.[ ČeskéHry.cz ].
Pobrežná stráž
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 16, 17, 18, 19, 20  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Inkubátor
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
MiroJ



Založen: 21. 02. 2008
Příspěvky: 229

PříspěvekZaslal: 10. duben 2012, 21:15:52    Předmět: Odpovědět s citátem

Loading, ano nacitava sa dlhsie, ale nemyslim ze nejak extremne, u mna je to do 25 sek a ukoncovanie je absolutne rychle(pokial sa to nezacykli, mam pocit ze to robylo pri zapnutom debug DX). V konecnej faze to mozem osetrit loading screenom, alebo nacitat data az pri prvom nacitani levlu, pripadne na pozadi po naloadovani menu ...

citace:
Som si este vsimol, ze kamera rotuje rozne rychlo. Urcite ju rotujes podla TimeDelta a nie podla FPSDelta ? Ale to je len taka mala prkotina, kerych vies pri polishovani fixnut 3-4 desiatky...

Nj, toto riesim uz dlho, lepsie povedane, neviem co stym a tak to odkladam na neskorsie. Doteraz som na zaciatku slucky vypocitaval premennu pomocou timeGetTime , teda nove timeGetTime - stare timeGetTime, ale robilo to stale to iste. Teraz som to odskusal pomocou FPS ale stale som na tom istom ...
pozorujem totiz, ze aj napriek tomu, ze sa FPS nezmeni, pride k znizeniu rychlosti
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
franz



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 1325

PříspěvekZaslal: 10. duben 2012, 21:41:47    Předmět: Odpovědět s citátem

MiroJ napsal:
ma damage -10% zo zivota


pak je jasné, že se tím nic nedá zabít Cool
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
MiroJ



Založen: 21. 02. 2008
Příspěvky: 229

PříspěvekZaslal: 10. duben 2012, 21:52:27    Předmět: Odpovědět s citátem

Very Happy a co by chel preboha proti takej bestii z nozom v ruke narobit ? Very Happy je tu predpoklad, ze ti noz i tak zivot zachrani v pripade, ze ti dojdu naboje a alien je dostatocne KO, v tom pripade je noz zachranou a prezijes do najblizsieho kola Very Happy ....

noz 10%
pistol 25%
noz 50%

mimo ine, nasiel som bud ohladom timeDelta, vyzera ze sa to zacalo hybat plynulo
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
VladR



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 1322
Bydliště: Greater New York City Area

PříspěvekZaslal: 10. duben 2012, 21:58:24    Předmět: Odpovědět s citátem

Uz si spravil tak rychlo zmeny ? Cool, ale exac vyskusam az vecer doma, teraz som este v robote.

Pokial sa ti to sekne obcas na Dispose, tak s tym fakt nespravis nic ine, nez Unloading obrazovku, aspon ma teraz nic nenapada - mozno pod Managed DX to je normalne...

Ta kudla by nemohla brat aspon 35% ? Ved vzdy v hrach to je tak, ze zblizka zbrane zoberu viacej HP. Ma to aj logiku - ved vies zblizka lahko zasiahnut srdce, miechu a tak.
10% je fakt zufalo malo...

ad camera - no, ak kazdy frame priratas k uhlu kamery konstantu (teda FPSDelta), tak kamera nikdy plynula byt nemoze - pretoze aj ked zapnes VSync, tak ti FPS stale moze spadnut dole a vtedy logicky sa zrotuje za tu istu dobu menej), takze ina moznost ako cez TimeDelta nie je.
Mam to otestovane a aj ked mi FPS skace medzi 50-500, tak nie je problem a kamera je furt plynula.

Toto je ale iba 1 premenna, takze by nemal byt problem oddebugovat to (resp. na chvilu zapnut logovanie a pozriet, ze ci ta hodnota nejako divne neskace pri inej prilezitosti).
Co nevylucuje, ze s tym kludne zabijes pol dna Smile

Co mas teraz v Top 5 To-Do ?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
VladR



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 1322
Bydliště: Greater New York City Area

PříspěvekZaslal: 10. duben 2012, 22:02:48    Předmět: Odpovědět s citátem

MiroJ napsal:
Very Happy a co by chel preboha proti takej bestii z nozom v ruke narobit ? Very Happy
No, hrac ma cas cely tah (nie je to real-time, ale turnbased), takze ak by ten nozik bol trocha vacsi (povedzme mensia pilkova maceta), tak by mal sancu alienovi urezat kapustu Smile

MiroJ napsal:
mimo ine, nasiel som bud ohladom timeDelta, vyzera ze sa to zacalo hybat plynulo
Cool, tak uploadni exac (ved este neni u vas ani polnoc Smile ), a rovno testnem o 2-3 hodiny aj toto Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
VladR



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 1322
Bydliště: Greater New York City Area

PříspěvekZaslal: 10. duben 2012, 22:05:11    Předmět: Odpovědět s citátem

Jo, a ked uz mas teraz grafikov a robia ti animacie, co tak spravit specialny utok chvostom - teda alien by ta trafil aj z quadu o stvorcek dalej (nie len susedneho) ?

Povedzme by to bol nejaky iny druh alienu (napr. vacsi alien), alebo nejak farebne zvyrazneny...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
MiroJ



Založen: 21. 02. 2008
Příspěvky: 229

PříspěvekZaslal: 10. duben 2012, 22:10:57    Předmět: Odpovědět s citátem

VladR napsal:
MiroJ napsal:
Very Happy a co by chel preboha proti takej bestii z nozom v ruke narobit ? Very Happy
No, hrac ma cas cely tah (nie je to real-time, ale turnbased), takze ak by ten nozik bol trocha vacsi (povedzme mensia pilkova maceta), tak by mal sancu alienovi urezat kapustu Smile

MiroJ napsal:
mimo ine, nasiel som bud ohladom timeDelta, vyzera ze sa to zacalo hybat plynulo
Cool, tak uploadni exac (ved este neni u vas ani polnoc Smile ), a rovno testnem o 2-3 hodiny aj toto Smile


OK, dobre vieme, ze je to zalezitost jedneho cisla, kedykolvek upravitelneho v externom subore Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
MiroJ



Založen: 21. 02. 2008
Příspěvky: 229

PříspěvekZaslal: 10. duben 2012, 22:14:33    Předmět: Odpovědět s citátem

link k stiahnutiu je ten isty
http://miroj.ceske-hry.cz/www/download/fs/engine.exe

VladR napsal:
Jo, a ked uz mas teraz grafikov a robia ti animacie, co tak spravit specialny utok chvostom - teda alien by ta trafil aj z quadu o stvorcek dalej (nie len susedneho) ?

Povedzme by to bol nejaky iny druh alienu (napr. vacsi alien), alebo nejak farebne zvyrazneny...


No, celkom to dopadlo tak, ze Cascabel je jediny grafik z ktorym spolupracujem a napadov ma tiez kvantum Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
MiroJ



Založen: 21. 02. 2008
Příspěvky: 229

PříspěvekZaslal: 10. duben 2012, 22:16:30    Předmět: Odpovědět s citátem

este jeden detajl, ta rotujuca kamera tam bola len k nasnimaniu videa, realne zatial nema vyuzitie v hre a tak je to vypnute ... ta rotacia
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
VladR



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 1322
Bydliště: Greater New York City Area

PříspěvekZaslal: 11. duben 2012, 04:10:03    Předmět: Odpovědět s citátem

- Po exite to crashlo s NullReferenceException, ale exit bol teraz rychly Smile
- prvy gameover sa Death animacia nerestartovala, po druhom gameover uz hej
- zase som nevedel trafit enemies, co zostali stat na hrane medzi quadmi - pokial je to featura, tak je zmatocna - lebo v tahovke by mali vzdy prisery zostat v strede stvorceku
- panak mi tentoraz vlezie aj do steny - posunie sa o quad dalej nez chcem, takze sa chodit v tomto builde velmi neda
- asi by trebalo nejako lepsie vyznacit, ze kde vlastne dojde, na ktory quad - nejako to inak zvyraznit
- rotacia kamery uz fungovala korektne, resp. ma to neraflo tak ako v predoslom builde

