.[ ČeskéHry.cz ].
Operace Ting Tong - 3D akční hra z vietnamu (FPS)
Jdi na stránku 1, 2  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Hry pro PC, konzole, ...
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Virus



Založen: 14. 09. 2007
Příspěvky: 53
Bydliště: Děčín

PříspěvekZaslal: 2. listopad 2007, 22:38:34    Předmět: Operace Ting Tong - 3D akční hra z vietnamu (FPS) Odpovědět s citátem

Operace Ting Tong je inspirována hrou Vietcong od bývalého Pterodonu mi nadšení fanoušcí jsme se rozhodli napodobit svůj vzor a tak jsme začali plánovat Operaci Ting Tong. Je o vojáku jménem Mike Roward který se rozhodne pro demokracii bojovat a tak se dostává do armády odkud je později odvelen do Vietnamu kde zažije hrůzu smrti a to ho upevní v postavení že Komunismus je stejné zlo jako to proti kterému bojovali jeho předci v obou světových válkách.

Pracovní název: Operace Ting Tong
Žánr: akční
Předpokládané datum vydání: neznámé
Výrobce: Visoft
Homepage: http://visoft.cz/
Jazyk: čeština




Naposledy upravil Virus dne 3. listopad 2007, 19:48:47, celkově upraveno 1 krát
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
frostwyrm333



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 29

PříspěvekZaslal: 2. listopad 2007, 23:42:08    Předmět: Odpovědět s citátem

grafika je uz lepsia, ten prvy screen vyzera trochu ako flashpoint Very Happy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
VladR



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 1322
Bydliště: Greater New York City Area

PříspěvekZaslal: 3. listopad 2007, 09:38:23    Předmět: Odpovědět s citátem

V com to robis ? Skus do tych interierov dat nejaky Spotlight. Ked uz nic ine, tak aspon nech svieti kolmo dole niekde vysoko nad stredom objektu (bounding boxu). Dost to zmeni a je to zalezitost na pol dna, ked sa pohras s parametrami.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
posila



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 201

PříspěvekZaslal: 3. listopad 2007, 11:18:16    Předmět: Odpovědět s citátem

Souhlasim s VladR. Chybi tam stiny... aspon nejake pseudostiny... tmave kolecko na zemi primo pod objektem ... treba na tom screenu s vrtulnikem bych vubec nepoznal, jestli sedi na pristavaci plose, nebo tam teprve priletava (kdyby nestala vrtule).
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Kula Shaker



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 152

PříspěvekZaslal: 3. listopad 2007, 12:02:41    Předmět: Odpovědět s citátem

Smile kuci běžte do lesa nebo do parku a vyfoť te si strom.Pak udělej texturu:)jsou to drobnosti které tomu DOST pomůžou.
_________________
http://3dcizek.com
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Hunter



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 544

PříspěvekZaslal: 3. listopad 2007, 12:26:48    Předmět: Odpovědět s citátem

Taky by to chtělo jiný filtrování textur ... ono už bez toho to je všechno rozplizlý dost a ten bilinear, nebo co to je, tomu ještě dává na frak.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
igor



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 196

PříspěvekZaslal: 3. listopad 2007, 12:48:53    Předmět: Odpovědět s citátem

Odrazujici nazev Wink
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Kula Shaker



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 152

PříspěvekZaslal: 3. listopad 2007, 13:01:16    Předmět: Odpovědět s citátem

co jsem viděl tu páteční přednášku o "Petr" na invexu tak si myslím že se to bude zakuckávat při hromadě modelů ale to jestli použiješ texturu o rozlišení 512 nebo 1024,to už nebude hrát takovou roli.Myslím že na 90% věcí by jsi měl exportnou uvw do většího rozlišení.Nevím jaký formát používáte a jaký petr umí ale pokud máte textury v jpg a petr umí .dds,používej te .dds.
_________________
http://3dcizek.com
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Virus



