Témata
Odpovědi
Autor
Shlédnuto
Poslední příspěvek
Oznámení: 3D API / 3D Enginy na Wiki
0
OndraSej
8974
16. leden 2008, 00:41:44OndraSej
Tessellační shadery - GLSL
3
mafian89
4975
12. duben 2013, 18:15:30mafian89
Float hodnoty v textuře dx11
4
LukeMak
4073
10. duben 2013, 12:22:37Marek
OpenGL render do 2d texture array
4
michalferko
10030
12. březen 2013, 20:27:23nou
Mesh management
5
koso
4813
10. březen 2013, 04:40:05Vilem Otte
Geometry shader input[GLSL]
1
koso
2975
6. březen 2013, 15:34:25if.then
Cube mapping shadows - GLSL
1
mafian89
3253
4. březen 2013, 23:12:45mafian89
OpenGL frameBuffer[solved]
6
koso
5039
1. březen 2013, 22:23:08koso
OpenGL patenty
11
frca
6112
26. únor 2013, 14:55:53frca
DrawIndexedPrimitive nepodporuje points???
2
frca
4407
15. únor 2013, 22:27:34frca
glFrustum :: Výběr jednotek
1
VODA
9456
11. leden 2013, 17:08:28VODA
SlimDX c# - jak rozchodit progressive mesh
0
RedLeader
3172
6. leden 2013, 14:25:09RedLeader
SDL 2 + OpenGL 3.x
7
frca
5527
28. prosinec 2012, 19:15:36frca
Problém s rotací bodu okolo pozice kamery
7
Mivoj
6764
18. prosinec 2012, 12:10:47]semo[
Světla ve scéně
1
perry
3007
10. prosinec 2012, 08:29:30nou
DOOM 3 engine
3
japaja
5180
30. listopad 2012, 06:10:38manutara
Dual Paraboloid Shadow Mapping - GLSL [VYŘEŠENO]
5
mafian89
6544
16. listopad 2012, 19:12:31mafian89
Gpu skinning :: GLSL
12
VODA
6858
7. listopad 2012, 16:09:08VODA
Chybny rendering z OBJ
[ Jdi na stránku: 1 , 2 ]
19
Zhuleny
12495
24. říjen 2012, 11:43:22smisek
Problém s Unity
5
Krvavko
4522
12. říjen 2012, 17:42:23Mem
Engine na remake Warlocku (W3)
4
Bojty
6818
27. září 2012, 23:53:11Quiark
C/C++ Engine a alokace paměti
6
perry
4564
17. září 2012, 12:55:52Frooxius
Projektovaná geometrie / textura
2
Játro.m
3651
2. září 2012, 14:23:35Vilem Otte
teselační jiskření
3
shipo
3695
25. srpen 2012, 11:31:40Crypton
DX11 - málo FPS - memory leaky
12
perry
5580
13. srpen 2012, 17:47:07perry
Unity - import hierarchie
11
]semo[
5769
11. srpen 2012, 09:01:48Mem
ATI/AMD shader problémy.
10
Játro.m
6999
29. červenec 2012, 19:41:17nou
Skinning pomocí knihovny assimp
8
tomkis
4545
27. červenec 2012, 13:52:46if.then
Kvaterniony a rotace
[ Jdi na stránku: 1 , 2 ]
15
costa
12337
16. červenec 2012, 09:16:25pcmaster
OpenGL :: FBO :: Scissor testy
[ Jdi na stránku: 1 , 2 ]
15
VODA
8374
9. červenec 2012, 13:39:59VODA
OpenGL - includy
[ Jdi na stránku: 1 , 2 ]
19
tomkis
10567
27. červen 2012, 07:45:26tomkis
Bod intersekce pohybující se koule a trianglové polévky
8
Játro.m
4680
23. květen 2012, 16:06:51Vilem Otte
Java3D
[ Jdi na stránku: 1 , 2 ]
21
japaja
8836
15. květen 2012, 22:51:16goddard
OpenGL Screen
[ Jdi na stránku: 1 , 2 ]
25
Denoy
11258
3. květen 2012, 19:50:58VladR
OpenGL - depth buffer a FBO
1
michalferko
1671
2. květen 2012, 11:37:48Marek
Alfakanál
13
Játro.m
5733
20. duben 2012, 17:57:03pcmaster
Správa textur
11
frca
4446
17. duben 2012, 18:05:49VODA
Pohyb postavy na terenu
11
tommkis
8282
6. duben 2012, 13:27:25satik
Direct Compute - thread / thread group
6
perry
3425
23. březen 2012, 18:13:18perry
Unity3d-Začátek
9
exelent
11946
23. březen 2012, 08:06:04ufon68
HLSL - presnost mergera
10
pcmaster
5148
21. březen 2012, 10:38:00pcmaster
Concurrent fragment executions
1
pcmaster
1826
21. březen 2012, 10:36:18pcmaster
XNA 4.0 problemek
7
dez1nd
4418
14. březen 2012, 17:44:19dez1nd
Jak správně zobrazit 2D bitmapu pomocí 3D rozhraní?
8
Al
4013
10. březen 2012, 22:30:07Al
Vícevláknový loading zdrojů
[ Jdi na stránku: 1 , 2 , 3 , 4 ]
56
VODA
19170
1. březen 2012, 18:26:42frca
[DX11] - 3D Texture Filtering
13
perry
4416
28. únor 2012, 12:10:38perry
Self shadow objektu
12
Játro.m
5712
18. únor 2012, 21:48:17Augi
GLUT/OpenGL memmory errors
1
TeaTime
1529
17. únor 2012, 23:43:39nou
wglShareLists :: GLSL
1
VODA
1535
17. únor 2012, 23:31:26VODA
OpenGL
[ Jdi na stránku: 1 ... 3 , 4 , 5 ]
62
japaja
20457
13. únor 2012, 16:14:39japaja
Komprese textur (BC6H a BC7)
3
perry
2645
9. únor 2012, 17:31:13pcmaster
Zobrazit témata za předchozí: Všechna témata 1 den 1 týden 2 týdny 1 měsíc 3 měsíce 6 měsíců 1 rok