Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
MartinKase

Založen: 14. 10. 2010 Příspěvky: 84
|
Zaslal: 15. listopad 2011, 19:44:14 Předmět: |
|
|
Mám nainstalované ale furt vyskakuje chyba. _________________ Moje hry/aplikace: http://tinyurl.com/defthkniht |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Vionsoft.Ondrash

Založen: 23. 08. 2007 Příspěvky: 261 Bydliště: Beskydy a Archamonský svět
|
Zaslal: 15. listopad 2011, 19:52:04 Předmět: |
|
|
jaká chyba konkrétně vyskakuje ?? _________________ vionsoft.ondrash http://www.archamon.cz |
|
Návrat nahoru |
|
 |
MartinKase

Založen: 14. 10. 2010 Příspěvky: 84
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
Vionsoft.Ondrash

Založen: 23. 08. 2007 Příspěvky: 261 Bydliště: Beskydy a Archamonský svět
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
MartinKase

Založen: 14. 10. 2010 Příspěvky: 84
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
Crypton

Založen: 14. 05. 2009 Příspěvky: 306 Bydliště: The Void
|
Zaslal: 15. listopad 2011, 20:31:40 Předmět: |
|
|
Taky mi to nešlo spustit, přepsání té knihovny pomohlo. Jinak moc pěkná hra, hraju jí poprvé a už mě začala bavit. Těším se na plnou verzi, určitě bude super, takže si jí i koupím.  _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Vionsoft.Ondrash

Založen: 23. 08. 2007 Příspěvky: 261 Bydliště: Beskydy a Archamonský svět
|
Zaslal: 15. listopad 2011, 20:34:33 Předmět: |
|
|
1/ Vypadá to na příliš nízké rozlišení
2/ to s těma šedýma stavbama není bug, ale featurka (člověk by je neměl stavět dokud se mu neodemknou, ale nic mu v tom nebrání -> má to na vlastní nebezpečí
Crypton: nepomůže stáhnout ta SlimDX (viz příspěvek z 15. listopad 2011, 19:02:27 )
EDIT: Super, jdu ji přidat do toho ZIPu _________________ vionsoft.ondrash http://www.archamon.cz |
|
Návrat nahoru |
|
 |
MartinKase

Založen: 14. 10. 2010 Příspěvky: 84
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
Vionsoft.Ondrash

Založen: 23. 08. 2007 Příspěvky: 261 Bydliště: Beskydy a Archamonský svět
|
Zaslal: 15. listopad 2011, 20:53:54 Předmět: |
|
|
MartinKase: jj, ale v Archamonu se dá nastavit vyšší (tohle je defaultně nastaveno na začátku) .. po spuštění úvodního formu - tlačítkem Nastavení
EDIT: v novější verzi s opravenou knihovnou už se nastavuje defaultní 1024x768 _________________ vionsoft.ondrash http://www.archamon.cz |
|
Návrat nahoru |
|
 |
pcmaster

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1827
|
Zaslal: 16. listopad 2011, 09:19:49 Předmět: |
|
|
Veeelmi pekne. Ale chcelo by to tutorial, pre nas hracov FPS Mozno tam je a nevsimol som si ho.
Prvy, hlavny bug: Vsetky postavy maju epilepsiu!!! Tj vsetky animacie postav sa prehravaju naprd, skace to s vysokou frekvenciou. Moje podozrenie je bug pri ziskavani casu od OS, lenze napriklad voda sa animuje OK.
Win 7 x64, Core2Extreme QX6700, Radeon HD5700, 6 GB RAM. _________________ Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Vionsoft.Ondrash

Založen: 23. 08. 2007 Příspěvky: 261 Bydliště: Beskydy a Archamonský svět
|
Zaslal: 16. listopad 2011, 09:42:37 Předmět: |
|
|
pcmaster:
1/ tutoriál zatím není - bude až ve veřejném demu (už jsem to nějak nestihnul)
2/ ta epilepsie nastává u x64 multicore kompů ... zatím pořád nevím jak ten průser vyřešit :
při každém framu se u každé animace připočítává = určité float (rychlost posunu animace) * (1 / (NOMINAL_SPEED / world.RENDER_TIME))
RENDER_TIME = časový posun získaný z obligátního:
{
QueryPerformanceCounter( ref qc );
QueryPerformanceFrequency( ref qf );
double delta_time = (double) qc / (double) qf;
}
a ten samý world.RENDER_TIME se používá i u vody, stromů a podobně, a tam není žádný problém !
Skoro si už myslím, že to je nějaký problém ve SlimDX  _________________ vionsoft.ondrash http://www.archamon.cz |
|
Návrat nahoru |
|
 |
pcmaster

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1827
|
Zaslal: 16. listopad 2011, 09:53:41 Předmět: |
|
|
Mozno problem bude u toho performance timeru. Je znamy bug, ze na multicore systemoch ti dve volania tychto funkcii v casoch T1 a T2, T2 > T1, nevratia casy t1 < t2 Opravis to, pevne dufam tak, ze sa budes dotazovat presneho casu vzdy len z 1 jadra (SetProcessAffinityMask ci SetThreadAffinityMask). Fakt to skus! Pripadne pouzi menej presnu funkciu (timeGetTime) alebo si vygoogli viac informacii o tomto znamom probleme, ak je to teda tvoj pripad (da sa to jednoducho overit).
MSDN napsal: |
On a multiprocessor computer, it should not matter which processor is called. However, you can get different results on different processors due to bugs in the basic input/output system (BIOS) or the hardware abstraction layer (HAL). To specify processor affinity for a thread, use the SetThreadAffinityMask function. |
_________________ Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Vionsoft.Ondrash

Založen: 23. 08. 2007 Příspěvky: 261 Bydliště: Beskydy a Archamonský svět
|
Zaslal: 16. listopad 2011, 10:00:12 Předmět: |
|
|
SetProcessAffinityMask a SetThreadAffinityMask už jsem kdysi zkoušel, ale výsledky to nepřineslo... navíc se to netýká multicore obecně, ale pouze 64bit multicore ... každopádně bude třeba ještě pohledat _________________ vionsoft.ondrash http://www.archamon.cz |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Crypton

Založen: 14. 05. 2009 Příspěvky: 306 Bydliště: The Void
|
Zaslal: 16. listopad 2011, 12:10:36 Předmět: |
|
|
Ty voláš QueryPerformanceFrequency v každém snímku? Někde jsem četl, že máš frekvenci zjišťovat jen jednou, pri inicializaci, a pro všechny jádra použít stejnou. Samozřejmě nevím jak to funguje, mohl by jsi to ale zkusit, a udělat tu proměnou jako static.
Jak to nepomůže, tak zkus tu funkci timeGetTime, dá se tam nastavit i přesnost jedné milisekundy.  _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Crypton

Založen: 14. 05. 2009 Příspěvky: 306 Bydliště: The Void
|
Zaslal: 16. listopad 2011, 12:10:54 Předmět: |
|
|
Ty voláš QueryPerformanceFrequency v každém snímku? Někde jsem četl, že máš frekvenci zjišťovat jen jednou, pri inicializaci, a pro všechny jádra použít stejnou. Samozřejmě nevím jak to funguje, mohl by jsi to ale zkusit, a udělat tu proměnou jako static.
Jak to nepomůže, tak zkus tu funkci timeGetTime, dá se tam nastavit i přesnost jedné milisekundy.  _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|