.[ ČeskéHry.cz ].
Reality Rift - Nová fantasy adventura

 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Inkubátor
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
martin.developer



Založen: 11. 10. 2013
Příspěvky: 9

PříspěvekZaslal: 11. říjen 2013, 11:52:04    Předmět: Reality Rift - Nová fantasy adventura Odpovědět s citátem

Zdravím!

Jsme malý a nový tým, který aktuálně pracuje na své první hře.
Jelikož začínáme, určitě moc oceníme jakékoliv názory a i kritiku.

Hra se jmenuje Reality Rift, přičemž obsahuje i pod titul, ale ten nechceme ještě zveřejňovat jelikož odhaluje "kousek příběhu".

Jedna z věcí, co nemáme rádi na jiných hrách je, že nemají dobrý příběh, proto jsme na tomto aspektu silně zapracovali a dovoluji si říct že máme silný příběh pro každého. Příběh ve hře je vyprávěn originálními artworky.

Také ve hrách nemáme rádi sterilní prostředí, které se opakuje a proto v naší hře máme ~4 odlišné prostředí.
Hra je 3D, ale kamera je nastavena podobně jako u side-scrolling her. Celou grafiku děláme a kreslíme ručně.

Také do hry skládáme vlastní soundtrack (ukázka níže) pro lepší zážitek ze hry.

Jsme se vědomi toho, že existují různé druhy hráčů a proto ve hře máme dva módy - casual a hardcore, které optimalizují průběh hry pro zvolený "mód".

Hra je cílena na mobilní platformy - iOS, Android a Windows Phone 8. Přičemž pokud vše půjde jak má, tak chceme hru optimalizovat na Windows 8 a OSX.

Aktuálně pracujeme na první interní alfa verzi a také dáváme dokupy webové stránky.

Nyní tedy nějaké ukázky Smile

Ukázka theme - https://soundcloud.com/soulboundgames/theme-teaser


Siluety hrdinů


Ztmavený screenshot z ingame levelu


Reference pro modeling

Vím, že jsem toho nenapsal mnoho, ale i tak prosím o názory na naši hru? Smile
Případně se ptejte na to co Vás zajímá a rádi Vám odpovíme.

Díky!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
DespeRadoX



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 520

PříspěvekZaslal: 11. říjen 2013, 12:41:33    Předmět: Odpovědět s citátem

a ake nazory by si chcel? pribeh je taky tajny ze nepovies ani podtitul hry, miesto hrdinov ukazes len siluety a a ingame grafiku das zaciernenu, takze ani grafika sa posudit neda.
Co by si asi tak chcel pocut? Paranoja sa da urcite liecit, viac neni co dodat ktomu co tu predvadzas.
_________________
http://www.touchgames.eu/
http://playito.com
TW: @Despo100
Space Merchants Online ...zruseny, pracujem na mobilnej verzii space merchantu
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
martin.developer



Založen: 11. 10. 2013
Příspěvky: 9

PříspěvekZaslal: 11. říjen 2013, 12:49:21    Předmět: Odpovědět s citátem

DespeRadoX napsal:
a ake nazory by si chcel? pribeh je taky tajny ze nepovies ani podtitul hry, miesto hrdinov ukazes len siluety a a ingame grafiku das zaciernenu, takze ani grafika sa posudit neda.
Co by si asi tak chcel pocut? Paranoja sa da urcite liecit, viac neni co dodat ktomu co tu predvadzas.


Nečekal jsem až tak ostré reakce, ale budiž. Jde spíše o to, že hrdiny vybíráme a in-game grafiku pilujeme.

Samozřejmě na otázky okolo příběhu určitě můžeme odpovědět, případně jej lehce nastínit. Jen si myslím, že není dobré prozradit celý příběh hry.

Šlo hlavně o posouzení konceptu a případné otázky na které jsme schopni odpovídat, nechtěl jsem nikoho tímto příspěvkem "naštvat", naopak se snažíme získat nějaký feedback pro zlepšení hry.

Abych se aspoň pokusil z Vás dostat pocit, že jsem paranoidní, přikládám obrázek z relativně aktuální in-game grafiky.



EDIT: Přikládám další obrázky



Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Ladis



Založen: 18. 09. 2007
Příspěvky: 1536
Bydliště: u Prahy

PříspěvekZaslal: 11. říjen 2013, 13:13:11    Předmět: Odpovědět s citátem

martin.developer napsal:
Nečekal jsem až tak ostré reakce, ale budiž. Jde spíše o to, že hrdiny vybíráme a in-game grafiku pilujeme.

Od toho tu je fórum, abychom ti s tím poradili Wink. Jinak "nezačerněná" grafika je na free hru docela pěkná.
_________________
Award-winning game developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
martin.developer



Založen: 11. 10. 2013
Příspěvky: 9

PříspěvekZaslal: 11. říjen 2013, 13:24:51    Předmět: Odpovědět s citátem

Ladis napsal:

Od toho tu je fórum, abychom ti s tím poradili Wink. Jinak "nezačerněná" grafika je na free hru docela pěkná.


Díky za názor! Smile Grafika je trošku starší, aktuálně nemám k ruce nejnovější. Ale můžu vytáhnout screenshot z posledního buildu Smile Hra má být placená, přičemž cena ještě není stanovena, na to je ještě čas.



Místo postavy je aktuálně "koule" Smile

EDIT: Ukázka jednoho vyřazeného artworku

Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
DespeRadoX



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 520

PříspěvekZaslal: 11. říjen 2013, 13:45:10    Předmět: Odpovědět s citátem

no vidis ze to ide, pekne, ma to atmosferu, tesim sa na demo.
_________________
http://www.touchgames.eu/
http://playito.com
TW: @Despo100
Space Merchants Online ...zruseny, pracujem na mobilnej verzii space merchantu
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Sysmis



Založen: 09. 08. 2008
Příspěvky: 10

PříspěvekZaslal: 12. říjen 2013, 10:08:41    Předmět: Odpovědět s citátem

Široký záběr platforem. To využíváte nějaký engine typu Unity či vše nativně? Jinak držím palce, vypadá to slibně.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
martin.developer



Založen: 11. 10. 2013
Příspěvky: 9

PříspěvekZaslal: 12. říjen 2013, 14:21:26    Předmět: Odpovědět s citátem

DespeRadoX napsal:
no vidis ze to ide, pekne, ma to atmosferu, tesim sa na demo.


Díky Smile Jakmile se posuneme dále, budu určitě informovat a těšit se na další feedback.

Sysmis napsal:
Široký záběr platforem. To využíváte nějaký engine typu Unity či vše nativně? Jinak držím palce, vypadá to slibně.


Ano, to jsme chtěli Smile Snažíme se dostat i na Xbox 360, ale tato možnost je zatím v jednání a uvidíme jak to dopadne. Každopádně ano, používáme Unity3D Pro s Pro pluginy. Ač si editor hodně rozšiřujeme o funkce pro urychlení práce. Plus píšeme i nativní pluginy. Jinak díky! Smile Jak jsem psal výše, pokud je zájem, určitě budu informovat o dalším vývoji.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
martin.developer



Založen: 11. 10. 2013
Příspěvky: 9

PříspěvekZaslal: 15. říjen 2013, 13:45:36    Předmět: Odpovědět s citátem

Jak jsem psal ze začátku, příběh je vyprávěn pomocí artworků a tady je jeden z již hotových, co myslíte? Smile

Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
satik



Založen: 06. 05. 2010
Příspěvky: 161
Bydliště: Krkonose

PříspěvekZaslal: 16. říjen 2013, 08:45:41    Předmět: Odpovědět s citátem

chvíli mi trvalo se zorientovat, co na obrázku vlastně je Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
martin.developer



Založen: 11. 10. 2013
Příspěvky: 9

PříspěvekZaslal: 17. říjen 2013, 12:37:03    Předmět: Odpovědět s citátem

Věříme, že v kontextu hry, příběhu a titulků to bude mnohem zretelnější. Každopádně díky za názor Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
TeaTime



Založen: 17. 06. 2011
Příspěvky: 264

PříspěvekZaslal: 18. říjen 2013, 19:21:46    Předmět: Odpovědět s citátem

Když už tu tedy o tom diskutujeme, rád bych se zeptal:

Proč se vlastně jmenujše martin.developer? Ten Developer je tvoje příjmení?

Kolik vás je vůbec v týmu? To jak stále mluvíš v první osobě množného čísla budí dojem, že jste pořádně sehraný a názorově jednotný tým.

Díky.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
martin.developer



Založen: 11. 10. 2013
Příspěvky: 9

PříspěvekZaslal: 18. říjen 2013, 20:49:08    Předmět: Odpovědět s citátem

Ne, není to mé přijmení, ale byla to první věc co mě tehdy napadla.

Ohledně týmu, jsme nový tým, ale hodně jsme si sedli a všichni máme společný sen o který usilujeme - tvořit hry, které budou lidi bavit a které si zapamatují Smile Možná bláhové, ale každý nějak sníme Smile

Z pohledu vývoje nás je 6, včetně mě a když to rozepíšu na "role" v týmu tak to je:

- programátor
- 3D grafik
- artwork grafik
- hudební skladatel
- 2x level designer/scenárista

Ale okolo nás je spousta dalších lidí, kteří nám pomáhají Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Inkubátor Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna