.[ ČeskéHry.cz ].
Visual Studio 2011 mě vytočilo
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> C / C++
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
rezna



Založen: 27. 07. 2007
Příspěvky: 2156

PříspěvekZaslal: 31. květen 2012, 18:23:47    Předmět: Odpovědět s citátem

TeaTime napsal:
Kompilovat mi stejně nejvíce vyhovuje přes make, protože kolikrát potřebuju v rámci kompilace někam přesouvat nějaké souboru a přejmenovávat a tak podobně. Nedokážu si představit, jak bych nějakému IDE pořád vysvětloval co kam chci přesouvat a tak. Navíc kdo má furt hledat, kde se tam nastavují knihovny a podobné věci. To bych se uklikal k smrti.


jako tohle je fakt _kvalitni_ nazor - s jinym IDE neumim a tak ho budu pomlouvat ...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
manutara



Založen: 02. 01. 2012
Příspěvky: 81
Bydliště: Kosice SVK

PříspěvekZaslal: 31. květen 2012, 18:56:09    Předmět: kompilator Odpovědět s citátem

zdravim,
a nieje to jedno kto v com robi?? dolezity je asi len ten funkcny program
ktory z toho na konci vylezie Wink mam taky pocit LOL
_________________
hadam to OpenGL este par rokov prezije
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
rezna



Založen: 27. 07. 2007
Příspěvky: 2156

PříspěvekZaslal: 31. květen 2012, 19:13:04    Předmět: Odpovědět s citátem

je to jedno - at si kazdy dela v cem chce - ja jen ze nemam rad, kdyz se lide vozi po jinych produktech jen proto, ze je neznaji a nemaji tucha (AKA jedna baba povidala)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Ladis



Založen: 18. 09. 2007
Příspěvky: 1534
Bydliště: u Prahy

PříspěvekZaslal: 31. květen 2012, 19:40:09    Předmět: Odpovědět s citátem

Souhlas. Neznám dobře VS, ale třeba v Xcode jsem v pohodě nastavil, aby v rámci buildu zkopíroval celé složky do výstupu. Tohle a ty knihovny se navíc nastavuje jen jednou, a to klidně i pro více projektů najendou - když na ty další zkopíruju a upravím původní projekt.
_________________
Award-winning game developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Quiark



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 816
Bydliště: Chlívek 401

PříspěvekZaslal: 31. květen 2012, 22:06:31    Předmět: Odpovědět s citátem

Opravdoví programátoři samozřejmě používají Vim. Arrow
_________________
Mám strach
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Marek



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1782
Bydliště: Velká Morava

PříspěvekZaslal: 31. květen 2012, 22:40:11    Předmět: Re: Visual Studio 2011 mě vytočilo Odpovědět s citátem

Al napsal:
Nedávno jsem tu psal příspěvek "Visual Studio 2010 mě vytočilo" a Microsoft nepřestává prudit! VS2011 ještě nevyšlo a už mě stihlo vytočit taky. VS2011 pro Windows totiž jako target v neplacené edici "Express" bude podporovat jen W8 Metro aplikace, čili nepůjde tam vytvářet "normální exe" programy pro Windows. V Placené verzi to půjde, ale jen pro Windows 7 a novější, zatímco na XP nepůjdou ty programy spustit.

Co na to říkáte?

Ad Express verze - je to zadarmo, takže bys měl být rád, že tam půjde aspoň něco. Možná to zvýší popularitu alternativním IDE.

Ad placená verze - jsem rád, že MS přestává podporovat staré Windows. Proč by přece měli podporovat produkty, které dávno neprodávají a ani nebudou prodávat. Úplně stejně to dělají i ostatní firmy.
_________________
AMD Open Source Graphics Driver Developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
TeaTime



Založen: 17. 06. 2011
Příspěvky: 264

PříspěvekZaslal: 31. květen 2012, 23:16:22    Předmět: Odpovědět s citátem

rezna napsal:

jako tohle je fakt _kvalitni_ nazor - s jinym IDE neumim a tak ho budu pomlouvat ...


Neber to jako urážku jiných IDE. Spíš jsem se snažil popsat, co používám já osobně a proč. Prostě jsem se nějakou shodou okolností dopracoval ke kompilaci pomocí make scriptů. Neříkám, že to nejde líp. Samozřejmě se stále ohlížím po lepších řešeních.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
OndraSej



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 767
Bydliště: Brandýs nad Labem

PříspěvekZaslal: 31. květen 2012, 23:30:47    Předmět: Odpovědět s citátem

Quiark> opravdovi programatori nastavuji bity v pameti pomoci magnetu Wink
_________________
http://trionteam.net
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
]semo[



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1525
Bydliště: Telč

PříspěvekZaslal: 1. červen 2012, 08:36:04    Předmět: Odpovědět s citátem

Quiark napsal:
Opravdoví programátoři samozřejmě používají Vim. :arrow:

Ano..a mrskají se u toho důtkami.
_________________
Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
pcmaster



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1823

PříspěvekZaslal: 1. červen 2012, 09:44:20    Předmět: Odpovědět s citátem

Btw, je nejaka moznost dostat viac C++11 podpory z VS2010? Je este nejaky fix, ktory by pridaval do C++ kompilatora pri VS2010 C++11 core features ako <thread> (std::thread), <mutex> (std::mutex) a tak? Alebo bude nutny prechod na VS2011?
_________________
Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
rezna



Založen: 27. 07. 2007
Příspěvky: 2156

PříspěvekZaslal: 1. červen 2012, 12:18:43    Předmět: Odpovědět s citátem

pokud znas toto - http://blogs.msdn.com/b/vcblog/archive/2010/04/06/c-0x-core-language-features-in-vc10-the-table.aspx - tak vic toho asi nebude se zda ...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
rezna



Založen: 27. 07. 2007
Příspěvky: 2156

PříspěvekZaslal: 1. červen 2012, 12:19:50    Předmět: Odpovědět s citátem

tu je jeste jeden link - http://wiki.apache.org/stdcxx/C++0xCompilerSupport
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
pcmaster



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1823

PříspěvekZaslal: 1. červen 2012, 15:04:08    Předmět: Odpovědět s citátem

Hej, to som vyhrabal aj ja uz davno, len som tajne dufal, ze bude nejaky neoficialny fix, alebo nieco, cokolvek Very Happy Ale aspon to auto uz funguje Razz
_________________
Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
nou



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1047

PříspěvekZaslal: 1. červen 2012, 20:05:34    Předmět: Odpovědět s citátem

OndraSej napsal:
Quiark> opravdovi programatori nastavuji bity v pameti pomoci magnetu Wink

ja vypustim motyla. ten zamava krydlami co sposobi turbulencie v atmosfere co sposoby turbulencie v atmosfere co vytvory sosovky v atmosfere ktore zaostria kozmicke ziarenie na pamet v pocitaci a prehodi bajty tak ako potrebujem.
_________________
Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
if.then



Založen: 13. 04. 2008
Příspěvky: 579

PříspěvekZaslal: 1. červen 2012, 21:21:35    Předmět: Odpovědět s citátem

Pravý programátor použije nejrychlejší dostupnou neuronovou síť s experimentálně nastavenými váhami. Ostatní musí psát v Javě.
_________________
For guns and glory, go to www.ceske-hry.cz.
For work and worry, execute VC++.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> C / C++ Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Strana 2 z 3

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna