.[ ČeskéHry.cz ].

Akce GDS 2005 proběhla 18.–20. března 2005
Místo: Česká republika → Brno → část Žabovřesky (tzv. Žabiny) → kulturní dům Rubín (mapa)
Cena vstupného: pro registrované 250 Kč, pro neregistrované 500 Kč

PROGRAM
Pátek (jen velký sál)
18.00–18.15 Zahájení
18.15–20.00 Představení projektů:
Virtual World – Sopel [video]
PodVlivem – Telecí příběh [video]
3DGames – Plane Arcade [video]
3D People – Kult: Heretic Kingdoms [video]
PUPworX n.p. & Hammerware – 1977 [video]
CyberGames – Starship Trooper [video]
Altar Interactive – UFO: Aftershock [video]
Plastic Reality Technologies – El Matador [video]
20.15–20.45 Martin Klíma – Přijímací pohovor pro programátory [video]
21.00–22.15 Diskuse: Nezávislá scéna, Nova soutěž [video]
Sobota (velký sál)
10.00–11.00 Lubor Kopecký – Vztah mezi filmovou a herní tvorbou [video]
11.10–12.10 František „Adragon“ Jahoda – Python a Pygame [video]
12.10–14.00 Přestávka
14.00–15.00 Aleš Borek – Lightmapy v UFO: Aftermath a UFO: Aftershock [video]
15.10–16.10 Jiří „Fila“ Filipovič – Simulace fyziky rigidních těles [video]
16.20–17.20 Martin „Al!eN“ Procházka – Strojové učení [video]
17.30–18.30 Michael Lekovski – Teorie a praxe v level designu [video]
18.40–19.40 Aleš Keprt – Herní návrhové vzory [video]
20.00–21.30 Diskuse:
Vhodnost zobrazení u jednotlivých typů her [video]
Programování [video]
21.40–22.00 Vyhlášení výsledků soutěží [video]
Illusion Softworks Agitace [video]
Microsoft proslov [video]
Sobota (malý sál)
10.00–11.00 Jakub Krompolc – Rigging v Mayi [video]
11.10–12.10 Jiří Adamec – Know-how modelování [video]
12.10–15.10 Přestávka
15.10–16.10 Jan Krejčíř – Děj, animace, střih a kompozice [video]
16.20–17.20 Milan „Medart“ Dědic – Stereoskopické zobrazení nejen ve hrách [video]
17.30–18.30 Martin Klíma – Aftershock a late-binding data aneb Od dat v kódu po data v SQL [video]
18.40–20.00 Jan „Riva“ Halfar a Richard Smolak – Tvorba her pro mobilní telefony – program, design, pixelová grafika [video]
Neděle
10.00–13.45 Dílny (konkrétně doplníme časem)
13.45–14.00 Rozloučení
FOTOGALERIE
Galerie „Týmových plakátů“ z GDS 2005
Fotogalerie Mr. Green
Fotogalerie na GameCenter
ČLÁNKY
Plnehry Jak bude vypadat další GDS a co chystají České Hry?
GameCenter Game Developers Session 2005
Plnehry Game Developers Session 2005
VŠE KE STAŽENÍ
Pátek 3DGames Plane Arcade (12 MB)
Pátek 3D People Kult: Heretic Kingdoms (35 MB)
Pátek Altar Interactive UFO: Aftershock (5 MB)
Pátek CyberGames Starship Trooper (17 MB)
Sobota Jan Krejčíř Děj, animace, střih a kompozice (111 MB)
Sobota Diskuse: Vhodnost zobrazení u jednotlivých typů her (85 MB)
Pátek Diskuse Nezávislá scéna, Nova soutěž (53 MB)
Sobota Diskuse Programování (71 MB)
Sobota Aleš Keprt Herní návrhové vzory (102 MB)
Sobota IllusionSoftworks Agitace (4 MB)
Sobota Jiří Adamec Know-how modelování (94 MB)
Sobota Michael Lekovski Teorie a praxe v level designu (103 MB)
Sobota Aleš Borek Lightmapy v UFO: Aftermath a UFO: Aftershock (80 MB)
Sobota Microsoft Proslov (2 MB)
Sobota Martin Klíma Aftershock a late-binding data aneb Od dat v kódu po data v SQL (84 MB)
Pátek Plastic Reality Technologies El Matador (13 MB)
Pátek PodVlivem Telecí příběh (11 MB)
Pátek Martin Klíma Přijímací pohovor pro programátory (81 MB)
Pátek PUPworX n.p. & Hammerware 1977 (12 MB)
Sobota František „Adragon“ Jahoda Python a Pygame (91 MB)
Sobota Jakub Krompolc Rigging v Mayi (104 MB)
Sobota Jiří „Fila“ Filipovič Simulace dynamiky rigidních těles (95 MB)
Sobota Milan „Medart“ Dědic Stereoskopické zobrazení nejen ve hrách (84 MB)
Sobota Martin „Al!eN“ Procházka Strojové učení (99 MB)
Sobota Jan „Riva“ Halfar a Richard Smolak Tvorba her pro mobilní telefony (91 MB)
Pátek Virtual World Sopel (8 MB)
Sobota Vyhlášení výsledků soutěží (20 MB)
Sobota Lubor Kopecký Vztah mezi filmovou a herní tvorbou (80 MB)
TOPlist