Kedy uz bude build s dalsimi animaciami Smile ? Testovat to treba featuru po feature, nie 10 novych veci naraz Smile

Cascabel ti robi aj nove prostredie ? Nejaky provizorny screen - aspon wireframe by nebol Wink ?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Cascabel



Založen: 27. 08. 2010
Příspěvky: 20

PříspěvekZaslal: 11. duben 2012, 15:06:41    Předmět: Odpovědět s citátem

VladR napsal:
Jo, a ked uz mas teraz grafikov a robia ti animacie, co tak spravit specialny utok chvostom - teda alien by ta trafil aj z quadu o stvorcek dalej (nie len susedneho) ?

Povedzme by to bol nejaky iny druh alienu (napr. vacsi alien), alebo nejak farebne zvyrazneny...


Útok chvostom bude u iného druhu aliena. Nápadov mám hromadu aj čo sa týka druhov aj animácii útokov.

Veľkosť je ďalšia priorita, ale zatiaľ sme to odložili. Problém je, že alieni sú skôr také zvieratká. Bipedickí alieni by riesili všetko. Takto sú však zase všetci krpatí a nejak nebezpečne nevyzerajú.

Aj tento jašter mal byť na dva štvorčeky a jazykom mal prestreliť políčko, alebo aj dva. Ale zatiaľ to je nastavené ako character per quad.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Cascabel



Založen: 27. 08. 2010
Příspěvky: 20

PříspěvekZaslal: 11. duben 2012, 15:30:50    Předmět: Odpovědět s citátem

Nôž pôjde asi von. V podstate sme ho tam nakoniec dali pre kompletizáciu. Nahradený bude asi paralyzérom, uvidíme čo vymyslíme s dobíjaním bateriek. Chcelo by to nejaké autodobíjanie.
Keby to nabralo strategickejší ráz, nemusela by táto zbraň fungovať len ako posledná záchrana, zasiahnutý alien by mohol kolo vynechať.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Cascabel



Založen: 27. 08. 2010
Příspěvky: 20

PříspěvekZaslal: 11. duben 2012, 15:52:17    Předmět: Odpovědět s citátem

V To-Do je asi dosť vysoko rozpad a miznutie mŕtvych alienov. Keď sa to nazbiera, tak vzniká dosť nepriehľadná situácia. Z tých čo to skúšali, nikomu to nevadilo?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
franz



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 1325

PříspěvekZaslal: 11. duben 2012, 16:35:30    Předmět: Odpovědět s citátem

mně ano
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
VladR



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 1322
Bydliště: Greater New York City Area

PříspěvekZaslal: 11. duben 2012, 17:35:02    Předmět: Odpovědět s citátem

Cascabel napsal:
V To-Do je asi dosť vysoko rozpad a miznutie mŕtvych alienov. Keď sa to nazbiera, tak vzniká dosť nepriehľadná situácia. Z tých čo to skúšali, nikomu to nevadilo?
Ja som myslel ze to je bug, pretoze akonahle su dvaja mrtvi enemies na quade, tak nejde zamierit na tretieho. Skusal som to asi 20krat, ale netrafil som ani raz - proste to nejde.

Cize, toto by som posunul v to-do celkom vysoko, lebo teraz tie levely nejde prejst. A mal som dojem ze sa alien nejako zasekne na tych quadoch, kde uz su mrtvi alieni, lebo aj ked som sa vzdialil, tak uz ma alien nenasledoval k prazdnym quadom. Proste tam zostal seknuty.

Nerozumime preco by nemohol byt alien na 2 quady ? Ved picking tam mate tak ci tak a jedna sa akurat o Depth scale - co je 1 parameter. treba to vyskusat, co sa stane, ak sa renderne vacsi - lebo teraz fakt nejako nebezpecne nevyzeraju. To sa ale zmeni, akonahle dostanu nejake pred-utokove animacie s patricnym zgrevom Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Inkubátor Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 16, 17, 18, 19, 20  Další
Strana 17 z 20

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna