Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
MiroJ

Založen: 21. 02. 2008 Příspěvky: 229
|
Zaslal: 10. duben 2012, 21:15:52 Předmět: |
|
|
Loading, ano nacitava sa dlhsie, ale nemyslim ze nejak extremne, u mna je to do 25 sek a ukoncovanie je absolutne rychle(pokial sa to nezacykli, mam pocit ze to robylo pri zapnutom debug DX). V konecnej faze to mozem osetrit loading screenom, alebo nacitat data az pri prvom nacitani levlu, pripadne na pozadi po naloadovani menu ...
citace: |
Som si este vsimol, ze kamera rotuje rozne rychlo. Urcite ju rotujes podla TimeDelta a nie podla FPSDelta ? Ale to je len taka mala prkotina, kerych vies pri polishovani fixnut 3-4 desiatky... |
Nj, toto riesim uz dlho, lepsie povedane, neviem co stym a tak to odkladam na neskorsie. Doteraz som na zaciatku slucky vypocitaval premennu pomocou timeGetTime , teda nove timeGetTime - stare timeGetTime, ale robilo to stale to iste. Teraz som to odskusal pomocou FPS ale stale som na tom istom ...
pozorujem totiz, ze aj napriek tomu, ze sa FPS nezmeni, pride k znizeniu rychlosti |
|
Návrat nahoru |
|
 |
franz
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1325
|
Zaslal: 10. duben 2012, 21:41:47 Předmět: |
|
|
MiroJ napsal: |
ma damage -10% zo zivota |
pak je jasné, že se tím nic nedá zabít  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
MiroJ

Založen: 21. 02. 2008 Příspěvky: 229
|
Zaslal: 10. duben 2012, 21:52:27 Předmět: |
|
|
a co by chel preboha proti takej bestii z nozom v ruke narobit ? je tu predpoklad, ze ti noz i tak zivot zachrani v pripade, ze ti dojdu naboje a alien je dostatocne KO, v tom pripade je noz zachranou a prezijes do najblizsieho kola ....
noz 10%
pistol 25%
noz 50%
mimo ine, nasiel som bud ohladom timeDelta, vyzera ze sa to zacalo hybat plynulo |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VladR
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1322 Bydliště: Greater New York City Area
|
Zaslal: 10. duben 2012, 21:58:24 Předmět: |
|
|
Uz si spravil tak rychlo zmeny ? Cool, ale exac vyskusam az vecer doma, teraz som este v robote.
Pokial sa ti to sekne obcas na Dispose, tak s tym fakt nespravis nic ine, nez Unloading obrazovku, aspon ma teraz nic nenapada - mozno pod Managed DX to je normalne...
Ta kudla by nemohla brat aspon 35% ? Ved vzdy v hrach to je tak, ze zblizka zbrane zoberu viacej HP. Ma to aj logiku - ved vies zblizka lahko zasiahnut srdce, miechu a tak.
10% je fakt zufalo malo...
ad camera - no, ak kazdy frame priratas k uhlu kamery konstantu (teda FPSDelta), tak kamera nikdy plynula byt nemoze - pretoze aj ked zapnes VSync, tak ti FPS stale moze spadnut dole a vtedy logicky sa zrotuje za tu istu dobu menej), takze ina moznost ako cez TimeDelta nie je.
Mam to otestovane a aj ked mi FPS skace medzi 50-500, tak nie je problem a kamera je furt plynula.
Toto je ale iba 1 premenna, takze by nemal byt problem oddebugovat to (resp. na chvilu zapnut logovanie a pozriet, ze ci ta hodnota nejako divne neskace pri inej prilezitosti).
Co nevylucuje, ze s tym kludne zabijes pol dna
Co mas teraz v Top 5 To-Do ? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VladR
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1322 Bydliště: Greater New York City Area
|
Zaslal: 10. duben 2012, 22:02:48 Předmět: |
|
|
MiroJ napsal: |
a co by chel preboha proti takej bestii z nozom v ruke narobit ? |
No, hrac ma cas cely tah (nie je to real-time, ale turnbased), takze ak by ten nozik bol trocha vacsi (povedzme mensia pilkova maceta), tak by mal sancu alienovi urezat kapustu
MiroJ napsal: |
mimo ine, nasiel som bud ohladom timeDelta, vyzera ze sa to zacalo hybat plynulo |
Cool, tak uploadni exac (ved este neni u vas ani polnoc ), a rovno testnem o 2-3 hodiny aj toto  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VladR
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1322 Bydliště: Greater New York City Area
|
Zaslal: 10. duben 2012, 22:05:11 Předmět: |
|
|
Jo, a ked uz mas teraz grafikov a robia ti animacie, co tak spravit specialny utok chvostom - teda alien by ta trafil aj z quadu o stvorcek dalej (nie len susedneho) ?
Povedzme by to bol nejaky iny druh alienu (napr. vacsi alien), alebo nejak farebne zvyrazneny... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
MiroJ

Založen: 21. 02. 2008 Příspěvky: 229
|
Zaslal: 10. duben 2012, 22:10:57 Předmět: |
|
|
VladR napsal: |
MiroJ napsal: |
a co by chel preboha proti takej bestii z nozom v ruke narobit ? |
No, hrac ma cas cely tah (nie je to real-time, ale turnbased), takze ak by ten nozik bol trocha vacsi (povedzme mensia pilkova maceta), tak by mal sancu alienovi urezat kapustu
MiroJ napsal: |
mimo ine, nasiel som bud ohladom timeDelta, vyzera ze sa to zacalo hybat plynulo |
Cool, tak uploadni exac (ved este neni u vas ani polnoc ), a rovno testnem o 2-3 hodiny aj toto  |
OK, dobre vieme, ze je to zalezitost jedneho cisla, kedykolvek upravitelneho v externom subore  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
MiroJ

Založen: 21. 02. 2008 Příspěvky: 229
|
Zaslal: 10. duben 2012, 22:14:33 Předmět: |
|
|
link k stiahnutiu je ten isty
http://miroj.ceske-hry.cz/www/download/fs/engine.exe
VladR napsal: |
Jo, a ked uz mas teraz grafikov a robia ti animacie, co tak spravit specialny utok chvostom - teda alien by ta trafil aj z quadu o stvorcek dalej (nie len susedneho) ?
Povedzme by to bol nejaky iny druh alienu (napr. vacsi alien), alebo nejak farebne zvyrazneny... |
No, celkom to dopadlo tak, ze Cascabel je jediny grafik z ktorym spolupracujem a napadov ma tiez kvantum  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
MiroJ

Založen: 21. 02. 2008 Příspěvky: 229
|
Zaslal: 10. duben 2012, 22:16:30 Předmět: |
|
|
este jeden detajl, ta rotujuca kamera tam bola len k nasnimaniu videa, realne zatial nema vyuzitie v hre a tak je to vypnute ... ta rotacia |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VladR
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1322 Bydliště: Greater New York City Area
|
Zaslal: 11. duben 2012, 04:10:03 Předmět: |
|
|
- Po exite to crashlo s NullReferenceException, ale exit bol teraz rychly
- prvy gameover sa Death animacia nerestartovala, po druhom gameover uz hej
- zase som nevedel trafit enemies, co zostali stat na hrane medzi quadmi - pokial je to featura, tak je zmatocna - lebo v tahovke by mali vzdy prisery zostat v strede stvorceku
- panak mi tentoraz vlezie aj do steny - posunie sa o quad dalej nez chcem, takze sa chodit v tomto builde velmi neda
- asi by trebalo nejako lepsie vyznacit, ze kde vlastne dojde, na ktory quad - nejako to inak zvyraznit
- rotacia kamery uz fungovala korektne, resp. ma to neraflo tak ako v predoslom builde
Kedy uz bude build s dalsimi animaciami ? Testovat to treba featuru po feature, nie 10 novych veci naraz
Cascabel ti robi aj nove prostredie ? Nejaky provizorny screen - aspon wireframe by nebol ? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Cascabel
Založen: 27. 08. 2010 Příspěvky: 20
|
Zaslal: 11. duben 2012, 15:06:41 Předmět: |
|
|
VladR napsal: |
Jo, a ked uz mas teraz grafikov a robia ti animacie, co tak spravit specialny utok chvostom - teda alien by ta trafil aj z quadu o stvorcek dalej (nie len susedneho) ?
Povedzme by to bol nejaky iny druh alienu (napr. vacsi alien), alebo nejak farebne zvyrazneny... |
Útok chvostom bude u iného druhu aliena. Nápadov mám hromadu aj čo sa týka druhov aj animácii útokov.
Veľkosť je ďalšia priorita, ale zatiaľ sme to odložili. Problém je, že alieni sú skôr také zvieratká. Bipedickí alieni by riesili všetko. Takto sú však zase všetci krpatí a nejak nebezpečne nevyzerajú.
Aj tento jašter mal byť na dva štvorčeky a jazykom mal prestreliť políčko, alebo aj dva. Ale zatiaľ to je nastavené ako character per quad. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Cascabel
Založen: 27. 08. 2010 Příspěvky: 20
|
Zaslal: 11. duben 2012, 15:30:50 Předmět: |
|
|
Nôž pôjde asi von. V podstate sme ho tam nakoniec dali pre kompletizáciu. Nahradený bude asi paralyzérom, uvidíme čo vymyslíme s dobíjaním bateriek. Chcelo by to nejaké autodobíjanie.
Keby to nabralo strategickejší ráz, nemusela by táto zbraň fungovať len ako posledná záchrana, zasiahnutý alien by mohol kolo vynechať. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Cascabel
Založen: 27. 08. 2010 Příspěvky: 20
|
Zaslal: 11. duben 2012, 15:52:17 Předmět: |
|
|
V To-Do je asi dosť vysoko rozpad a miznutie mŕtvych alienov. Keď sa to nazbiera, tak vzniká dosť nepriehľadná situácia. Z tých čo to skúšali, nikomu to nevadilo? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
franz
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1325
|
Zaslal: 11. duben 2012, 16:35:30 Předmět: |
|
|
mně ano |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VladR
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1322 Bydliště: Greater New York City Area
|
Zaslal: 11. duben 2012, 17:35:02 Předmět: |
|
|
Cascabel napsal: |
V To-Do je asi dosť vysoko rozpad a miznutie mŕtvych alienov. Keď sa to nazbiera, tak vzniká dosť nepriehľadná situácia. Z tých čo to skúšali, nikomu to nevadilo? |
Ja som myslel ze to je bug, pretoze akonahle su dvaja mrtvi enemies na quade, tak nejde zamierit na tretieho. Skusal som to asi 20krat, ale netrafil som ani raz - proste to nejde.
Cize, toto by som posunul v to-do celkom vysoko, lebo teraz tie levely nejde prejst. A mal som dojem ze sa alien nejako zasekne na tych quadoch, kde uz su mrtvi alieni, lebo aj ked som sa vzdialil, tak uz ma alien nenasledoval k prazdnym quadom. Proste tam zostal seknuty.
Nerozumime preco by nemohol byt alien na 2 quady ? Ved picking tam mate tak ci tak a jedna sa akurat o Depth scale - co je 1 parameter. treba to vyskusat, co sa stane, ak sa renderne vacsi - lebo teraz fakt nejako nebezpecne nevyzeraju. To sa ale zmeni, akonahle dostanu nejake pred-utokove animacie s patricnym zgrevom  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|