Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
martin.developer
Založen: 11. 10. 2013 Příspěvky: 9
|
Zaslal: 11. říjen 2013, 11:52:04 Předmět: Reality Rift - Nová fantasy adventura |
|
|
Zdravím!
Jsme malý a nový tým, který aktuálně pracuje na své první hře.
Jelikož začínáme, určitě moc oceníme jakékoliv názory a i kritiku.
Hra se jmenuje Reality Rift, přičemž obsahuje i pod titul, ale ten nechceme ještě zveřejňovat jelikož odhaluje "kousek příběhu".
Jedna z věcí, co nemáme rádi na jiných hrách je, že nemají dobrý příběh, proto jsme na tomto aspektu silně zapracovali a dovoluji si říct že máme silný příběh pro každého. Příběh ve hře je vyprávěn originálními artworky.
Také ve hrách nemáme rádi sterilní prostředí, které se opakuje a proto v naší hře máme ~4 odlišné prostředí.
Hra je 3D, ale kamera je nastavena podobně jako u side-scrolling her. Celou grafiku děláme a kreslíme ručně.
Také do hry skládáme vlastní soundtrack (ukázka níže) pro lepší zážitek ze hry.
Jsme se vědomi toho, že existují různé druhy hráčů a proto ve hře máme dva módy - casual a hardcore, které optimalizují průběh hry pro zvolený "mód".
Hra je cílena na mobilní platformy - iOS, Android a Windows Phone 8. Přičemž pokud vše půjde jak má, tak chceme hru optimalizovat na Windows 8 a OSX.
Aktuálně pracujeme na první interní alfa verzi a také dáváme dokupy webové stránky.
Nyní tedy nějaké ukázky
Ukázka theme - https://soundcloud.com/soulboundgames/theme-teaser
Siluety hrdinů
Ztmavený screenshot z ingame levelu
Reference pro modeling
Vím, že jsem toho nenapsal mnoho, ale i tak prosím o názory na naši hru?
Případně se ptejte na to co Vás zajímá a rádi Vám odpovíme.
Díky! |
|
Návrat nahoru |
|
|
DespeRadoX
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 520
|
Zaslal: 11. říjen 2013, 12:41:33 Předmět: |
|
|
a ake nazory by si chcel? pribeh je taky tajny ze nepovies ani podtitul hry, miesto hrdinov ukazes len siluety a a ingame grafiku das zaciernenu, takze ani grafika sa posudit neda.
Co by si asi tak chcel pocut? Paranoja sa da urcite liecit, viac neni co dodat ktomu co tu predvadzas. _________________ http://www.touchgames.eu/
http://playito.com
TW: @Despo100
Space Merchants Online ...zruseny, pracujem na mobilnej verzii space merchantu |
|
Návrat nahoru |
|
|
martin.developer
Založen: 11. 10. 2013 Příspěvky: 9
|
Zaslal: 11. říjen 2013, 12:49:21 Předmět: |
|
|
DespeRadoX napsal: |
a ake nazory by si chcel? pribeh je taky tajny ze nepovies ani podtitul hry, miesto hrdinov ukazes len siluety a a ingame grafiku das zaciernenu, takze ani grafika sa posudit neda.
Co by si asi tak chcel pocut? Paranoja sa da urcite liecit, viac neni co dodat ktomu co tu predvadzas. |
Nečekal jsem až tak ostré reakce, ale budiž. Jde spíše o to, že hrdiny vybíráme a in-game grafiku pilujeme.
Samozřejmě na otázky okolo příběhu určitě můžeme odpovědět, případně jej lehce nastínit. Jen si myslím, že není dobré prozradit celý příběh hry.
Šlo hlavně o posouzení konceptu a případné otázky na které jsme schopni odpovídat, nechtěl jsem nikoho tímto příspěvkem "naštvat", naopak se snažíme získat nějaký feedback pro zlepšení hry.
Abych se aspoň pokusil z Vás dostat pocit, že jsem paranoidní, přikládám obrázek z relativně aktuální in-game grafiky.
EDIT: Přikládám další obrázky
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Ladis
Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 1536 Bydliště: u Prahy
|
Zaslal: 11. říjen 2013, 13:13:11 Předmět: |
|
|
martin.developer napsal: |
Nečekal jsem až tak ostré reakce, ale budiž. Jde spíše o to, že hrdiny vybíráme a in-game grafiku pilujeme. |
Od toho tu je fórum, abychom ti s tím poradili . Jinak "nezačerněná" grafika je na free hru docela pěkná. _________________ Award-winning game developer |
|
Návrat nahoru |
|
|
martin.developer
Založen: 11. 10. 2013 Příspěvky: 9
|
Zaslal: 11. říjen 2013, 13:24:51 Předmět: |
|
|
Ladis napsal: |
Od toho tu je fórum, abychom ti s tím poradili . Jinak "nezačerněná" grafika je na free hru docela pěkná. |
Díky za názor! Grafika je trošku starší, aktuálně nemám k ruce nejnovější. Ale můžu vytáhnout screenshot z posledního buildu Hra má být placená, přičemž cena ještě není stanovena, na to je ještě čas.
Místo postavy je aktuálně "koule"
EDIT: Ukázka jednoho vyřazeného artworku
|
|
Návrat nahoru |
|
|
DespeRadoX
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 520
|
Zaslal: 11. říjen 2013, 13:45:10 Předmět: |
|
|
no vidis ze to ide, pekne, ma to atmosferu, tesim sa na demo. _________________ http://www.touchgames.eu/
http://playito.com
TW: @Despo100
Space Merchants Online ...zruseny, pracujem na mobilnej verzii space merchantu |
|
Návrat nahoru |
|
|
Sysmis
Založen: 09. 08. 2008 Příspěvky: 10
|
Zaslal: 12. říjen 2013, 10:08:41 Předmět: |
|
|
Široký záběr platforem. To využíváte nějaký engine typu Unity či vše nativně? Jinak držím palce, vypadá to slibně. |
|
Návrat nahoru |
|
|
martin.developer
Založen: 11. 10. 2013 Příspěvky: 9
|
Zaslal: 12. říjen 2013, 14:21:26 Předmět: |
|
|
DespeRadoX napsal: |
no vidis ze to ide, pekne, ma to atmosferu, tesim sa na demo. |
Díky Jakmile se posuneme dále, budu určitě informovat a těšit se na další feedback.
Sysmis napsal: |
Široký záběr platforem. To využíváte nějaký engine typu Unity či vše nativně? Jinak držím palce, vypadá to slibně. |
Ano, to jsme chtěli Snažíme se dostat i na Xbox 360, ale tato možnost je zatím v jednání a uvidíme jak to dopadne. Každopádně ano, používáme Unity3D Pro s Pro pluginy. Ač si editor hodně rozšiřujeme o funkce pro urychlení práce. Plus píšeme i nativní pluginy. Jinak díky! Jak jsem psal výše, pokud je zájem, určitě budu informovat o dalším vývoji. |
|
Návrat nahoru |
|
|
martin.developer
Založen: 11. 10. 2013 Příspěvky: 9
|
Zaslal: 15. říjen 2013, 13:45:36 Předmět: |
|
|
Jak jsem psal ze začátku, příběh je vyprávěn pomocí artworků a tady je jeden z již hotových, co myslíte?
|
|
Návrat nahoru |
|
|
satik
Založen: 06. 05. 2010 Příspěvky: 161 Bydliště: Krkonose
|
Zaslal: 16. říjen 2013, 08:45:41 Předmět: |
|
|
chvíli mi trvalo se zorientovat, co na obrázku vlastně je |
|
Návrat nahoru |
|
|
martin.developer
Založen: 11. 10. 2013 Příspěvky: 9
|
Zaslal: 17. říjen 2013, 12:37:03 Předmět: |
|
|
Věříme, že v kontextu hry, příběhu a titulků to bude mnohem zretelnější. Každopádně díky za názor |
|
Návrat nahoru |
|
|
TeaTime
Založen: 17. 06. 2011 Příspěvky: 264
|
Zaslal: 18. říjen 2013, 19:21:46 Předmět: |
|
|
Když už tu tedy o tom diskutujeme, rád bych se zeptal:
Proč se vlastně jmenujše martin.developer? Ten Developer je tvoje příjmení?
Kolik vás je vůbec v týmu? To jak stále mluvíš v první osobě množného čísla budí dojem, že jste pořádně sehraný a názorově jednotný tým.
Díky. |
|
Návrat nahoru |
|
|
martin.developer
Založen: 11. 10. 2013 Příspěvky: 9
|
Zaslal: 18. říjen 2013, 20:49:08 Předmět: |
|
|
Ne, není to mé přijmení, ale byla to první věc co mě tehdy napadla.
Ohledně týmu, jsme nový tým, ale hodně jsme si sedli a všichni máme společný sen o který usilujeme - tvořit hry, které budou lidi bavit a které si zapamatují Možná bláhové, ale každý nějak sníme
Z pohledu vývoje nás je 6, včetně mě a když to rozepíšu na "role" v týmu tak to je:
- programátor
- 3D grafik
- artwork grafik
- hudební skladatel
- 2x level designer/scenárista
Ale okolo nás je spousta dalších lidí, kteří nám pomáhají |
|
Návrat nahoru |
|
|
|