.[ ČeskéHry.cz ].
Archamon - středověká budovatelská realtime strategie
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 22, 23, 24  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Hry pro PC, konzole, ...
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
MartinKase



Založen: 14. 10. 2010
Příspěvky: 84

PříspěvekZaslal: 15. listopad 2011, 19:44:14    Předmět: Odpovědět s citátem

Mám nainstalované ale furt vyskakuje chyba.
_________________
Moje hry/aplikace: http://tinyurl.com/defthkniht
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Vionsoft.Ondrash



Založen: 23. 08. 2007
Příspěvky: 261
Bydliště: Beskydy a Archamonský svět

PříspěvekZaslal: 15. listopad 2011, 19:52:04    Předmět: Odpovědět s citátem

jaká chyba konkrétně vyskakuje ??
_________________
vionsoft.ondrash http://www.archamon.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
MartinKase



Založen: 14. 10. 2010
Příspěvky: 84

PříspěvekZaslal: 15. listopad 2011, 19:56:43    Předmět: Odpovědět s citátem

http://kfci.ic.cz/Upload/archamon.PNG
_________________
Moje hry/aplikace: http://tinyurl.com/defthkniht
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Vionsoft.Ondrash



Založen: 23. 08. 2007
Příspěvky: 261
Bydliště: Beskydy a Archamonský svět

PříspěvekZaslal: 15. listopad 2011, 20:02:27    Předmět: Odpovědět s citátem

zkusme toto: http://www.archamon.com/download/slimdx.dll dokopírovat do složky s hrou
_________________
vionsoft.ondrash http://www.archamon.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
MartinKase



Založen: 14. 10. 2010
Příspěvky: 84

PříspěvekZaslal: 15. listopad 2011, 20:27:56    Předmět: Odpovědět s citátem

2bugy
1, Nevidím celé písmo
http://kfci.ic.cz/Upload/screen_20111115-h20m9s0.jpg
2,Můžu stavět šedivé stavby (asi neotevřené)
http://kfci.ic.cz/Upload/screen_20111115-h20m23s35.jpg

Jinak hra funguje jak má Smile
_________________
Moje hry/aplikace: http://tinyurl.com/defthkniht
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Crypton



Založen: 14. 05. 2009
Příspěvky: 306
Bydliště: The Void

PříspěvekZaslal: 15. listopad 2011, 20:31:40    Předmět: Odpovědět s citátem

Taky mi to nešlo spustit, přepsání té knihovny pomohlo. Jinak moc pěkná hra, hraju jí poprvé a už mě začala bavit. Těším se na plnou verzi, určitě bude super, takže si jí i koupím. Wink
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Vionsoft.Ondrash



Založen: 23. 08. 2007
Příspěvky: 261
Bydliště: Beskydy a Archamonský svět

PříspěvekZaslal: 15. listopad 2011, 20:34:33    Předmět: Odpovědět s citátem

1/ Vypadá to na příliš nízké rozlišení
2/ to s těma šedýma stavbama není bug, ale featurka Smile (člověk by je neměl stavět dokud se mu neodemknou, ale nic mu v tom nebrání -> má to na vlastní nebezpečí

Crypton: nepomůže stáhnout ta SlimDX (viz příspěvek z 15. listopad 2011, 19:02:27 )

EDIT: Super, jdu ji přidat do toho ZIPu
_________________
vionsoft.ondrash http://www.archamon.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
MartinKase



Založen: 14. 10. 2010
Příspěvky: 84

PříspěvekZaslal: 15. listopad 2011, 20:37:36    Předmět: Odpovědět s citátem

Mám rozlišení 1680x1050
_________________
Moje hry/aplikace: http://tinyurl.com/defthkniht
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Vionsoft.Ondrash



Založen: 23. 08. 2007
Příspěvky: 261
Bydliště: Beskydy a Archamonský svět

PříspěvekZaslal: 15. listopad 2011, 20:53:54    Předmět: Odpovědět s citátem

MartinKase: jj, ale v Archamonu se dá nastavit vyšší (tohle je defaultně nastaveno na začátku) .. po spuštění úvodního formu - tlačítkem Nastavení

EDIT: v novější verzi s opravenou knihovnou už se nastavuje defaultní 1024x768
_________________
vionsoft.ondrash http://www.archamon.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
pcmaster



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1827

PříspěvekZaslal: 16. listopad 2011, 09:19:49    Předmět: Odpovědět s citátem

Veeelmi pekne. Ale chcelo by to tutorial, pre nas hracov FPS Very Happy Mozno tam je a nevsimol som si ho.

Prvy, hlavny bug: Vsetky postavy maju epilepsiu!!! Very Happy Tj vsetky animacie postav sa prehravaju naprd, skace to s vysokou frekvenciou. Moje podozrenie je bug pri ziskavani casu od OS, lenze napriklad voda sa animuje OK.

Win 7 x64, Core2Extreme QX6700, Radeon HD5700, 6 GB RAM.
_________________
Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Vionsoft.Ondrash



Založen: 23. 08. 2007
Příspěvky: 261
Bydliště: Beskydy a Archamonský svět

PříspěvekZaslal: 16. listopad 2011, 09:42:37    Předmět: Odpovědět s citátem

pcmaster:

1/ tutoriál zatím není - bude až ve veřejném demu (už jsem to nějak nestihnul)
2/ ta epilepsie nastává u x64 multicore kompů ... zatím pořád nevím jak ten průser vyřešit :

při každém framu se u každé animace připočítává = určité float (rychlost posunu animace) * (1 / (NOMINAL_SPEED / world.RENDER_TIME))

RENDER_TIME = časový posun získaný z obligátního:
{
QueryPerformanceCounter( ref qc );
QueryPerformanceFrequency( ref qf );
double delta_time = (double) qc / (double) qf;
}

a ten samý world.RENDER_TIME se používá i u vody, stromů a podobně, a tam není žádný problém !

Skoro si už myslím, že to je nějaký problém ve SlimDX Mad
_________________
vionsoft.ondrash http://www.archamon.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
pcmaster



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1827

PříspěvekZaslal: 16. listopad 2011, 09:53:41    Předmět: Odpovědět s citátem

Mozno problem bude u toho performance timeru. Je znamy bug, ze na multicore systemoch ti dve volania tychto funkcii v casoch T1 a T2, T2 > T1, nevratia casy t1 < t2 Smile Opravis to, pevne dufam tak, ze sa budes dotazovat presneho casu vzdy len z 1 jadra (SetProcessAffinityMask ci SetThreadAffinityMask). Fakt to skus! Pripadne pouzi menej presnu funkciu (timeGetTime) alebo si vygoogli viac informacii o tomto znamom probleme, ak je to teda tvoj pripad (da sa to jednoducho overit).

MSDN napsal:
On a multiprocessor computer, it should not matter which processor is called. However, you can get different results on different processors due to bugs in the basic input/output system (BIOS) or the hardware abstraction layer (HAL). To specify processor affinity for a thread, use the SetThreadAffinityMask function.

_________________
Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Vionsoft.Ondrash



Založen: 23. 08. 2007
Příspěvky: 261
Bydliště: Beskydy a Archamonský svět

PříspěvekZaslal: 16. listopad 2011, 10:00:12    Předmět: Odpovědět s citátem

SetProcessAffinityMask a SetThreadAffinityMask už jsem kdysi zkoušel, ale výsledky to nepřineslo... navíc se to netýká multicore obecně, ale pouze 64bit multicore ... každopádně bude třeba ještě pohledat
_________________
vionsoft.ondrash http://www.archamon.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Crypton



Založen: 14. 05. 2009
Příspěvky: 306
Bydliště: The Void

PříspěvekZaslal: 16. listopad 2011, 12:10:36    Předmět: Odpovědět s citátem

Ty voláš QueryPerformanceFrequency v každém snímku? Někde jsem četl, že máš frekvenci zjišťovat jen jednou, pri inicializaci, a pro všechny jádra použít stejnou. Samozřejmě nevím jak to funguje, mohl by jsi to ale zkusit, a udělat tu proměnou jako static.

Jak to nepomůže, tak zkus tu funkci timeGetTime, dá se tam nastavit i přesnost jedné milisekundy. Rolling Eyes
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Crypton



Založen: 14. 05. 2009
Příspěvky: 306
Bydliště: The Void

PříspěvekZaslal: 16. listopad 2011, 12:10:54    Předmět: Odpovědět s citátem

Ty voláš QueryPerformanceFrequency v každém snímku? Někde jsem četl, že máš frekvenci zjišťovat jen jednou, pri inicializaci, a pro všechny jádra použít stejnou. Samozřejmě nevím jak to funguje, mohl by jsi to ale zkusit, a udělat tu proměnou jako static.

Jak to nepomůže, tak zkus tu funkci timeGetTime, dá se tam nastavit i přesnost jedné milisekundy. Rolling Eyes
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Hry pro PC, konzole, ... Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 22, 23, 24  Další
Strana 15 z 24

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna