Akce GDS 2003 proběhla 4.–6. července 2003
Místo: Uherské hladiště, kino Mír
Přesto, že GDS 2003 byla prvním ročníkem této akce, předčila všechna očekávání hlavně kvalitou přednášek a velkým počtem účastníků (zůčastnilo se přes 120 amaterských i profesionálních vývojářů her).
PROGRAM | ||
---|---|---|
Pátek | ||
Pátek bude volnějším, rozjezdovým dnem celé akce, jelikož hlavní část programu je naplánována na sobotu. | ||
16.00 | Začátek akce – od této hodiny mohou přijíždět týmy a jednotlivci, bude provedena jejich registrace, budou seznámeni se všemi technickými informacemi apod. | |
19.00 až 19.15 | Slavnostní zahájení GDS 2003 | |
19.15 až 21.00 | Prezentace týmů a jejich her – krátká prezentace týmů, které budou mít chuť blíže představit své projekty ostatním vývojářům (z týmů jmenujme například PUPworX, PodVlivem Software, Dream Cinema, Real Idea a další). [video] | |
21.00 až ? | Volná zábava – možnost debatovat s ostatními, zahrát si nějaké hry po síti lan nebo se zúčastnit paralelně probíhající techno party. | |
Sobota | ||
Hlavní den celého třídenního setkání vývojářů. V tento den budou probíhat všechny přednášky a „dílny“ (pojem převzatý z divadelní branže – jeden vývojář s odpovídajícími zkušenostmi vede skupinku méně zkušených lidí a společně vytvoří nějaký projekt a přitom se přiučí nějaké věci z dané oblasti). | ||
10.00 až 10.30 | On-line hry - problematika vývoje on-line systémů, vývoj Monarchie, trendy v této oblasti (Al!en) | |
10.30 až 11.15 | Opravdu se chcete stát profesionálem? (Martin Klíma – Altar Interactive) [video] | |
11.15 až 12.00 | Možnosti distribuce nezávislých her, teorie a praxe fungování nezávislého týmu (SleeepTeam Labs) [video] | |
12.00 až 13.15 | přestávka na oběd | |
13.15 až 13.45 | Architektura, návrh a implementace 3D enginů, grafické karty (Komat) [video] | |
13.45 až 14.15 | Modelování v Rhinu (Tykew) [video] | |
14.15 až 14.45 | Využití animačních nástrojů systému Character Studio 3 (powermac) | |
14.45 až 15.15 | Optimalizace, využití assembleru (Fila) | |
15.15 až 16.15 | Vývoj AAA titulu, diskuse (Illusion Softworks) [video] | |
17.00 až 20.00 | Dílny: | |
Ilustrace a grafické styly pro hry (Chittaprassat) Úvod do OpenGL aneb můj první trojúhelník (Semo) Architektura Monarchie, návrh systému, game design, vše spíše formou diskusí (Al!en) |
||
21.00 | Joystick Českých her – vyhlášení výsledků prvního ročníku soutěže a předání věcných cen vítězům. Po něm následuje opět volná zábava a případná lan-party. | |
Neděle | ||
10.00 až 13.00 | Dílny: | |
Modelování v Rhinu, render Brazil, triky se světlem v MAXovi – podle přání (Tek Eh Lech) Úvod do fyzikálních modelů, ukázka na autech (Fila) Úvod do programování prostorového zvuku s FMODem (Brežněv) |
||
13.00 | Konec srazu. Představení produktů dílen, rozloučení. |
FOTOGALERIE | |
---|---|
Čtvrtek | agile | kajisco |
Pátek | dolezal | fila | kajisco | riva |
Sobota | agile | fila | kajisco | peregrius | riva |
Neděle | riva |
Stáhnout všechny fotky (50MB zip!) |
ČLÁNKY | |
---|---|
magazin.ceske-hry.cz | Jak dopadla Game Developers Session 2003 |
Plnehry.cz | GDS 2003 – reportáž |
doupe.cz | Jak dopadlo 1. setkání českých vývojářů? |
gamecenter.cz | Game Developers Session 2003 |
games.tiscali.cz | Perličky z Game Developers Session 2003 |
freehry.doupe.cz | Game Developers Session 2003 |
freehry.doupe.cz | Game Developers Session 2003 (2) |
KE STAŽENÍ | |
---|---|
Všechny fotky z GDS 2003 v zip archivu | |
Video | Opravdu se chcete stát profesionálem? 50 MB |
Video | Možnosti distribuce nezávislých her... 79 MB |
Video | Architektura, návrh a implementace 3D enginů... 96 MB |
Video | Modelování v Rhinu 42 MB |
Video | Vývoj AAA titulu, diskuse s Illusion Softworks 216 MB |
Video | Microsoft 18 MB |
Video | Prezentace projektů 92 MB |