Založen: 14. 09. 2007
Příspěvky: 53
Bydliště: Děčín

PříspěvekZaslal: 3. listopad 2007, 13:54:59    Předmět: Odpovědět s citátem

Mapování používáme uvw, plošné a kubické. Se stínama se pokusíme něco ukutit a do lesa si skočim Laughing.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Kula Shaker



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 152

PříspěvekZaslal: 3. listopad 2007, 13:58:31    Předmět: Odpovědět s citátem

dobře ale tady jde o formát.
_________________
http://3dcizek.com
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Cyberspeed



Založen: 17. 08. 2007
Příspěvky: 2

PříspěvekZaslal: 5. listopad 2007, 15:13:43    Předmět: Odpovědět s citátem

ty formáte Very Happy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Kula Shaker



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 152

PříspěvekZaslal: 6. listopad 2007, 21:57:16    Předmět: Odpovědět s citátem

Cyberspeed napsal:
ty formáte Very Happy

to Ty jsi formát....však jsi mě to taky jednou učil...
_________________
http://3dcizek.com
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Virus



Založen: 14. 09. 2007
Příspěvky: 53
Bydliště: Děčín

PříspěvekZaslal: 8. listopad 2007, 20:38:22    Předmět: Odpovědět s citátem

Nové screeny z rozdělaného tábora http://visoft.cz => úvod
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Vionsoft.Ondrash



Založen: 23. 08. 2007
Příspěvky: 261
Bydliště: Beskydy a Archamonský svět

PříspěvekZaslal: 14. listopad 2007, 00:42:15    Předmět: Odpovědět s citátem

dost drsny Flashpoint ! Very Happy

Skoda, ze tam nemate prehozeni osy mysi, tezko se mi s timto nastavenim hraje... jinak mnoho zdaru !

A jeste dotaz: v cem je to delane ?
_________________
vionsoft.ondrash http://www.archamon.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
pcmaster



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1824

PříspěvekZaslal: 14. listopad 2007, 02:38:25    Předmět: Odpovědět s citátem

Odpovede na tuto otazku sa nejako preventivne velmi bojim Very Happy Twisted Evil

A co sa tyka "hratelneho" dema (silne slovo, co? Smile), tak to je nieco strasne. Mohli ste sa obtazovat a dat ovladanie aj na WASD. A mohli ste ho spravit napr... funkcne. Teraz, ked nemozes ist "sikmo" (drzat napr. LEFT+UP), je to strasne. Rychlost pohybu strasna. Vobec je to zle. Strelba tiez o nicom. Vela tam toho nie je, takze tazko komentovat dalej.

Mozete namietat, ze to je len nastavovanie nejakych konstant, ale vy ste sa neobhajili a zatial sa ani nesnazili. Radsej to nabuduce spravte rovno spravne.

Co sa tyka ostatnych komentarov, tak rozhodny suhlas. Ak mate nejaku novsiu a lepsiu verziu, tak nechapem preco vahate a nedate to rovno na tie stranky...

Co sa tyka neznameho datumu dokoncenia, mozem povedat, ze aj ja (s juroom Smile) som tak kedysi "fungoval" a tiez, ze je to TOTALNE NAPICU.
Ak chcete nieco dokoncit, tak si musite dat nejake mety, ciele, ktore musite splnit. Lebo ak ich nesplnite (ci dokonca nemate!!!), nema to nijaky vyznam a vystup bude skoro nulovy. Podobne aj s motivaciou.

Odporucam povedat si, ze za, strelim od boku, 4 tyzdne bude nieco hotove... Po 4 tyzdnoch sa nad tym zamysliet a zistite, ze to nevyslo, mozete marnu snahu pripadne zastavit a venovat sa niecomu inemu Wink Dufam, ze chapete, co tym chcem povedat Smile
_________________
Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Hry pro PC, konzole, ... Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku 1, 2  Další
Strana 1 z 2

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna