Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Virus
Založen: 14. 09. 2007 Příspěvky: 53 Bydliště: Děčín
|
Zaslal: 2. listopad 2007, 22:38:34 Předmět: Operace Ting Tong - 3D akční hra z vietnamu (FPS) |
|
|
Operace Ting Tong je inspirována hrou Vietcong od bývalého Pterodonu mi nadšení fanoušcí jsme se rozhodli napodobit svůj vzor a tak jsme začali plánovat Operaci Ting Tong. Je o vojáku jménem Mike Roward který se rozhodne pro demokracii bojovat a tak se dostává do armády odkud je později odvelen do Vietnamu kde zažije hrůzu smrti a to ho upevní v postavení že Komunismus je stejné zlo jako to proti kterému bojovali jeho předci v obou světových válkách.
Pracovní název: Operace Ting Tong
Žánr: akční
Předpokládané datum vydání: neznámé
Výrobce: Visoft
Homepage: http://visoft.cz/
Jazyk: čeština
Naposledy upravil Virus dne 3. listopad 2007, 19:48:47, celkově upraveno 1 krát |
|
Návrat nahoru |
|
|
frostwyrm333
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 29
|
Zaslal: 2. listopad 2007, 23:42:08 Předmět: |
|
|
grafika je uz lepsia, ten prvy screen vyzera trochu ako flashpoint |
|
Návrat nahoru |
|
|
VladR
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1322 Bydliště: Greater New York City Area
|
Zaslal: 3. listopad 2007, 09:38:23 Předmět: |
|
|
V com to robis ? Skus do tych interierov dat nejaky Spotlight. Ked uz nic ine, tak aspon nech svieti kolmo dole niekde vysoko nad stredom objektu (bounding boxu). Dost to zmeni a je to zalezitost na pol dna, ked sa pohras s parametrami. |
|
Návrat nahoru |
|
|
posila
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 201
|
Zaslal: 3. listopad 2007, 11:18:16 Předmět: |
|
|
Souhlasim s VladR. Chybi tam stiny... aspon nejake pseudostiny... tmave kolecko na zemi primo pod objektem ... treba na tom screenu s vrtulnikem bych vubec nepoznal, jestli sedi na pristavaci plose, nebo tam teprve priletava (kdyby nestala vrtule). |
|
Návrat nahoru |
|
|
Kula Shaker
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 152
|
Zaslal: 3. listopad 2007, 12:02:41 Předmět: |
|
|
kuci běžte do lesa nebo do parku a vyfoť te si strom.Pak udělej texturu:)jsou to drobnosti které tomu DOST pomůžou. _________________ http://3dcizek.com
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Hunter
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 544
|
Zaslal: 3. listopad 2007, 12:26:48 Předmět: |
|
|
Taky by to chtělo jiný filtrování textur ... ono už bez toho to je všechno rozplizlý dost a ten bilinear, nebo co to je, tomu ještě dává na frak. |
|
Návrat nahoru |
|
|
igor
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 196
|
Zaslal: 3. listopad 2007, 12:48:53 Předmět: |
|
|
Odrazujici nazev |
|
Návrat nahoru |
|
|
Kula Shaker
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 152
|
Zaslal: 3. listopad 2007, 13:01:16 Předmět: |
|
|
co jsem viděl tu páteční přednášku o "Petr" na invexu tak si myslím že se to bude zakuckávat při hromadě modelů ale to jestli použiješ texturu o rozlišení 512 nebo 1024,to už nebude hrát takovou roli.Myslím že na 90% věcí by jsi měl exportnou uvw do většího rozlišení.Nevím jaký formát používáte a jaký petr umí ale pokud máte textury v jpg a petr umí .dds,používej te .dds. _________________ http://3dcizek.com
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Virus
Založen: 14. 09. 2007 Příspěvky: 53 Bydliště: Děčín
|
Zaslal: 3. listopad 2007, 13:54:59 Předmět: |
|
|
Mapování používáme uvw, plošné a kubické. Se stínama se pokusíme něco ukutit a do lesa si skočim . |
|
Návrat nahoru |
|
|
Kula Shaker
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 152
|
Zaslal: 3. listopad 2007, 13:58:31 Předmět: |
|
|
dobře ale tady jde o formát. _________________ http://3dcizek.com
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Cyberspeed
Založen: 17. 08. 2007 Příspěvky: 2
|
Zaslal: 5. listopad 2007, 15:13:43 Předmět: |
|
|
ty formáte |
|
Návrat nahoru |
|
|
Kula Shaker
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 152
|
Zaslal: 6. listopad 2007, 21:57:16 Předmět: |
|
|
Cyberspeed napsal: |
ty formáte |
to Ty jsi formát....však jsi mě to taky jednou učil... _________________ http://3dcizek.com
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Virus
Založen: 14. 09. 2007 Příspěvky: 53 Bydliště: Děčín
|
Zaslal: 8. listopad 2007, 20:38:22 Předmět: |
|
|
Nové screeny z rozdělaného tábora http://visoft.cz => úvod |
|
Návrat nahoru |
|
|
Vionsoft.Ondrash
Založen: 23. 08. 2007 Příspěvky: 261 Bydliště: Beskydy a Archamonský svět
|
Zaslal: 14. listopad 2007, 00:42:15 Předmět: |
|
|
dost drsny Flashpoint !
Skoda, ze tam nemate prehozeni osy mysi, tezko se mi s timto nastavenim hraje... jinak mnoho zdaru !
A jeste dotaz: v cem je to delane ? _________________ vionsoft.ondrash http://www.archamon.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
pcmaster
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1824
|
Zaslal: 14. listopad 2007, 02:38:25 Předmět: |
|
|
Odpovede na tuto otazku sa nejako preventivne velmi bojim
A co sa tyka "hratelneho" dema (silne slovo, co? ), tak to je nieco strasne. Mohli ste sa obtazovat a dat ovladanie aj na WASD. A mohli ste ho spravit napr... funkcne. Teraz, ked nemozes ist "sikmo" (drzat napr. LEFT+UP), je to strasne. Rychlost pohybu strasna. Vobec je to zle. Strelba tiez o nicom. Vela tam toho nie je, takze tazko komentovat dalej.
Mozete namietat, ze to je len nastavovanie nejakych konstant, ale vy ste sa neobhajili a zatial sa ani nesnazili. Radsej to nabuduce spravte rovno spravne.
Co sa tyka ostatnych komentarov, tak rozhodny suhlas. Ak mate nejaku novsiu a lepsiu verziu, tak nechapem preco vahate a nedate to rovno na tie stranky...
Co sa tyka neznameho datumu dokoncenia, mozem povedat, ze aj ja (s juroom ) som tak kedysi "fungoval" a tiez, ze je to TOTALNE NAPICU.
Ak chcete nieco dokoncit, tak si musite dat nejake mety, ciele, ktore musite splnit. Lebo ak ich nesplnite (ci dokonca nemate!!!), nema to nijaky vyznam a vystup bude skoro nulovy. Podobne aj s motivaciou.
Odporucam povedat si, ze za, strelim od boku, 4 tyzdne bude nieco hotove... Po 4 tyzdnoch sa nad tym zamysliet a zistite, ze to nevyslo, mozete marnu snahu pripadne zastavit a venovat sa niecomu inemu Dufam, ze chapete, co tym chcem povedat _________________ Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est. |
|
Návrat nahoru |
|
|
|