude to asi rychlejsi Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Poky



Založen: 29. 06. 2009
Příspěvky: 184
Bydliště: Písek / Plzeň

PříspěvekZaslal: 11. březen 2012, 10:54:12    Předmět: Odpovědět s citátem

Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Houp



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 672

PříspěvekZaslal: 11. březen 2012, 11:07:45    Předmět: Odpovědět s citátem

A případně před pár lety jsem k tomu psal seminárku z fyziky : http://resurrection.ic.cz/soubory/GamePhysics.pdf , tak to třeba také pomůže.
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
manutara



Založen: 02. 01. 2012
Příspěvky: 81
Bydliště: Kosice SVK

PříspěvekZaslal: 11. březen 2012, 15:20:54    Předmět: rozbehane Odpovědět s citátem

zdravim,
tak som na to pozrel, kurna nemam rad c# a xna, ale nakoniec som to
rozbehal. jedno zistenie. predpokladam, ze ti to neskace, u mna tvoj kod
neskakal, takze

kód:

if ((new Rectangle(jumper.PosX, jumper.PosY, jumper.jmp_width, jumper.jmp_height).Intersects(new Rectangle(plos.pos_x, plos.pos_y, plos.width, plos.height))) == true)
     {
         jumper.PosY = 10;
     }


to som len vybral preto aby som videl co to robi. tak tento kus kodu ti
zistuje koliziu niekde v lavom hornom rohu, tesne pod napisom ``jumperman''.
troska som to opravil ked toto spustis a stlacas space, dostanes sa do
laveho horneho rohu a automaticky ta to hodi na poziciu PosY==10 a
tam sa pohybujes po platforme z ktorej potom spadnes, asi tych 120px,
tu je kus kodu

kód:

if (keyState.IsKeyDown(Keys.Space) == true)
{
     if (jumper.PosY > 0)
     {
          jumper.PosY = jumper.PosY - 3;
      }
      else if (jumper.PosY < 450)
      {
          jumper.PosY = jumper.PosY + 1;
      }

      //jumper.Yvector = jumper.Yvector - jumper.speed;

}
else if(jumper.PosY<450)
{
     jumper.PosY = jumper.PosY + 1;
}

if ((new Rectangle(jumper.PosX, jumper.PosY, jumper.jmp_width, jumper.jmp_height).Intersects(new Rectangle(plos.pos_x, plos.pos_y, plos.width, plos.height))) == true)
{
     jumper.PosY = 10;
}


rebuildni a daj vediet...
_________________
hadam to OpenGL este par rokov prezije
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
egrishot



Založen: 05. 01. 2011
Příspěvky: 23

PříspěvekZaslal: 13. březen 2012, 22:36:38    Předmět: odpověď Odpovědět s citátem

Tak jak si mi napsal skoro to funguje ale budu potřebovat ještě poradit jak shrnujete všecky plošinky když potřebujete aby jste po nich mohli skákat nebo funguje mi to jen tak napůl.No asi napíšu satíkovi. Jinak můj skype je egrishot1. No jinak, ale je tam nedomakané to, že kdykoliv zmáčknu space tak jde nahoru takže může i lítat.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
manutara



Založen: 02. 01. 2012
Příspěvky: 81
Bydliště: Kosice SVK

PříspěvekZaslal: 14. březen 2012, 06:58:13    Předmět: litaniiiii Odpovědět s citátem

zdravim,

citace:
No jinak, ale je tam nedomakané to, že kdykoliv zmáčknu space tak
jde nahoru takže může i lítat.


mno ja som len chcel zistit ako to funguje popripade preco to nefunguje,
nemozem ti predsa napisat cely program, hehe. poradim pokial budem
vediet, ale najlepsie sa uci podla pravidla DYOW (do your own work)

zabranit lietaniu mozes napriklad tak, ze dovolis len jedno stlacenie ``space''
pokial panak ``stoji'' na plosine, to znamena ak je mimo plosiny zakazes
mu skakat.

zatim...
_________________
hadam to OpenGL este par rokov prezije
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> .NET Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
Strana 2 z 2

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna