.[ ČeskéHry.cz ].
Unity - nizke fps

 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
sacmoo



Založen: 18. 11. 2014
Příspěvky: 69

PříspěvekZaslal: 18. únor 2015, 22:01:50    Předmět: Unity - nizke fps Odpovědět s citátem

Snazim sa vytvorit efekt spomal. casu(slow motion) cez timeScale a aj to funguje dobre ani to neseka. Problem je v tom, ze to chcem spravit tak, ze ked spomalym cas, tak sa chcem prepnut na druhu kameru. pokym mam na scene jednu kameru ,tak vsetko bezi plynulo. akonahle ked vlozim do sceny dalsiu kameru ,hra bezi stale plynule,ale ked znizim timeScale a po jednej sekunde vratim hodnotu timeScale = 1 tak hra mi zacne strasne sekat.
Vedel by mi niekto poradit ako to vyriesit?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
impresionista



Založen: 06. 07. 2014
Příspěvky: 17
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: 19. únor 2015, 03:39:00    Předmět: Odpovědět s citátem

Jen tak mimochodem ty kamery vypínáš/zapínáš ve scriptu,tedy vždy tu nepoužívanou vypneš? nebo ti běží obě současně?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
sacmoo



Založen: 18. 11. 2014
Příspěvky: 69

PříspěvekZaslal: 19. únor 2015, 10:02:55    Předmět: Odpovědět s citátem

Vzdy je jedna vypnuta . teda hadam tento prikaz na to sluzi:
dynamikKamera.camera.enabled = true;
statikKamera.camera.enabled = false;
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
sacmoo



Založen: 18. 11. 2014
Příspěvky: 69

PříspěvekZaslal: 19. únor 2015, 16:52:28    Předmět: Odpovědět s citátem

uz som to vyriesil. ked som spomalil cas, tak som dal
Time.timeScale = 0.1f;
Time.fixedDeltaTime = 0.02f* Time.timeScale;

a po jednej sekunde ked som nastavil
Time.timeScale = 1;
tak som tam nedal prikaz
Time.fixedDeltaTime = 0.02f* Time.timeScale;

bez tohto prikazu ked sa nastavi timeScale = 1 mi to zacne sekat.
ale iba ked mam na scene dve kamery. vedel by mi niekto povedat preco?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
]semo[



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1526
Bydliště: Telč

PříspěvekZaslal: 20. únor 2015, 08:35:16    Předmět: Odpovědět s citátem

Já bych asi věděl.

citace:
Time.timeScale = 0.1f;
Time.fixedDeltaTime = 0.02f* Time.timeScale;


Po tomto prvním nastavení budeš mít 50 FPS fyziky.

citace:
Time.timeScale = 1;
tak som tam nedal prikaz
Time.fixedDeltaTime = 0.02f* Time.timeScale;

Pokud si tam ten příkaz nedal, měl jsi 500 FPS fyziky, což je hodně.

No a teď k tomu, proč to dělalo jen se dvěma kamerama. Popravdě, nevím. Ale je dost možný, že ta jedna zapnutá kamera byla ta poslední kapka, která zbývala k pohřbení výkonu CPU, už tak dost vytíženého pětistama fixních kroků. Samozřejmě, leckdo bude namítat, že kamera bude vytěžovat hlavně grafickou kartu a ne procesor (navíc když je vypnutá, nemá zatěžovat nic). To je pravda. Pak se nabízí otázka, jestli tam nebyla ještě nějaká další fakta, která ti unikla.
_________________
Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
sacmoo



Založen: 18. 11. 2014
Příspěvky: 69

PříspěvekZaslal: 20. únor 2015, 22:06:22    Předmět: Odpovědět s citátem

Mozno v tom boli aj ine veci, ktore som do toho nezapocital, ale aj tak diky za odpoved. Zase viem toho o nieco viac Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna